Obavam se ze nerozumim srovnani velikosti reklamy, chcete srovnavat velikost reklamy v casopisech, novinach, v TV, v radiu, bilboardech s velikosti reklamy na Internetu ? Jak ??? ZJEDNODUSIM_CISLA: MFD si precte 1 000 000 lidi, celostrankovy inzerat stoji 370 000 Kc a zabira 100 % plochy. Osloveni jednoho cloveka stoji 0,37 Kc. INTERSTITIAL (abychom porovnavali cela plocha vs. cela plocha) na zpravy.idnes.cz stoji 1 900 Kc za 1 000 Kc. Jedno shlednuti me stoji 1,90 Kc. I kdyby sla iDnes na polovinu, stale je to skoro trikrat drazsi nez stejna plocha v MFD (v prepoctu na osobu/zhlednuti - a to nemluve o tom, ze se to zobrazi treba jednomu cloveku vicekrat, cimz se cena zvysuje; v MFD zaplatim jednou a je jedno, kolikrat se clovek na tu reklamu podiva). PODOBNE by sel porovnavat banner (2 % plochy obrazovky) s inzeratem o velikosti 2500 mm2 (vychazi mi hypoteticky 0,0083 Kc za jednoho cloveka :-)). Nekomu se muze zdat internetova reklama draha, nekomu to tak neprijde, v kazdem pripade z klasickych media typu patri k nejlevnejsim. nehlede na vymozenosti, ktere oproti jinym medium takova reklama nabizi. Vyhody jsou nasnade. Bohuzel se tyto vyhody stale jeste nedari uplne dobre prodat zadavatelum tak, aby si Internet z celkoveho reklamniho kolace ukrojil vice nez usmolene jedno procento( tusim ze letos by to melo byt cca 1,1-1,2%). KDYZ chce prijit na trh novy produkt, musi zakonite nabidnout neco navic. :-) Jinak nema sanci (pokud neni extra levny). Rob www.robertnemec.com Posledni projekt: www.jaroslavsuchy.cz --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.406 / Virová báze: 229 - datum vydání: 21.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 10:35 CEST