Re: dokazovani kamapani

From: info@eastbiz.com
Date: 25. 06. 2002, 21:14 CEST


 Pouzivame jen bannery v hornich pozicich bez reklamniho systemu. Kampane
zamerene na masovy trh, napr. dovolene maji prumerne klik rate okolo 0.7% a
to pri dost velkych objemech impresi.

Zkuste si potom spocitat ucinnost reklamy a penize co za ni zaplatite. Pak
vam vyjde, ze je mnohem vyhodnejsi inzerovat na FAZOLE.cz nez kdekoliv jinde
kvuli vysledkum, ktere dostanete za sve penize.

Jan Vanhara
www.fazole.cz


----- Original Message -----
From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, June 25, 2002 12:18 AM
Subject: RE: dokazovani kamapani


Pan Vanhara opravdu dobre odhadl realnou cenu reklamnich banneru treba
na serveru Fazole.cz (obecne na vsech serverech, ktere vykazuji
charakteristiky generatoru impresi a nemaji v podstate zadnou cilovou
skupinu - nebo maji cilovku lidi, kteri nelituji spousty kliku na to,
aby dostali neco zadarmo, misto aby za to platili :-).

Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz



> -----Original Message-----
> From: Vladimir Zelezny BFU [mailto:netmag@seznam.cz]
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:32 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: dokazovani kamapani
>
>
> >Aktivity, ktere mame v CR resime vlastnim zpusobem. Bannery
> napr. prodavame
> >za zhruba 7-10,-Kc za 1000 impresi (misto 250-500 za 1000
> impresi). Nasli
> >jsme si velke mnozstvi novych zakazniku, ktere jsou spise
> mensimi firmami,
> >objednaji za 1-3 tisice Kc, ale oceni hodnotu, kterou dostanou za sve
> >penize. (Navic objednavaji pravidelne a casto).
>
> Pan Vanhara je inteligentni clovek a presne odhadl
> REALNOU CENU reklamnich banneru.
>
>

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST