Re: reklama na Tiscali.cz

From: info@eastbiz.com
Date: 01. 07. 2002, 03:01 CEST


V USA se to kamaridickovani da delat casto velice obtizne.
Malokomu se chce letat letadlem z jednoho mesta do druheho jen kvuli tomu,
abych sel s nekym na pivo. Nebo jezdit 3 hodiny pres mesto v aute.... To je
tady velmi ojedinele. Vetsina businessu se dela pres telefon. Nejdulezitejsi
je vas produkt, kdyz je kvalitni za dobrou cenu, tak nemusite s nikym nekam
chodit a fungujete bez problemu. Ostatni firmy mnohem mene zajima jestli
mate kancelar doma nebo luxusni kancelar v centru mesta.... V tomto je
skutecne dost velky rozdil oproti CR. Z me osobni zkusenosti: prodali  jsme
software v cene $15,000  velmi velke verejne obchodovatelne firme a to pouze
pres email a telefon. Nebylo nutne zadne osobni setkani (bez kterych to v CR
temer nefunguje). V dobe prodeje jsme nemeli zadnou kancelar a obchod jsem
ridil z notebooku v loznici. Ten kapitalismus je zde skutecne o necem jinem
(myslim, ze je rozdilny oproti cele Evrope).

Jan Vanhara
info@eastbiz.com

Eastbiz.com, Inc.
http://www.eastbiz.com
Phone: (702) 296-0212
Fax: (702) 464-4134



----- Original Message -----
From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Sunday, June 30, 2002 2:30 PM
Subject: RE: reklama na Tiscali.cz


---> Dobry den,

vytvorte vlastni reklamni sit, dejte dohromady penize
na dva zkusene prodejce s konxemi a praxi a poridte
jim asistentku v prazske kancelari, a je to...

Rad bych rekl, ze to neni selhani kapitalismu a neni
to kamaradickovani. Napriklad v USA vam velmi pomuze,
kdyz se prokazete diplomem z Berkley, nebo kravatou
ze studentskeho klubu Kappa -- pokud vas obchodni
partner *ciste nahodou* absolvoval totez. Kdyz jsem
byl na stazi ve Svycarsku, tak me v Ringieru prekvapil
hostitel, kdyz mi ukazoval, ze jezdi s obchodnimi
partnery na strelnici... USA a Svycarsko nemaji
komunistickou minulost, spolecenske kontakty
a socialni inteligence jsou proste soucasti kazdeho
spolecenskeho zrizeni.

Podivejte se treba na "nakladatelskou lobby": basnici
a spisovatele se *kamaradickuji* s editory a redaktory,
chodi spolu do kavaren, maji v lete na Brnenske
prehrade parnik, v Praze maji vlastni kapelu, v Olomouci
hraji kopanou, obcas si vyjedou na Bezdes, do Pisku
nebo do Sobotky -- jsou to odsouzenihodne aktivity?
Ne. Je to spolecensky zivot. Ale kdyz se chcete jako
mlady autor prosadit, musite se jich take zucastnit.
Kdo chce s vlky byti, musi s nimi vyti.

(Jinak Vam, pane Bartoni, dekuji, ze jste mi konecne
vratil ty preklepy, jichz se neustale dopoustim
ve jmenech diskutujicich. :-)

--
=M=

> -----Original Message-----
> From: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz]
> Sent: Sunday, June 30, 2002 10:11 PM
> To: Martin Kopta
> Subject: Re: reklama na Tiscali.cz
>
>
> Dekuji  vam  pane  Kopna,  ze jste sebral odvahu, a jako prvni nam zde
> jasne ukazal, jak to vlastne funguje. Myslim, ze nas nekolik, kteri si
> myslime,  ze nase prace hovori za nas, si to jiz stejne davno myslela.
> Jen jsme cekali, az to tu nekdo konecne rekne tak, jak to je.
>
> Priznam  se,  ze  mi  z  toho  je  opravdu  smutno.  Zakladni  teorie
> kapitalismu se tak nejak nepotvrzuje. Zda se, ze nas Internet, ackoliv
> tak moderni medium, je stale zahlceno davnymi vztahy a praktikami.
>
> Uz  jsem se k tomuto tematu jednou vyjadroval, a debatu opravdu nechci
> znovu  rozhýbat,  protoze se asi nic nového nedozvíme. Ale tu zakladni
> myslenku bych si dovoli jeste jednou ventilovat.
>
> Zda  se,  ze tlak ze strany nekterych serveru, ktere se tak nejak svou
> navstevou  dostaly  na  uroven  tech,  no  rekneme vice znamych, sili.
> Domnivam  se, mozna ale spatne, ze to je prave okamzik, ktery si primo
> rika  o  to,  aby  nekdo  (firma, clovek) ucitil prilezitost a do teto
> stojate  vody  hodil  kamen  (nebo  treba  jen  kaminek). O tom, ze do
> internetove  reklamy  tece stale vice penez asi neni treba diskutovat.
> Jsem  jen  zvedavy,  kdo prvni chyti sanci za pacesy a vypali ostatnim
> rybnik.


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 01. 07. 2002, 02:58 CEST