Re: U banneru target="_blank"

From: cgc (cgc.corp@seznam.cz)
Date: 06. 07. 2002, 09:18 CEST


Zcela s Vami souhlasim, ale nektere tupce z reklamnich agentur
nepresvedcite, a i ztechto duvodu co uvadite, je mozna tak male CTR



----- Original Message -----
From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Saturday, July 06, 2002 9:13 AM
Subject: U banneru target="_blank"


> Zajimal  by  mne  nazor  na nove okna na bannerove reklame. Standardne
> maji vsichni po kliknuti zobrazeni url v temze okne.
> Jenze...
> Z   vlastni  zkusenosti vim, ze pokud ctu stranku, ktera mne zajimá, a
> zaujme  mne  reklamni  banner ci odkaz,  pokud  to  jde otvirám to v novem
okne
> rucne.  Bohuzel  nemohu  to  rict  o nekterych nasich ctenarich, kteri
> nejsou  zdaleka  tak  vybaveni  nekterymi  vedomostmi  a  nevi, ze jak
> otevrit odkaz v novem okne. Vysledek je casto ten, ze radeji na banner
> nekliknou aby se nedostali daleko od tematu, ktere je zajima.
> Proto  v nekterych pripadech chceme bannery a externi odkazy definovat
> jako target="_blank".
> Jenze....
> Nasli  se  nekteri tvrdici, ze je to neeticke, ze si inzerent zaslouzi
> abychom za jeho penize vymenili svuj obsah za jeho a podobne nazory.
> Jenze...
> Napriklad  u  sluzby,  ktera  vam  z  databaze  vyhledava  hodnoty  je
> samozrejme  vyhodne  umistit  banner,  ovsem  po kliknuti je jasne, ze
> dotycneho odvedete od jeho prace. Pokud se takova reklama otevre v new
> okne, tak si ji prohledne az dokonci svou cinnost.
>
> Jaky na to mate nazor?
>
> S pranim pekneho dne
> Miroslav Minarik
>
> http://www.elektrika.cz
> gsm: 00420-6-08-477 995
> tel./fax: 0420-5-4524 2094
> e-mail: m.minarik@elektrika.info
> ICQ: 127851499
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 06. 07. 2002, 09:17 CEST