Zajimal by mne nazor na nove okna na bannerove reklame. Standardne maji vsichni po kliknuti zobrazeni url v temze okne. Jenze... Z vlastni zkusenosti vim, ze pokud ctu stranku, ktera mne zajimá, a zaujme mne reklamni banner ci odkaz, pokud to jde otvirám to v novem okne rucne. Bohuzel nemohu to rict o nekterych nasich ctenarich, kteri nejsou zdaleka tak vybaveni nekterymi vedomostmi a nevi, ze jak otevrit odkaz v novem okne. Vysledek je casto ten, ze radeji na banner nekliknou aby se nedostali daleko od tematu, ktere je zajima. Proto v nekterych pripadech chceme bannery a externi odkazy definovat jako target="_blank". Jenze.... Nasli se nekteri tvrdici, ze je to neeticke, ze si inzerent zaslouzi abychom za jeho penize vymenili svuj obsah za jeho a podobne nazory. Jenze... Napriklad u sluzby, ktera vam z databaze vyhledava hodnoty je samozrejme vyhodne umistit banner, ovsem po kliknuti je jasne, ze dotycneho odvedete od jeho prace. Pokud se takova reklama otevre v new okne, tak si ji prohledne az dokonci svou cinnost. Jaky na to mate nazor? S pranim pekneho dne Miroslav Minarik http://www.elektrika.cz gsm: 00420-6-08-477 995 tel./fax: 0420-5-4524 2094 e-mail: m.minarik@elektrika.info ICQ: 127851499
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 06. 07. 2002, 09:12 CEST