Dobry vecer, kdyz uz diskutujeme o vymenne reklame, napadlo mne, ze se vas zeptam na nazor na nasledujici: V poslednim cca. pul roce se na nekterych zahranicnich webech (zpravidla nekomercnich) objevil zajimavy princip "automatizovane" vymeny odkazu. Na strance je, vetsinou v nejakem vhodne oznacenem boxu v krajnim sloupci, seznam poslednich x (x byva rovno peti az deseti) referreru. Vyhledavace a katalogu jsou obvykle z tohoto seznamu vylouceny. Prinos pro navstevniky je zjevny -- snadno najdou stranky, u kterych je vysoka pravdepodobnost tematicky ci jinak pribuzneho obsahu. Co ale prinos pro majitele stranek? Nepochybne je to system spravedlivy a pri vymnene odkazu muze kompenzovat ruznou miru navstenosti zapojenych webu, dovedete si ale nekdo predstavit, jak se bude takovy system chovat v zavislosti na poctu zucastnenych serveru? Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * 5 poslednich referreru: http://www.interval.cz/discussion-read.asp?id=884&content=all http://www.hobby-info.cz/sslinks/links.php?cat=14 http://dusan.pc-slany.cz/internet/odkazy_ven.htm http://pro-webmastery.wz.cz/zacatecnikum.html http://www.volny.cz/webgrafika/odkazy.htm :-)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 01. 07. 2002, 00:52 CEST