Pane Lahvicka, tak jste to popsal by to rozhodne fungovat nemohlo. Osobne jsem presvedcen, ze by na neco takoveho nepristoupili ani medialky ani klient. S pranim hezkeho dne Jiri Kram -----Original Message----- From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] Sent: Wednesday, October 30, 2002 10:48 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: odbornost Pokud se najde jeste na konci roku 2002 nekdo, kdo si plete uspesnost s CTR, tak je to dost smutne :-( I kdyby byla pravda, ze analogicka kreativa v "netradicnim" formatu ma 6-10x vetsi CTR (jako ze to pravda neni), tak o skutecne ucinnosti to nevypovida vubec nic. Podle meho osobniho nazoru jsou momentalne "modni" formaty predrazene a diky tomu MENE ucinne nez klasicke. Misto vymysleni stale otravnejsich typu reklamy by mozna stacilo snizit pocet reklamnich ploch na strance na jednu velkou (treba 300x300), ktera by se zobrazovala pouze pri prodane reklame, a zestrizlivet design - spokojeni by byli navstevnici, inzerenti a nasledne snad i servery. Jirka Lahvicka > -----Original Message----- > From: rnwyo@centrum.cz [mailto:rnwyo@centrum.cz] > Sent: Wednesday, October 30, 2002 10:38 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: odbornost > > > Zajimalo by mne, co rikate na dve zpravy, ktere > znamenaji doslova prevrat v internetove reklame. > Obe se "zjevily" v nasich nejproslulejsich mktg/medialnich > platcich. A obe jsou pro mne do oci bijici PR, ktery > je postaven na nechutne spatnem zaklade. > Je to klasicky rohlik zabaleny do celofanu, aby si ostatni > (hlavne nejspise klient) mysleli, ze je to minimalne zlata cihla. > http://www.istrategie.cz/detail.htm?id=32404 MaM, cislo 44, strana 6, Novy format Finance.cz frantisek Vse o Linuxu a open-source! http://www.root.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 10. 2002, 10:53 CET