Opravdu vesely argument pri patecnim dopoledni. Podle teto logiky by tedy musely byt nejucinnejsi a nejdrazsi megaboardy na domech a na dalnicich. V reklame pri srovnavani ucinnosti a ceny reklkamy V RUZNYCH TYPECH MEDII na velikosti opravdu nezalezi :-) Dulezite jsou veci jako typ media, zpusob osloveni divaka/ctenare/uzivatele, typ reklamy (standardni/nestandardni projekty), cilove skupiny a tak dale a tak dale. Zapominate take, ze cena jakekoliv reklamy stejne jako jineho nemonopolniho zbozi vznika konsensem trhu - kdyby byla internetova reklama povazovana za predrazenou, jiste by agentury a zadavatele umeli cenu srazit. Sily na to maji dost :-)) Hezke dopoledne, Tomas Prouza **************** reditel Penize.CZ tomas.prouza@penize.cz Uz jste dnes navstivili www.penize.cz ? -----Původní zpráva----- Od: Robert Nemec [mailto:nemec@robertnemec.com] Odesláno: 25. října 2002 8:24 Komu: reklama@nawebu.cz Předmět: Re: kouzelny Internet? > Dokonce i tady opet zaznelo od jednoho z nas, ze je internetova reklama > predrazena, ale srovnejme si cenu za jeden celostrankovy inzerat v MF Dnes > (temer 500.000 Kc) a ceny za reklamu napr. na iDnes.cz, pri prepoctu na > stejny pocet zasahu a shodne cilove skupine. A pri prepoctu na velikost reklamy? :-) Plne souhlasim s tim, ze internetova reklama je casto predrazena. Rob --- Odchozí zpráva od www.penize.cz neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.404 / Virová báze: 228 - datum vydání: 15.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 10:13 CEST