respektování prostoru klienta

From: Rehak, Tomas (tomas.rehak@omd.cz)
Date: 20. 11. 2002, 12:51 CET


Jsem rád, že nejste dogmatik :o))
Takto vylíčená spíše smysl mít vždy nemusí, souhlas :o)).
Bezděky jste mě přivedl na věcný problém, který bychom na trhu
měli začít řešit: "respektování prostoru klienta".
Je to (v jiných mediatypech poměrně běžný) přístup k umísťování reklamy
v médiu tak, aby konkurenční operátoři, banky, pojišťovny nebyly například
na téže či protilehlé straně, v jednom reklamním bloku nebo alespoň ne hned
za sebou.
Všímejte si jak mizerně vychází kultura internetu ve srovnání s tiskem i TV
:o((

Líbilo se mi, jak jste mluvil o nepsané dohodě mezi divákem webu a webem.
Ptám se tedy odborného fóra: Neměla by i média udržovat podobnou (klidně
nepsanou)dohodu se svými klienty? 

Neříkám, že to problém "přeplácanosti" samo vyřeší... nad tím se musí
zamyslet každý mediaplanner sám, zda chce kupovat pozice zatížené tolika
jinými šumy a podněty.
Ale souvisí to :o))




-----Original Message-----
From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz]
Sent: Wednesday, November 20, 2002 12:37 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: My Way - portal 100% bez banneru, popupu a podobnych hruz
:-)


Nefandim webwasherum, tj. programum, ktere odstranuji reklamu - podle me tim
uzivatel porusuje nepsanou dohodu s provozovatelem serveru, ktery mu nabizi
obsah, pokud se diva na reklamu. Fandim ovsem webum, ktere dokazi reklamu
prodavat smysluplne (viz treba Google Adwords) - tj. tak, aby byla (diky
presnemu cileni) vysoce ucinna pri nizke cene a pritom neobtezovala
uzivatele.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 13.11.2002
 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 11. 2002, 12:56 CET