automatizovana vymena odkazu

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 01. 07. 2002, 00:51 CEST


Dobry vecer,

kdyz uz diskutujeme o vymenne reklame, napadlo mne, ze se vas 
zeptam na nazor na nasledujici:

V poslednim cca. pul roce se na nekterych zahranicnich webech 
(zpravidla nekomercnich) objevil zajimavy princip 
"automatizovane" vymeny odkazu. Na strance je, vetsinou v 
nejakem vhodne oznacenem boxu v krajnim sloupci, seznam 
poslednich x (x byva rovno peti az deseti) referreru. 
Vyhledavace a katalogu jsou obvykle z tohoto seznamu vylouceny.

Prinos pro navstevniky je zjevny -- snadno najdou stranky, u 
kterych je vysoka pravdepodobnost tematicky ci jinak pribuzneho 
obsahu. Co ale prinos pro majitele stranek? Nepochybne je to 
system spravedlivy a pri vymnene odkazu muze kompenzovat ruznou 
miru navstenosti zapojenych webu, dovedete si ale nekdo 
predstavit, jak se bude takovy system chovat v zavislosti na 
poctu zucastnenych serveru?

Zdravi,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
5 poslednich referreru:
http://www.interval.cz/discussion-read.asp?id=884&content=all
http://www.hobby-info.cz/sslinks/links.php?cat=14
http://dusan.pc-slany.cz/internet/odkazy_ven.htm
http://pro-webmastery.wz.cz/zacatecnikum.html
http://www.volny.cz/webgrafika/odkazy.htm
:-)  



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 01. 07. 2002, 00:52 CEST