RE: kouzelny Internet?

From: Tomas Prouza (tomas.prouza@penize.cz)
Date: 25. 10. 2002, 10:12 CEST


Opravdu vesely argument pri patecnim dopoledni. Podle teto logiky by tedy
musely byt nejucinnejsi a nejdrazsi megaboardy na domech a na dalnicich. V
reklame pri srovnavani ucinnosti a ceny reklkamy V RUZNYCH TYPECH MEDII na
velikosti opravdu nezalezi :-)

Dulezite jsou veci jako typ media, zpusob osloveni divaka/ctenare/uzivatele,
typ reklamy (standardni/nestandardni projekty), cilove skupiny a tak dale a
tak dale.

Zapominate take, ze cena jakekoliv reklamy stejne jako jineho nemonopolniho
zbozi vznika konsensem trhu - kdyby byla internetova reklama povazovana za
predrazenou, jiste by agentury a zadavatele umeli cenu srazit. Sily na to
maji dost :-))

Hezke dopoledne,

Tomas Prouza

****************
reditel Penize.CZ
tomas.prouza@penize.cz

Uz jste dnes navstivili www.penize.cz ?

-----Původní zpráva-----
Od: Robert Nemec [mailto:nemec@robertnemec.com]
Odesláno: 25. října 2002 8:24
Komu: reklama@nawebu.cz
Předmět: Re: kouzelny Internet?


> Dokonce i tady opet zaznelo od jednoho z nas, ze je internetova reklama
> predrazena, ale srovnejme si cenu za jeden celostrankovy inzerat v MF Dnes
> (temer 500.000 Kc) a ceny za reklamu napr. na iDnes.cz, pri prepoctu na
> stejny pocet zasahu a shodne cilove skupine.

A pri prepoctu na velikost reklamy? :-)

Plne souhlasim s tim, ze internetova reklama je casto predrazena.

Rob
---
Odchozí zpráva od www.penize.cz neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.404 / Virová báze: 228 - datum vydání: 15.10.2002



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 10:13 CEST