> Myslel jsem to tak, ze tato varianta nenese pro CD-R > zadne riziko. Nehodlate prijmout obchodnika, ale pouze > davat provizi. Je jiste k posouzeni, co je lepsi. A jake riziko bychom meli prosim nest? Riziko, ze ten obchodnik bude neschopny a my ho budeme nejaky ten mesic dotovat? Nejak tomu nerozumim. My chceme jit opacnou cestou. Kdyz mu to pujde, muze byt zamestnan. Ale to pak stejne asi nebude chtit, protoze na sebe si vydela rozhodne vice sam. V obchode prece zalezi na tom, kolik kdo a za kolik proda, podle toho je take odmenen. To plati jak na namesti na trhu, tak pri prodeji lokomotiv. Proc nam podsouvate nejake socialisticke zvyky s fixnim platem (toto jste asi myslel tim rizikem, ze?). Na druhou stranu, proc si takto nevydelat i radove vice, nez je prumerny plat u nas? Nevim, jestli to vite, kdyz se podepisujete jen jako honza, ale reklama se prodava dost sezonne. > Ohledne ceniku - posuzoval jsem ho jako clovek, ktery > na stranku ceniku prisel. Opravdu si myslite, ze neni > vhodne umistit na stranku co nejvice dostupnych informaci > a ze je lepsi, aby clovek, ktery Vas server naplanuje, > prochazel mnozstvi dalsich zdroju a zjistoval si informace, > coz ho zdrzuje? Nemyslite, ze tohle je rozdil mezi profesionalnimi > servery, ktere daji maximalni podminky pro jejich planovani > (napriklad navstevnost reklamnich pozic v impresich > a unikatnich uzivatelich, screenshoty apod.) a servery, ktere > si stale stezuji, ale neudelaji maximum pro usnadneni jejich > planovani? OK, mozna bychom tam neco meli doplnit a upravit, ale muzete mi ukazat, ktere WEBy mate konkretne na mysli, abychom si vzali nejaky priklad? A kdyz uz mluvite o tom planovani, pak asi myslite reklamni agentury. Ty ovsem maji vystupy jak iDotu, tak SPIRu, vcetne struktury ctenaru. Ty navic nejake informace, ktere o sobe podava primo server, moc nezajimaji, protoze ten ma tendeci vybirat jen udaje, ktere jsou pro nej dobre a snazi se sam sebe prodat. Z auditovanych zdroju to jaksi nehrozi. Navic na to maji i vlastni nastroje, kterymi tato data zpracovavaji. P.S. Kdybyste mel v ruce nas Media list, mel byste tyto vsechny udaje pekne pohromade, coz ten, ktery nasi reklamu nabizi, ma. > honza Přeji hezky den. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz > ______________________________________________________________ >> Od: "Petr Murmak" <petr@cdr.cz> >> Komu: <reklama@nawebu.cz> >> CC: >> Datum: Tue, 9 Jul 2002 15:09:10 +0200 >> Předmět: RE: CD-R po 2 tydnech :-))) >> >> > No... opravdu moc pekne, >> > nejvice se mi libi veta >> > "kdyz se osvedcite, budete zaskolen >> > do naseho reklamniho systemu" >> > proste CD-R nehodla nest prachzadnou >> > odpovednost za svoje prijmy z reklamy :o)) >> > >> No, nechapu co se Vam na te vete nelibi. Kdyz si poridite > zamestnance, >> ktery bude prodavat Vasi reklamu, tak bude celkem logicke, ze > po case >> tento zamestnanec bude mit pristup do reklamniho systemu. Pokud >> uvazujete v meritkach mensi firmy, tak tento zamestnanec bude > jeden, >> maximalne dva. Stejne je to i u nas - jestlize s takovym > clovekem budeme >> spolupracovat delsi dobu, vybudujeme si nejakou vzajemnou > duveru a >> pozname se navzajem, tak mu take muzeme dat pristup do > reklamniho >> systemu. Rozhodne nemame v umyslu 20ti lidem rozdat pristup a > starejte >> se. Muzete mi rici, co je na tom spatne, kde je tu jake > zbavovani se za >> svoje prijmy? >> >> Mozna Vam vadi, ze to neni napsane do detailu - ano, to neni, > jenze >> kdyby bylo, tak by ten text musel byt nekolikrat delsi a my > nechceme >> lidi odradit, ale spise nalakat. >> >> > Cenik je hezky, nicmene by jiste neskodilo >> > dat ho nekomu ke konzultaci, protoze zde >> > chybi nektere zasadni udaje nutne pro >> > planovani .... >> > >> Vy jste videl nas media list, ktery rozesilame jak zakaznikum, > tak >> agenturam, ze tak kritizujete? A kdyz uz jsme u tech udaju > nutnych pro >> planovani, tak ty si prece kazdy muze ziskat z nekolika auditu > a vyzkumu >> navstevnosti, jejichz jsme cleny. No a kdyby precijen dotycnemu >> nestacily informace z naseho media listu, ani by nebyl schopen > si ty >> informace ziskat, pak se staci na nas obratit s tim, co > potrebuje. >> >> >> Ale ja mam dojem, ze predchozi anonym se snazil naznacit, ze > ani po >> 14cti dnech jsme nikoho nesehnali a tudiz internetova reklama > nefunguje >> (alespon ja to tak pochopil). Opak je pravdou, ozvalo se lidi > opravdu >> dost a nekolik z nich vypada i velmi nadejne a diky tomu jsme > uz sehnali >> i nejakou tu reklamu. Uz jsem minuly tyden uvazoval o stazeni, > ale >> bohuzel vzhledem k memu vikendovemu pracovnimu programu a > pripravy na >> nej jsem se k tomu jeste nedostal. Na druhou stranu to az tak > moc >> nevadi, jelikoz i dnes prisla velmi zajimava nabidka vznikla na > zaklade >> existence teto strany :) >> >> >> Petr Murmak >> CD-R server s.r.o. >> www.cdr.cz, www.freemusic.cz >> >> >> PS: Docela by mne zajimalo, proc se dva zmineni panove zapomneli >> podepsat. To se za sve nazory stydi? >> >> > h.) >> > >> > ______________________________________________________________ >> > > Od: m23@volny.cz >> > > Komu: reklama@nawebu.cz >> > > CC: >> > > Datum: Tue, 09 Jul 2002 14:09:49 +0200 (CEST) >> > > Předmět: CD-R po 2 tydnech :-))) >> > > >> > > Doporucuji vsem, kteri pred cca 14ti dny sledovali debatu, > ve >> > ktere >> > > hral hlavni roli CD-R server, aby se podivali sem : >> > > >> > > http://www.cdr.cz/a/cdr/prace >> > > >> > > >> > > Nezbyva mi nez souhlasit. Ano, internetova reklama opravdu >> > funguje >> > > :-))) >> > > >> > > ------------------------------------------------------------ > ---- >> > ---------- >> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >> > http://reklama.nawebu.cz/ >> > > >> > >> > >> > -------------------- >> > Nový vyhledávač pro český internet www.WebFast.cz - prostě > najde ... >> > >> > >> > >> > >> > >> > -------------------------------------------------------------- >> > ------------ >> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >> > http://reklama.nawebu.cz/ >> > >> > >> >> >> ---------------------------------------------------------------- > ---------- >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ >> > -------------------- > Ferrari Show a Grand Prix: 57 zajímavých cen na http://bonus.centrum.cz > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 07. 2002, 15:46 CEST