Dobry den, dekuji za pomerne konkretny nazory - ano, i nas nazor ve firme je takovy, ze platba za pouhy klik by mela byt spise symbolicka a oproti tomu docela zajimava bude provize ze ziskaneho zakaznika. Asi se pridrzime systemu, ktery pouzivaji telco firmy, kdy za zakaznika je vyplacena provize po rekneme rok v pripade, ze je zakaznikem i po prvnich trech mesicich. A pak uz je to opravdu o solidnim prijmu pro nas vykazanem solidnim prirustkem klientu. Uwidime, skoda ze se nepochlubil nikdo, kdo to opravdu provozuje a dela, pokusim se pak pozadat lidi z naseho marketingu, aby byli sdilnejsi. PS: Co povazujete za zlaty fond evropske kinematografie a po cem touzite? Pro VOD nedostaneme licence na vsechno, v den startu budeme nabizet cca. 100 filmu a do dvou mesicu to rozsirime na cca. 1000 filmu podle toho, o jake tituly bude zajem. Ono bohuzel ty smlouvy dohodnout nejde tak rychle, natoz to konvertovat. Nicmene otazka nestoji tak, zda s vod zacneme, ale zda stihneme prosincowy termin a to je bohuzel moje starost :) Adrian Haas > ---> Bonjour! > >> chtel jsem se zeptat, zda mate nekdo zkusenosti >> s referal programy pro webove stranky. > > Myslim, ze srovnavani referalu s reklamou, at uz > webovou (CR 0,1 %), nebo emailovou (CR 15 %) je > zavadejici. Daleko spis jde o doporuceni ze strany > obchodniho partnera -- a tedy o provizi za ziskani > zakaznika. > > Kdyz ziskate zakaznika online knihkupectvi, dostanete > jako provizi 3--5 % z ceny knih, ktere si poprve koupi. > I pri presnem cileni se obvykle nepodari vydelat timhle > zpusobem vic nez nekolik set korun mesicne. > > Kdyz ale ziskate klienta treba webhosterovi, byva > zvykem, ze po nejakou dobu (nebo porad) budete > dostavat provizi (vyse se lisi v radu desitek > procent) z kazde jeho platby. Timhle uz se da > treba i uzivit. > > Doporuceni, aby melo smysl, musi byt vyhodne i pro > klienta, v cemz se podoba ruznym "klubum". At uz > jsou to "klubove vyhody" u kabelovky UPC nebo > studentske slevy s kartou ISIC. Tenhle system > funguje tak, ze obchodnik zaplati iniciacni poplatek > "klubu" a koncovemu zakaznikovi poskytne slevu. > > Pokud bych platil za privedeni navstevnika > na stranku, pak asi jen tem partnerum, kteri behem > urciteho casoveho obdobi privedou krome cumilu > i zakaznika. Cenu za takovy odklik bych asi stanovil > jen tak, aby se nereklo (takze kolem koruny, dvou). > > Omlouvam se, ze nepisu konkretni vyse provizi > a jejich vynosy, ale vzhledem k tomu, ze patricni > podnikatele v tehle konferenci jsou a nepovazovali > za vhodne uvest tyhle informace o svem podnikani > sami, tim mene to prislusi mne. > > Myslim, ze po Affiliate programech by mohli sahnout > internetovi podnikatele, kteri vytvorili komunitu, > ale neumi ji zhodnotit (klasicky treba rozesilaci > vtipu, pohlednic, dennich statistik...). > > BTW: Dejte mi pak vedet, jestli opravdu s tim VoD > zacnete. :-) Uz delsi dobu marne patram po pujcovne > s filmy ze zlateho fondu evropske kinematografie. > > -- > =M= > > If at first you don't succeed, skydiving is definitely not for you. > > > Vse o Linuxu a open-source! http://www.root.cz > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ s pozdravem, Adrian Haas ================== Cinetik s.r.o. adrian.haas@cinetik.cz Your Video On Demand Network
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 19. 10. 2002, 10:57 CEST