Navod je samozrejme velmi prosty. Delejte WEB, ktery bude lidi zajimat, ktery bude hojne navstevovany a nebude to, hmm, jak to rict, server se zavadnymi informacemi (rekneme). Zaroven tu mate definici, co neni srackovy server. Debata tu neni o tom, kolik je na netu penez, ale jak (podle nekterych) se rozdeluji (jsou tu nazory, ze ne zcela v mezich normalni souteze). My se tu ptame, jak tech par korun reklami agentury rozdeluji. A vesele mi to rozhodne neprijde. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz > Vazeni panove, > Vase nazory jsou opravdu mnohdy vesele. > Opravdu si myslite, ze existuje nejaky navod, > podle ktereho dostanete na vas server reklamu? > Predstavte si, kdyby ten navod dostal kazdy server. > Vsichni by ho pouzili. Myslite ze je na trhu tolik > penez, aby zadavatele uzivili vsechny dane servery? > Kdyby ano, zacaly by vznikat dalsi a dalsi servery, > takze by opet byl prebytek serveru, jako je i ted. > Nektere servery (pokud jsou stvoreny za ucelem zit ze zisku > z reklamy) pak krachnou, trh se procisti > a tak to pujde dal a dal. > Take jsem nekde slysel pojem "srackove servery". > Mohl bych prosim dostat jejich definici? > Jak se pozna, ze prave ten vas server neni srackovy? > Diky > Honza > -------------------- > Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST