Tuesday, July 9, 2002, 4:02:56 PM, you wrote: ZP> O tom by vedeli vice neco nasi reklamni specialiste, me jen zajimal nazor ZP> tykajici se toho dumpingu. Ja osobne si myslim, ze je kontraproduktivni ZP> davat 100% navyseni impresi... ZP> Pokud vim, nase obchodni oddeleni dava 25% navic na popud ARBOmedia, ale ZP> nemyslime si, ze by mely byt prazdninove slevy necim obvyklym. Neznam ZP> nabidky jinych medii, ale ani v nabidkach MF DNES jsem nenarazil na podobne ZP> slevy v souvislosti s prazdninami (samozrejme mohu mit spatne informace). ZP> Me osobne tyhle dumpingy pripadaji jako sdeleni serveru: "o prazdninach k ZP> nam nikdo nechodi a nemame inzertne zajimavou skupinu, takze vyuzijte nasi ZP> akce a pojdte do toho s 50% slevou na vsechny kampane". ja osobne ked sa vsak zamyslim nad hodnotou "prazdninovej" reklamy, tak mi pripada hodnotnejsia nez reklama v obdobi "skolskeho roka", pretoze odpadne navstevnost studentov na ktorych je v reklamnych kampaniach minat peniaze v drvivej vacsine pripadov zbytocne. : :. s pozdravom :.. Roman Fordinal :.. project manager :.: :.: WebCom, s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio :.: Drobného 27, Bratislava, Slovakia :.: Tel: +421.0907.178147 :.: fordinal@slovanet.sk
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 16:22 CEST