Re[2]: Prazdninovy dumping

From: Roman Fordinal (WebCom) (fordinal@slovanet.sk)
Date: 09. 07. 2002, 16:24 CEST


Tuesday, July 9, 2002, 4:02:56 PM, you wrote:

ZP> O tom by vedeli vice neco nasi reklamni specialiste, me jen zajimal nazor
ZP> tykajici se toho dumpingu. Ja osobne si myslim, ze je kontraproduktivni
ZP> davat 100% navyseni impresi...
ZP> Pokud vim, nase obchodni oddeleni dava 25% navic na popud ARBOmedia, ale
ZP> nemyslime si, ze by mely byt prazdninove slevy necim obvyklym. Neznam
ZP> nabidky jinych medii, ale ani v nabidkach MF DNES jsem nenarazil na podobne
ZP> slevy v souvislosti s prazdninami (samozrejme mohu mit spatne informace).
ZP> Me osobne tyhle dumpingy pripadaji jako sdeleni serveru: "o prazdninach k
ZP> nam nikdo nechodi a nemame inzertne zajimavou skupinu, takze vyuzijte nasi
ZP> akce a pojdte do toho s 50% slevou na vsechny kampane".

ja osobne ked sa vsak zamyslim nad hodnotou "prazdninovej" reklamy,
tak mi pripada hodnotnejsia nez reklama v obdobi "skolskeho roka",
pretoze odpadne navstevnost studentov na ktorych je v reklamnych
kampaniach minat peniaze v drvivej vacsine pripadov zbytocne.


:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:..                      project manager
:.:
:.: WebCom, s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio
:.: Drobného 27, Bratislava, Slovakia
:.: Tel: +421.0907.178147
:.: fordinal@slovanet.sk



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 16:22 CEST