Jsem rád, že nejste dogmatik :o)) Takto vylíčená spíše smysl mít vždy nemusí, souhlas :o)). Bezděky jste mě přivedl na věcný problém, který bychom na trhu měli začít řešit: "respektování prostoru klienta". Je to (v jiných mediatypech poměrně běžný) přístup k umísťování reklamy v médiu tak, aby konkurenční operátoři, banky, pojišťovny nebyly například na téže či protilehlé straně, v jednom reklamním bloku nebo alespoň ne hned za sebou. Všímejte si jak mizerně vychází kultura internetu ve srovnání s tiskem i TV :o(( Líbilo se mi, jak jste mluvil o nepsané dohodě mezi divákem webu a webem. Ptám se tedy odborného fóra: Neměla by i média udržovat podobnou (klidně nepsanou)dohodu se svými klienty? Neříkám, že to problém "přeplácanosti" samo vyřeší... nad tím se musí zamyslet každý mediaplanner sám, zda chce kupovat pozice zatížené tolika jinými šumy a podněty. Ale souvisí to :o)) -----Original Message----- From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] Sent: Wednesday, November 20, 2002 12:37 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: My Way - portal 100% bez banneru, popupu a podobnych hruz :-) Nefandim webwasherum, tj. programum, ktere odstranuji reklamu - podle me tim uzivatel porusuje nepsanou dohodu s provozovatelem serveru, ktery mu nabizi obsah, pokud se diva na reklamu. Fandim ovsem webum, ktere dokazi reklamu prodavat smysluplne (viz treba Google Adwords) - tj. tak, aby byla (diky presnemu cileni) vysoce ucinna pri nizke cene a pritom neobtezovala uzivatele. --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 13.11.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 11. 2002, 12:56 CET