Zkouseli jsme cileni banneru na IP adresy a domeny - funguje to velmu dobre. Banner muzete pripravit primo pro podnik na ktery cilite (nebo na region). Meli jsme regionalne cilenou kampan v Tele2 a mela uspech (oslovovali jsme obyvatele konkretnich mesta - cim mensi mesto, tim vice to potesi). Tedy v urcitych pripadech uzkeho zasahu neplati ani tvrzeni o nevyhodnosti banneru pro konkretni a uzke tema. Jiri Pallas ---------- Marek Prokop:...... Troufam si rici, ze v pripade velmi konkretniho a uzkeho tematu, navic s relativne malou konkurenci, ziskam noveho navstevnika z vyhledavacu levneji, nez pomoci banneru..... --- Odchozi zprava neobsahuje viry. Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.401 / Virova baze: 226 - datum vydani: 9.10. 2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 10. 2002, 23:30 CEST