RE: medialky vs "nezavedene" servery

From: David Matyas (david@imachina.cz)
Date: 25. 06. 2002, 17:25 CEST


Teplo je opravdu smrtici a opravdu se tu pletou pojmy s dojmy :) a opet se
potvrzuje, ze predevsim mediazastupitelstvi zde nefungovaly tak jak by mely
a diky tomu se pletou s medialnimi agenturami

- Medialni agentura =  firma, ktere zastupuje zajmy INZERENTA, jejim
nejdulezitejsim ukolem je aby inzerent nakoupil co nejefektivnejsi reklamu,
ktera oslovi jim zvolenou cilovou skupinu. V idealnim pripade je teto firme
zcela jedno, zde nakupuje na serveru X nebo Y dulezite je aby INZERENTUM
nabidla kombinaci, ktera prinese co nejvetsi prodej nebo zvyseni povedomi o
znacce.

- Mediazastupitelstvi = firma, ktera ma jako klienty SERVERY jejim ukolem by
melo ( bohuzel u nas neni ) starat se o tyto klienty a poskytovat jim servis
tak, aby tento SERVER ( klient ) bud vlastnimi silami nebo s pouzitim
mediazastupitelstvi dosahl maximalniho efektu a v tomto pripade to je (
penize x spokojeny a loajalni zakaznik, ktery se vraci  ) .

U nas je vnimani omezeno jen a pouze na tu financni cast, tedy cast ktera
prijde az v okamziku kdy nabizim unikatni sluzby s pridanou hodnotou a k
tomu by melo slouzit bud vlastni zazemi serveru nebo v pripade mensich
serveru mediazastupitelstvi. Predstavte si mediazastupitestvi, ktere pro Vas
bude zajistovat treba odber CTK a diky tomu, ze zastupuje vice serveru tak
dostane na cely balik slevu, nebo pro Vas vyjedna ( a nemusi to ani fyzicky
zajistovat )  velmi nizke slevy u medialnich agentur.


Diky



--
David Matyas | mail david.matyas@imachina.cz
iMACHINA s.r.o. | Zerotinova 35 | 130 00 Praha 3 | Czech republic
tel. (+420 2) 22 59 22 81 | fax (+420 2) 22 59 22 84
www.imachina.cz | finalist Cannes Cyber Lions 2002 category A01


> -----Original Message-----
> From: Martin.Klofanda@mindshareworld.com
> [mailto:Martin.Klofanda@mindshareworld.com]
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 4:12 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery
>
>
>
> pane Barton
> co si to vubec dovolujete???
> ja i dalsi v konferenci jsme Vam min trikrat vysvetlovali rozdil mezi
> medialni agenturou (Mindshare, Mediacom, Starcom, OMD....) a
> mediazastupitelstvim (ARBOmedia, MIA, Hi-media...) jestli to stale
> nechapete...neni Vam pomoci
> jeste jednou specialne pro Vas zduraznuji, ze MINDSHARE je MEDIALNI
> AGENTURA, nezastupuje zadne medium, nikdy zastupovat nebude!!!!
> Takze jakekoliv dalsi podnety, pripominky, urazky a obvineni prosim
> smerujte na MEDIA ZASTUPITELE!!!! mate-li s nima podobnou zkusenost...
>
> Dekuji a preji mnoho uspechu
>
> Martin Klofanda
> mDigital
>
>
>
>
>
>                     Martin Bartoň
>
>                     <martin@cdr.cz       To:
> "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz>
>                     >                    cc:
>
>                                          Subject:     Re:
> medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery
>                     25.06.2002
>
>                     15:05
>
>                     Please respond
>
>                     to reklama
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> No  to se na mne ale nezlobte, to bych teda takove zastoupeni rozhodne
> nechtel!  Jenom  samotna rezie vyda mesicne za par desitek tisic, a vy
> mi  reknete, ze mi zastoupeni neni schopno nic garantovat? Za vyhradni
> zastoupeni?  No  to  si  asi  delate srandu, ne? (I kdyz vim, ze prave
> proto  my  zadnou  takovou  agenturu  nechceme,  nemuzeme, nechceme na
> takovou podminku pristoupit).
>
> My   za provoz platime, my lakame ctenare, my jem musime. Medialka pak
> jen  muze  a  jeste  za  to  chce až 50%. Tak tomu ja rikam okradani v
> nehrubsim slova smyslu. Copak to nevidite? Vzdyt vas, jako medialku to
> pak  vubec  nenuti  nejake  ksefty  shanet. Vam staci si vydelat nejak
> jinak,  ale duvod proc shanet zrovna pro nas veskery zadny. To mi tedy
> prijde trosku nefer (slabe slovo).
>
> Jak mam providerovi vysvetlit, ze nase medialka proste tento tyden nic
> nesehnala,  tak sorry, s placenim musime pockat? Nebo Telecomu, SPIRu,
> SVITu,  iAuditu?  To  mame  ten mesic chodit na pastvu? Nebo jak si to
> tedy predstavujete? To bych opravdu rad vedel!!
>
>
> Martin Barton
> CD-R server s.r.o.
> http://www.cdr.cz
> http://www.freemusic.cz
>
> > nezlobte se, ale nic Vam shanet nebudu....ani za DVD vypalovacku ani
> > cokoliv jineho..
> > jisty mesicni prijem Vam nezaruci nikdo a nikde, to asi
> zijete v trochu
> > jine dobe...
>
> > pekny den
>
> > Martin Klofanda
> > mDigital
>
>
>
>
> >                     Martin Bartoň
>
> >                     <martin@cdr.cz       To:
> "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz>
> >                     >                    cc:
>
> >                                          Subject:     Re:
> medialky vs
> &quot;nezavedene&quot; servery
> >                     25.06.2002
>
> >                     11:27
>
> >                     Please respond
>
> >                     to reklama
>
>
>
>
>
>
>
> > Tak  vam to pane Klofanda reknu jeste jinak. Kdyz mi
> sezenete medialni
> > zastupitelstvi,  ktere  nam  zaruci  jisty  prumerny
> mesicni  prijem,
> > dostanete  ode  mne  DVD vypalovacku (abych zustal v
> oboru). Ja takove
> > neznam. Zaroven vam ale mohu odsouhlasit, ze ani nas nikdo
> nebchazel a
> > hory  doly  nenabizel. To my jsme se museli vnutit. Ovsem
> kdyz vam MIA
> > sezene  za  rok  reklamu  za  40kKc s vyhradnim
> zastoupenim, musite si
> > rici, ze je asi neco spatne, ne?
>
> > Jinak  se budu opakovat, ze nam, provozovatelm obsahu, je
> uplne jedno,
> > kdo  si  tu  reklamu  zada. My totiz umime delat ten obsah,
> ktery lidi
> > ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si mysleli, ze
> reklamni agentury
> > a   zastupitelstvi  delaji  totez.  Jak  muzeme  potvrdit
> z  vlastni
> > zkusenosti, neni tomu tak.
>
> > Přeji hezky den.
>
> > Martin Barton
> > CD-R server s.r.o.
> > http://www.cdr.cz
> > http://www.freemusic.cz
>
> > Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz
>
>
> >> Vazeny pane
> >> nezlobte se, ale ulohou medialek rozhodne neni starat se o
> servery...to
> > si
> >> asi trochu pletete role
> >> rovnez si nejsem vedom, ze by nejaka medialka zacala
> obchazet servery a
> >> nabizet hory doly..
> >> a verte tomu, ze jsou i medialky, ktere komunikuji se 150
> servery....
>
> >> Martin Klofanda
> >> mDigital
>
>
>
>
> >>                     <telnet@centru
>
> >>                     m.cz>                To:
> <reklama@nawebu.cz>
>
> >>                                          cc:
>
> >>                     25.06.2002           Subject:     Re:
> medialky vs
> > &quot;nezavedene&quot; servery
> >>                     10:30
>
> >>                     Please respond
>
> >>                     to reklama
>
>
>
>
>
>
>
> >> Ale to je snad stara znama pisnicka ............
> >> Povim Vam jeden takov pribeh pro ty co to neznaji:
>
> >> Bylo nebylo, existovala tady pred 3 roky cca 3
> >> mediazastupitelstvi. Kazde melo cca 30-50 serveru a vetsinou se
> >> neco malo dostalo na kazdy z nich. Ale servery nechtely cekat ...
> >> chtely mit hned a spoustu a bez sveho vlastniho pricineni ....
> >> Na druhe strane tady byla strana medialnich agentur .. tehdy cca
> >> 4-5 aktivnejsich na netu (podle portfolia klientu) ty se zacaly o
> >> internet zajimat a co nevidi ... ze by nam tady melo vyrust par
> >> subjektu? Kdo s nima pak bude vyjednavat? A co kdyz se dohodnou
> >> na nejake obchodni politice? Co budeme delat?
>
> >> Rozbijeme to :?)))) A tak zacala jedna medialka po druhe obchazet
> >> servery a nabizet hory doly .. a protoze jsou to medialky, ktere
> >> usmernuji tok penez klienta, tak sem tam slibum dostaly. Ale co
> >> serverum nedoslo? Ze takova medialka ve vetsine pripadu nebude
> >> ochotna komunikovat se 150 subjkty jednoho mediatypu a tak se
> >> pomalu zuzila jejich komunikace jenom na 20-40 serveru .. ostatni
> >> maji smulu.
>
> >> Co z toho plyne?
>
> >> KDO SE ZE SERVERU O SEBE NEPOSTARA SAM, TOMU NIC NEPOMUZE A MUZE
> >> ZAPOMENOUT NA NEJAKE ZAJIMAVEJSI PENIZE Z REKLAMY !!!!!!!!
>
> >> Nezbyva Vam nic jineho nez obchazet firmy, ktere mohou zajimat
> >> Vasi uzivatele a nabizet svuj reklamni prostor primo. Cesta
> >> mediazastupitelstvi je oslabena tak, ze bude trvat min rok az
> >> dva, nez se z toho vyhrabou, takze ani odtud moc pomoci neprijde.
>
> >> Omlouvam se, ze jsem se tak rozepsal nebude se to opakovat :?)
>
> >> S pozdravem Vas
>
> >> Boris
>
> >> --------------------
> >> Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz
>
>
>
>
> >>
> >
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> > http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>
>
>
>
> >>
> >
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> > http://reklama.nawebu.cz/
>
>
> >
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>
>
>
> >
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
>
>
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/






--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST