V USA se to kamaridickovani da delat casto velice obtizne. Malokomu se chce letat letadlem z jednoho mesta do druheho jen kvuli tomu, abych sel s nekym na pivo. Nebo jezdit 3 hodiny pres mesto v aute.... To je tady velmi ojedinele. Vetsina businessu se dela pres telefon. Nejdulezitejsi je vas produkt, kdyz je kvalitni za dobrou cenu, tak nemusite s nikym nekam chodit a fungujete bez problemu. Ostatni firmy mnohem mene zajima jestli mate kancelar doma nebo luxusni kancelar v centru mesta.... V tomto je skutecne dost velky rozdil oproti CR. Z me osobni zkusenosti: prodali jsme software v cene $15,000 velmi velke verejne obchodovatelne firme a to pouze pres email a telefon. Nebylo nutne zadne osobni setkani (bez kterych to v CR temer nefunguje). V dobe prodeje jsme nemeli zadnou kancelar a obchod jsem ridil z notebooku v loznici. Ten kapitalismus je zde skutecne o necem jinem (myslim, ze je rozdilny oproti cele Evrope). Jan Vanhara info@eastbiz.com Eastbiz.com, Inc. http://www.eastbiz.com Phone: (702) 296-0212 Fax: (702) 464-4134 ----- Original Message ----- From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Sunday, June 30, 2002 2:30 PM Subject: RE: reklama na Tiscali.cz ---> Dobry den, vytvorte vlastni reklamni sit, dejte dohromady penize na dva zkusene prodejce s konxemi a praxi a poridte jim asistentku v prazske kancelari, a je to... Rad bych rekl, ze to neni selhani kapitalismu a neni to kamaradickovani. Napriklad v USA vam velmi pomuze, kdyz se prokazete diplomem z Berkley, nebo kravatou ze studentskeho klubu Kappa -- pokud vas obchodni partner *ciste nahodou* absolvoval totez. Kdyz jsem byl na stazi ve Svycarsku, tak me v Ringieru prekvapil hostitel, kdyz mi ukazoval, ze jezdi s obchodnimi partnery na strelnici... USA a Svycarsko nemaji komunistickou minulost, spolecenske kontakty a socialni inteligence jsou proste soucasti kazdeho spolecenskeho zrizeni. Podivejte se treba na "nakladatelskou lobby": basnici a spisovatele se *kamaradickuji* s editory a redaktory, chodi spolu do kavaren, maji v lete na Brnenske prehrade parnik, v Praze maji vlastni kapelu, v Olomouci hraji kopanou, obcas si vyjedou na Bezdes, do Pisku nebo do Sobotky -- jsou to odsouzenihodne aktivity? Ne. Je to spolecensky zivot. Ale kdyz se chcete jako mlady autor prosadit, musite se jich take zucastnit. Kdo chce s vlky byti, musi s nimi vyti. (Jinak Vam, pane Bartoni, dekuji, ze jste mi konecne vratil ty preklepy, jichz se neustale dopoustim ve jmenech diskutujicich. :-) -- =M= > -----Original Message----- > From: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz] > Sent: Sunday, June 30, 2002 10:11 PM > To: Martin Kopta > Subject: Re: reklama na Tiscali.cz > > > Dekuji vam pane Kopna, ze jste sebral odvahu, a jako prvni nam zde > jasne ukazal, jak to vlastne funguje. Myslim, ze nas nekolik, kteri si > myslime, ze nase prace hovori za nas, si to jiz stejne davno myslela. > Jen jsme cekali, az to tu nekdo konecne rekne tak, jak to je. > > Priznam se, ze mi z toho je opravdu smutno. Zakladni teorie > kapitalismu se tak nejak nepotvrzuje. Zda se, ze nas Internet, ackoliv > tak moderni medium, je stale zahlceno davnymi vztahy a praktikami. > > Uz jsem se k tomuto tematu jednou vyjadroval, a debatu opravdu nechci > znovu rozhýbat, protoze se asi nic nového nedozvíme. Ale tu zakladni > myslenku bych si dovoli jeste jednou ventilovat. > > Zda se, ze tlak ze strany nekterych serveru, ktere se tak nejak svou > navstevou dostaly na uroven tech, no rekneme vice znamych, sili. > Domnivam se, mozna ale spatne, ze to je prave okamzik, ktery si primo > rika o to, aby nekdo (firma, clovek) ucitil prilezitost a do teto > stojate vody hodil kamen (nebo treba jen kaminek). O tom, ze do > internetove reklamy tece stale vice penez asi neni treba diskutovat. > Jsem jen zvedavy, kdo prvni chyti sanci za pacesy a vypali ostatnim > rybnik. -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 01. 07. 2002, 02:58 CEST