RE: odbornost

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 30. 10. 2002, 10:48 CET


Pokud se najde jeste na konci roku 2002 nekdo, kdo si plete uspesnost s
CTR, tak je to dost smutne :-( I kdyby byla pravda, ze analogicka
kreativa v "netradicnim" formatu ma 6-10x vetsi CTR (jako ze to pravda
neni), tak o skutecne ucinnosti to nevypovida vubec nic. Podle meho
osobniho nazoru jsou momentalne "modni" formaty predrazene a diky tomu
MENE ucinne nez klasicke. Misto vymysleni stale otravnejsich typu
reklamy by mozna stacilo snizit pocet reklamnich ploch na strance na
jednu velkou (treba 300x300), ktera by se zobrazovala pouze pri prodane
reklame, a zestrizlivet design - spokojeni by byli navstevnici,
inzerenti a nasledne snad i servery.

Jirka Lahvicka

> -----Original Message-----
> From: rnwyo@centrum.cz [mailto:rnwyo@centrum.cz] 
> Sent: Wednesday, October 30, 2002 10:38 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: odbornost
> 
> 
> Zajimalo by mne, co rikate na dve zpravy, ktere
> znamenaji doslova prevrat v internetove reklame.
> Obe se "zjevily" v nasich nejproslulejsich mktg/medialnich
> platcich. A obe jsou pro mne do oci bijici PR, ktery
> je postaven na nechutne spatnem zaklade.
> Je to klasicky rohlik zabaleny do celofanu, aby si ostatni
> (hlavne nejspise klient) mysleli, ze je to minimalne zlata cihla.
> 
http://www.istrategie.cz/detail.htm?id=32404

MaM, cislo 44, strana 6, Novy format Finance.cz

frantisek



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 10. 2002, 10:48 CET