RE: dokazovani kamapani

From: Michal Altair Valasek (altair@altair2000.net)
Date: 25. 06. 2002, 21:35 CEST


DDV,

| Zkuste si potom spocitat ucinnost reklamy a penize co za ni 
| zaplatite. Pak
| vam vyjde, ze je mnohem vyhodnejsi inzerovat na FAZOLE.cz nez 
| kdekoliv jinde
| kvuli vysledkum, ktere dostanete za sve penize.

IMHO zásadní problém je v tom, že Fazole jsou zamereny na masový trh
jednotlive málo bonitních zákazníku, zatímco vetšina klasických reklam
je navržena na alespon strední trídu.

Fazole jsou IMHO ideální propagacní prostredek pro "low-endový" web. Pro
nekoho kdo nabízí neco za podmínek, ceny a kvality vhodných pro masovou
spotrebu a jeho nevýhodou je, že o jeho stránkách nikdo neví. Nekdo, kdo
stejne jako Fazole profituje z množství malých transakcí.

Je nesmysl snažit se tímto zpusobem prodat high-end elektroniku apod. --
lidé, kterí mají na to aby si ji koupili nebudou ztrácet cas sbíráním
fazolí. Ale dovolené - proc ne? Bude-li se jednat o nabídku pro masy
(nízká cena, nic extra), je ideálním klientem i klient Fazolí.

-- alt@ir.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST