Ted me naprosto dostala reklama Eurotelu na iDNES. Jako obvykle sleduji aktualni zpravodajstvi a vidim tam divnej prouzek, ktery tam obvykle nebyva - a je na nem napsano Otevrete oci. Takovej malej prouzek, jakoby v designu stranky, ale pritom viditelnej a jasne ukazujici, ze je novej. Kliknu na nej a hle - vyjede reklama Eurotelu. Tak kreativni agenture, ktera tuhle reklamu navrhovala tleskam, tohle je vazne kampan i format, ktera se mi hodne libi... Neni agresivni, pritom utoci na ctenarovu prirozenou zvedavost, ten na ni klikne, vidi celou reklamu (pekna imageovka) a bud ji zase smrskne, nebo se proklikne na stranky Eurotelu - byt to neni zjevne primarni zamer, protoze reklama vede na home a ne na zadnou specialni akci. Takovychto reklam bych si pral vic. Co si o ni myslite vy? S pozdravem Zdenek Polach (Vreco) Sefredaktor technickeho zpravodajstvi Mobil Media ================================================= vreco@bonusweb.cz +420-2-22064508 Mobil Media a.s., Vinohradska 10, 120 00 Praha 2 =================================================
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 08. 2002, 18:30 CEST