Re: reklama na Tiscali.cz

From: nokia@logo4u.cz
Date: 01. 07. 2002, 06:15 CEST


    Ano, takto nejak si asi ten kapitalismus predstavujeme i my
"nezavedeni", ze ma jit zejmena o kvalitu produktu a ne o nutne osobni
schuzky a znamosti. Bohuzel pro nas je Cesko male, vetsina obchodu se
odehrava v Praze (zbytek v Brne :-) a tak to "kamaradickovani" chapu spise
jako samovolny efekt dany nasimi podminkami, nez jako neco co si nejaka
skupina cilevedome pestuje. Snad ...

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz




----- Original Message -----
From: <info@eastbiz.com>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, July 01, 2002 3:01 AM
Subject: Re: reklama na Tiscali.cz


> V USA se to kamaridickovani da delat casto velice obtizne.
> Malokomu se chce letat letadlem z jednoho mesta do druheho jen kvuli tomu,
> abych sel s nekym na pivo. Nebo jezdit 3 hodiny pres mesto v aute.... To
je
> tady velmi ojedinele. Vetsina businessu se dela pres telefon.
Nejdulezitejsi
> je vas produkt, kdyz je kvalitni za dobrou cenu, tak nemusite s nikym
nekam
> chodit a fungujete bez problemu. Ostatni firmy mnohem mene zajima jestli
> mate kancelar doma nebo luxusni kancelar v centru mesta.... V tomto je
> skutecne dost velky rozdil oproti CR. Z me osobni zkusenosti: prodali
jsme
> software v cene $15,000  velmi velke verejne obchodovatelne firme a to
pouze
> pres email a telefon. Nebylo nutne zadne osobni setkani (bez kterych to v
CR
> temer nefunguje). V dobe prodeje jsme nemeli zadnou kancelar a obchod jsem
> ridil z notebooku v loznici. Ten kapitalismus je zde skutecne o necem
jinem
> (myslim, ze je rozdilny oproti cele Evrope).
>
> Jan Vanhara
> info@eastbiz.com



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 01. 07. 2002, 06:15 CEST