Reklama naweb

From: Jan Eisler (eisler@void.cz)
Date: 23. 09. 2002, 14:30 CEST


omlouvam se za pripadne off-topic, ale vzhledem k tomu, ze konference
"reklama naweb" zatim neexistuje a ze v soucasne dobe tato debata
neprekypuje zhavymi tematy, dovilil bych si vas pozadat o nazor na
nasledujici "problematiku":

rad bych ze zeptal, jestli existuje nejaka studie (pripadne neci vlastni
zkusenost podlozena vysledky), ktera potvrzuje moji teorii, ze offline
(outdoor) reklama na ciste internetove projekty je vicemene neucinna,
respektive ze pomer cena / vykon se dramaticky lisi od ciste online
propagace na internetu.

kdysi o tom byl kraticky clanek ve strategii, ale tam se jednalo myslim jen
o billboardy (tusim, ze tam byl vycislen "clickrate" billboardu na neco
okolo 0.01%, ale tim cislem nejsem si jist).

diky, pokud si nekdo z vas najde cas

Jan Eisler



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 23. 09. 2002, 14:34 CEST