---> Bonjour! Je to podobny pripad, ktery tu zminoval Patrick Zandl u bonusovych impressi v placenych kampanich. CPress je pravdepodobne kdykoli pripraven pretlak impressi uvolnit zobrazovanim reklamy na svych webech. Krome toho si spousta klientu umisti na sve stranky banner, a pak uz se o reklamni prostor nestara, takze sice sbira kredity, ale nikdy je nespotrebuje (typicky na osobnich strankach freewebu). Mimoto stale jeste pocet zobrazenych banneru na webu roste, takze zatim je vice zobrazenych banneru nez banneru ke zobrazeni. Mozna to ale nekdo z CPressu vysvetli jinak. Pomerne rozumne argumenty k jedna ku jedne snesl loni v rijnu Jiri Lahvicka na Lupe: http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=1832 > Priznam se ze tomu nerozumim, jelikoz nabizi vsem novym clenum > "5000 zobrazení bannerů zdarma a tištěný manuál výměnného systému newLinx" > > Ze by novy system Mr.Lynx dotoval???? -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 29. 06. 2002, 16:52 CEST