U banneru target="_blank"

From: Elektrika.cz, Miroslav Minarik (m.minarik@elektrika.info)
Date: 06. 07. 2002, 09:13 CEST


Zajimal  by  mne  nazor  na nove okna na bannerove reklame. Standardne
maji vsichni po kliknuti zobrazeni url v temze okne.
Jenze...
Z   vlastni  zkusenosti vim, ze pokud ctu stranku, ktera mne zajimá, a
zaujme  mne  reklamni  banner ci odkaz,  pokud  to  jde otvirám to v novem okne
rucne.  Bohuzel  nemohu  to  rict  o nekterych nasich ctenarich, kteri
nejsou  zdaleka  tak  vybaveni  nekterymi  vedomostmi  a  nevi, ze jak
otevrit odkaz v novem okne. Vysledek je casto ten, ze radeji na banner
nekliknou aby se nedostali daleko od tematu, ktere je zajima.
Proto  v nekterych pripadech chceme bannery a externi odkazy definovat
jako target="_blank".
Jenze....
Nasli  se  nekteri tvrdici, ze je to neeticke, ze si inzerent zaslouzi
abychom za jeho penize vymenili svuj obsah za jeho a podobne nazory.
Jenze...
Napriklad  u  sluzby,  ktera  vam  z  databaze  vyhledava  hodnoty  je
samozrejme  vyhodne  umistit  banner,  ovsem  po kliknuti je jasne, ze
dotycneho odvedete od jeho prace. Pokud se takova reklama otevre v new
okne, tak si ji prohledne az dokonci svou cinnost.

Jaky na to mate nazor?

S pranim pekneho dne
Miroslav Minarik

http://www.elektrika.cz
gsm: 00420-6-08-477 995
tel./fax: 0420-5-4524 2094
e-mail: m.minarik@elektrika.info
ICQ: 127851499



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 06. 07. 2002, 09:12 CEST