Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: Martin.Klofanda@mindshareworld.com
Date: 25. 06. 2002, 16:11 CEST


pane Barton
co si to vubec dovolujete???
ja i dalsi v konferenci jsme Vam min trikrat vysvetlovali rozdil mezi
medialni agenturou (Mindshare, Mediacom, Starcom, OMD....) a
mediazastupitelstvim (ARBOmedia, MIA, Hi-media...) jestli to stale
nechapete...neni Vam pomoci
jeste jednou specialne pro Vas zduraznuji, ze MINDSHARE je MEDIALNI
AGENTURA, nezastupuje zadne medium, nikdy zastupovat nebude!!!!
Takze jakekoliv dalsi podnety, pripominky, urazky a obvineni prosim
smerujte na MEDIA ZASTUPITELE!!!! mate-li s nima podobnou zkusenost...

Dekuji a preji mnoho uspechu

Martin Klofanda
mDigital



                                                                                                                   
                    Martin Bartoň                                                                                  
                    <martin@cdr.cz       To:     "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz>          
                    >                    cc:                                                                       
                                         Subject:     Re: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery               
                    25.06.2002                                                                                     
                    15:05                                                                                          
                    Please respond                                                                                 
                    to reklama                                                                                     
                                                                                                                   
                                                                                                                   




No  to se na mne ale nezlobte, to bych teda takove zastoupeni rozhodne
nechtel!  Jenom  samotna rezie vyda mesicne za par desitek tisic, a vy
mi  reknete, ze mi zastoupeni neni schopno nic garantovat? Za vyhradni
zastoupeni?  No  to  si  asi  delate srandu, ne? (I kdyz vim, ze prave
proto  my  zadnou  takovou  agenturu  nechceme,  nemuzeme, nechceme na
takovou podminku pristoupit).

My   za provoz platime, my lakame ctenare, my jem musime. Medialka pak
jen  muze  a  jeste  za  to  chce až 50%. Tak tomu ja rikam okradani v
nehrubsim slova smyslu. Copak to nevidite? Vzdyt vas, jako medialku to
pak  vubec  nenuti  nejake  ksefty  shanet. Vam staci si vydelat nejak
jinak,  ale duvod proc shanet zrovna pro nas veskery zadny. To mi tedy
prijde trosku nefer (slabe slovo).

Jak mam providerovi vysvetlit, ze nase medialka proste tento tyden nic
nesehnala,  tak sorry, s placenim musime pockat? Nebo Telecomu, SPIRu,
SVITu,  iAuditu?  To  mame  ten mesic chodit na pastvu? Nebo jak si to
tedy predstavujete? To bych opravdu rad vedel!!


Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz

> nezlobte se, ale nic Vam shanet nebudu....ani za DVD vypalovacku ani
> cokoliv jineho..
> jisty mesicni prijem Vam nezaruci nikdo a nikde, to asi zijete v trochu
> jine dobe...

> pekny den

> Martin Klofanda
> mDigital




>                     Martin Bartoň

>                     <martin@cdr.cz       To:
"Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz>
>                     >                    cc:

>                                          Subject:     Re: medialky vs
&quot;nezavedene&quot; servery
>                     25.06.2002

>                     11:27

>                     Please respond

>                     to reklama







> Tak  vam to pane Klofanda reknu jeste jinak. Kdyz mi sezenete medialni
> zastupitelstvi,  ktere  nam  zaruci  jisty  prumerny  mesicni  prijem,
> dostanete  ode  mne  DVD vypalovacku (abych zustal v oboru). Ja takove
> neznam. Zaroven vam ale mohu odsouhlasit, ze ani nas nikdo nebchazel a
> hory  doly  nenabizel. To my jsme se museli vnutit. Ovsem kdyz vam MIA
> sezene  za  rok  reklamu  za  40kKc s vyhradnim zastoupenim, musite si
> rici, ze je asi neco spatne, ne?

> Jinak  se budu opakovat, ze nam, provozovatelm obsahu, je uplne jedno,
> kdo  si  tu  reklamu  zada. My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi
> ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si mysleli, ze reklamni agentury
> a   zastupitelstvi  delaji  totez.  Jak  muzeme  potvrdit  z  vlastni
> zkusenosti, neni tomu tak.

> Přeji hezky den.

> Martin Barton
> CD-R server s.r.o.
> http://www.cdr.cz
> http://www.freemusic.cz

> Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz


>> Vazeny pane
>> nezlobte se, ale ulohou medialek rozhodne neni starat se o servery...to
> si
>> asi trochu pletete role
>> rovnez si nejsem vedom, ze by nejaka medialka zacala obchazet servery a
>> nabizet hory doly..
>> a verte tomu, ze jsou i medialky, ktere komunikuji se 150 servery....

>> Martin Klofanda
>> mDigital




>>                     <telnet@centru

>>                     m.cz>                To:     <reklama@nawebu.cz>

>>                                          cc:

>>                     25.06.2002           Subject:     Re: medialky vs
> &quot;nezavedene&quot; servery
>>                     10:30

>>                     Please respond

>>                     to reklama







>> Ale to je snad stara znama pisnicka ............
>> Povim Vam jeden takov pribeh pro ty co to neznaji:

>> Bylo nebylo, existovala tady pred 3 roky cca 3
>> mediazastupitelstvi. Kazde melo cca 30-50 serveru a vetsinou se
>> neco malo dostalo na kazdy z nich. Ale servery nechtely cekat ...
>> chtely mit hned a spoustu a bez sveho vlastniho pricineni ....
>> Na druhe strane tady byla strana medialnich agentur .. tehdy cca
>> 4-5 aktivnejsich na netu (podle portfolia klientu) ty se zacaly o
>> internet zajimat a co nevidi ... ze by nam tady melo vyrust par
>> subjektu? Kdo s nima pak bude vyjednavat? A co kdyz se dohodnou
>> na nejake obchodni politice? Co budeme delat?

>> Rozbijeme to :?)))) A tak zacala jedna medialka po druhe obchazet
>> servery a nabizet hory doly .. a protoze jsou to medialky, ktere
>> usmernuji tok penez klienta, tak sem tam slibum dostaly. Ale co
>> serverum nedoslo? Ze takova medialka ve vetsine pripadu nebude
>> ochotna komunikovat se 150 subjkty jednoho mediatypu a tak se
>> pomalu zuzila jejich komunikace jenom na 20-40 serveru .. ostatni
>> maji smulu.

>> Co z toho plyne?

>> KDO SE ZE SERVERU O SEBE NEPOSTARA SAM, TOMU NIC NEPOMUZE A MUZE
>> ZAPOMENOUT NA NEJAKE ZAJIMAVEJSI PENIZE Z REKLAMY !!!!!!!!

>> Nezbyva Vam nic jineho nez obchazet firmy, ktere mohou zajimat
>> Vasi uzivatele a nabizet svuj reklamni prostor primo. Cesta
>> mediazastupitelstvi je oslabena tak, ze bude trvat min rok az
>> dva, nez se z toho vyhrabou, takze ani odtud moc pomoci neprijde.

>> Omlouvam se, ze jsem se tak rozepsal nebude se to opakovat :?)

>> S pozdravem Vas

>> Boris

>> --------------------
>> Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz




>>
>
--------------------------------------------------------------------------
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/






>>
>
--------------------------------------------------------------------------
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/


>
--------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/





>
--------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST