DD, pravda :) V BB jsem mel sveho casu specialni kampane pro konkurenci (tj cileno na konkurencni firmy a CTR bylo velmi slusne) pravda cilite-li na velkou spolecnost vetrinou si z toho nic nedela. ale proc neobetovat 20-30 czk za 5000 banneru :) stoji to vice nez bezne zobrazeni :) MK On 21 Oct 2002 at 23:32, jiri pallas wrote: > Zkouseli jsme cileni banneru na IP adresy a domeny - funguje to velmu > dobre. Banner muzete pripravit primo pro podnik na ktery cilite (nebo na > region). Meli jsme regionalne cilenou kampan v Tele2 a mela uspech > (oslovovali jsme obyvatele konkretnich mesta - cim mensi mesto, tim vice > to potesi). > Tedy v urcitych pripadech uzkeho zasahu neplati ani tvrzeni o > nevyhodnosti banneru pro konkretni a uzke tema. > Jiri Pallas > > ---------- > Marek Prokop:...... Troufam si rici, ze v pripade > velmi konkretniho a uzkeho tematu, navic s relativne malou > konkurenci, ziskam noveho navstevnika z vyhledavacu levneji, nez > pomoci banneru..... > > > --- > Odchozi zprava neobsahuje viry. > Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.401 / Virova baze: 226 - datum vydani: 9.10. 2002 > > > > Linux - tajemstvi zbaveny. http://www.root.cz > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > s pozdravem Martin Kalenda NEHOST.CZ, Vas hosting v pohode
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 22. 10. 2002, 17:20 CEST