Na prosbu pana Vanhary preposilam do konference. -----Původní zpráva----- Od: John Vanhara [mailto:million@eastbiz.com] Odesláno: 25. června 2002 18:29 Komu: radek.spidla@spidla.cz Předmět: Re: Fazole.cz Pane Spidla poslete prosim toto do konference reklama.nawebu.cz. Jsem ted na zablokovanem SMTP, kde nemohu posilat z me schranky registrovane v konferenci. Diky, Jan Vanhara ----------------------------------------------------------------- Jeste pred nedavnem byla v nabidce naprosto kompletni nabidka mobilnich telefonu pouze za fazole. Podobne se prodalo tisice GO, TWIST a OSKAR kuponu. Tyto kampane bezi napr. par tydnu nebo mesicu a pak zase konci. Diky hodnocenim a diskuznim forum mame presny barometr nalady mezi nasimi uzivateli. Autor clanku na Lupe se snazil o za kazdou cenu negativni vyzneni. Mel jsem jiz tuseni z otazek, ktere mi kladl, ale z mych odpovedi zjistil, ze se o zadnou negativni senzaci nejedna, takze si nakonec musel z ruznych poloinformaci na ktere prisel sam neco negativniho vymyslet. Diky nasim hodnocenim kampani a diskuznim forum jsme nejotevrenejsi program na celem svete. Neni jednodussi vec si zjistit feedback uzivatelu na jakekoliv tema. A verte tomu, ze se uzivatele vyrazne ozyvaji, kdyz se jim neco nelibi. Nase priorita je se starat o celkove fungovani, o bezpecnost provozu, o vyvazenost "fazolove ekonomiky", dostatek prodejnich i sbiracich kampani. Nase priorita neni se starat o to, jestli si jedna firma z 500 napise hodnoceni sama pro sebe do vlastni kampane. To je nesmysl, ktery nic neznamena! Omlouvam se za zpozdeni s mym prispevkem z duvodu -9 hodin casoveho posunu. Jan Vanhara ----- Original Message ----- From: "Radek ©pidla" <radek.spidla@spidla.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, June 24, 2002 11:53 PM Subject: Fazole.cz > Co rikate na clanek na Lupe? http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=2372 Pise > se zde: "Mnoho uľivatelů podlehlo ve vidině mobilních telefonů, CD, kníľek a > kuponů GSM vábení věrnostního systému Fazole.cz. A jaký je výsledek? 80.000 > sběračů má zřejmě na kontě miliony fazolí, které není za co utratit, > výsledky průzkumu marketingové účinnosti dopadly tristně a fungování systému > je v zanedbaném stavu." > > My jsem Fazole vicekrat v ramci kampani pouzili, a vzdy nam to prineslo > mnoho novych navstevniku. Byli jsem spokojeni, ted nevim, pry jsou tam > nejake problemy, co vy na to? > > RS > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST