FW: Fazole.cz

From: Radek ©pidla (radek.spidla@spidla.cz)
Date: 25. 06. 2002, 19:36 CEST


Na prosbu pana Vanhary preposilam do konference.

-----Původní zpráva-----
Od: John Vanhara [mailto:million@eastbiz.com]
Odesláno: 25. června 2002 18:29
Komu: radek.spidla@spidla.cz
Předmět: Re: Fazole.cz


Pane Spidla poslete prosim toto do konference reklama.nawebu.cz. Jsem ted na
zablokovanem SMTP, kde nemohu posilat z me schranky registrovane v
konferenci. Diky, Jan Vanhara
-----------------------------------------------------------------

Jeste pred nedavnem byla v nabidce naprosto kompletni nabidka mobilnich
telefonu pouze za fazole.

Podobne se prodalo tisice GO, TWIST a OSKAR kuponu. Tyto kampane bezi napr.
par tydnu nebo mesicu a pak zase konci.

Diky hodnocenim a diskuznim forum mame presny barometr nalady mezi nasimi
uzivateli. Autor clanku na Lupe se snazil o za kazdou cenu negativni
vyzneni. Mel jsem jiz tuseni z otazek, ktere mi kladl, ale z  mych odpovedi
zjistil, ze se o zadnou negativni senzaci nejedna, takze si nakonec musel z
ruznych poloinformaci na ktere prisel sam neco negativniho vymyslet.

Diky nasim hodnocenim kampani a diskuznim forum jsme nejotevrenejsi program
na celem svete. Neni jednodussi vec si zjistit feedback uzivatelu na
jakekoliv tema. A verte tomu, ze se uzivatele vyrazne ozyvaji, kdyz se jim
neco nelibi.

Nase priorita je se starat o celkove fungovani, o bezpecnost provozu, o
vyvazenost "fazolove ekonomiky", dostatek prodejnich i sbiracich kampani.
Nase priorita neni se starat o to, jestli si jedna firma z 500 napise
hodnoceni sama pro sebe do vlastni kampane. To je nesmysl, ktery nic
neznamena!

Omlouvam se za zpozdeni s mym prispevkem z duvodu -9 hodin casoveho posunu.

Jan Vanhara



----- Original Message -----
From: "Radek ©pidla" <radek.spidla@spidla.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, June 24, 2002 11:53 PM
Subject: Fazole.cz


> Co rikate na clanek na Lupe? http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=2372 Pise
> se zde: "Mnoho uľivatelů podlehlo ve vidině mobilních telefonů, CD, kníľek
a
> kuponů GSM vábení věrnostního systému Fazole.cz. A jaký je výsledek?
80.000
> sběračů má zřejmě na kontě miliony fazolí, které není za co utratit,
> výsledky průzkumu marketingové účinnosti dopadly tristně a fungování
systému
> je v zanedbaném stavu."
>
> My jsem Fazole vicekrat v ramci kampani pouzili, a vzdy nam to prineslo
> mnoho novych navstevniku. Byli jsem spokojeni, ted nevim, pry jsou tam
> nejake problemy, co vy na to?
>
> RS
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST