RE: Otevrete oci

From: Petr Hanisch (Petr.Hanisch@AliaWeb.cz)
Date: 21. 08. 2002, 10:25 CEST


me se to nevybalilo automaticky, takze diky tomu sem na ten pruh nemohl vubec prijit, pokud by to mel ofungovat tak ze se to vybali automaticky a po dobehnuti animace se sbali, tak to efekt mit jiste bude.
Rozbalovaci bannery jsou nyni velmi zadane, pro svou variabilitu v ruznych formatech, at uz pro vetsi prostor kreativite, at uz pro svou neprehlednost. Bannery, ktere se vybali cili upozorni na sebe, na sve sdeleni a pak se sbali, aby dale jiz neprekazely jsou asi nejzajimavejsim reklamnim bannereovym produktem soucanseho int. sveta. 
Musim souhlasit s panem Lahvickou, i me se zda ctverec 250*250 efektivnejsi nez tento maly prouzek, po jehoz sbaleni se rekama temer vytrati, kdezto ctverec 250*250 zustava a sve reklamni sdeleni nese dal.
:-)) kazdy chvali to co jemu nejblizsi a zacne teda doma a pak se teprve ohledne nekam jinam :-)) 
Petr Hanisch



> -----Původní zpráva-----
> Od: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz]
> Odesláno: 21. srpna 2002 10:17
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Předmět: RE: Otevrete oci
> 
> 
> Mam takovy pocit, ze by to melo fungovat stejne, jako se chova tento
> format treba na Seznamu a ted na Centru, tj. pri prvnim 
> nacteni se samo
> rozbalit a po probehnuti animace zas sbalit. V realu se mi to 
> tak ovsem
> zachovalo jen v jednom browseru z peti instalovanych, tj. je to zrejme
> jen pro vyvolene :-) Nevim proc, ale "obycejny" ctverec 250x250 ve
> zpravodajstvi (jak to treba bezi ve zpravach CTK na Atlasu) mi pripada
> mozna ne tak progresivni, rozhodne ale efektivnejsi (taky 
> musim chvalit
> vlastni zbozi :-) a navic plne kompatibilni prakticky se vsim.
> Jirka Lahvicka
> 
> > -----Original Message-----
> > From: Petr Hanisch [mailto:Petr.Hanisch@AliaWeb.cz] 
> > Sent: Wednesday, August 21, 2002 10:09 AM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: RE: Otevrete oci
> > 
> > 
> > Priznam se ze jsem to vubec nemohl najit, titulni strana 
> > iDnes je vic kterakoliv jina stranka predimenzovana obrazky, 
> > bannery, pohyblivymi linkami atd. a v teto zaplave grafickyh 
> > prvku je velmi tezke najit maly prouzek s tajuplnym textem. 
> > Nevim zda tato reklama bude pro klienta efektivni, byt jde o 
> > image kampan. Zda ctenari iDnesu vubec zjisti, ze ten  
> > prouzek je reklama ( i kdyz drobny text nad nim je napis reklama).
> > Ano vypada to hezky graficky, upravene, nerusive, ale take 
> > mam pocit ze i nenapadne, coz je myslim u reklamy dost velky 
> > nedostatek.
> > Ted me tak napada, namaji nahodou clenove rozvetvene rodiny 
> > iDnesu "povinnost" chvalit vlastni zbozi ?  :-)))(vtipek)
> > 
> > Hezky den 
> > Petr Hanisch
> > www.aliaweb.cz
> > 
> 
> Nabizite sluzby a produkty z oblasti financi? Inzerujte na 
> serveru Mesec (www.mesec.cz) !
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 08. 2002, 10:26 CEST