Mozná uz se dostáváme hodne off-topic, tak bychom mohli vést diskusi mimo konferu... Já nevím, jestli má Apple vynikající reklamy (tj. takové to "think different" a "insanely great" atd.). Jsou to reklamy, které jsou vtipné a výjimecné, mozná práve proto nepusobí na úplne obycejné lidi, kterí dají prednost obycejným PC s obycejnými Windows... co já vím :). Taky se tvrdí, ze reklamy, které jsou srovnávací nebo které se vám snazí ríci, ze neco deláte blbe a máte to zmenit (think different), nejsou moc úcinné, ze to lidé moc rádi nemají, neprijímají to. Jinak u Apple bylo drív taky spousta manazerských selhání, svého casu se tam menili séfové jako ponozky, zkazené produkty, nezvládání výroby, Apple nikdy nebyla tak agresívne a urputne cílevedomá firma jako Microsoft. ----- Original Message ----- From: "Jiri Rydl" <jr@altarinteractive.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, November 05, 2002 11:34 PM Subject: RE: Starobrno na Centru > > Jinak dalsí text príspevku me prekvapuje, protoze je jednak nekorektní, > > jednak off-topic, a jednak je osobní, coz by v auditku být myslím nemelo. > > Pokud jste muj prispevek povazoval za osobni, tak to se omlouvam. Chtel jsem jenom > naznacit, ze reklama ma sice prodavat, ale vsichni vime, ze to neznamena "hned". > Treba casem zacnu pit pivo :-]. Stejne tak reklama v casopise me bud zaujme nebo ne, > ale to neznamena, ze "funguje". Napr. reklamy na Apple jsou vseobecne povazovane za > vynikajici, ale podil Apple na trhu osobnich pocitacu tomu rozhodne neodpovida. A ja > sam zadny Apple nemam, ale jejich reklamu v konferenci pochvalim. Udelali tedy neco > spatne? > > Jiri Rydl > ALTAR interactive [www.altarinteractive.com] > > > Nahlednete ceskemu Internetu pod poklicku. http://www.lupa.cz > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 06. 11. 2002, 01:30 CET