Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 25. 06. 2002, 16:21 CEST


Navod  je  samozrejme  velmi  prosty.  Delejte  WEB,  ktery  bude lidi
zajimat,  ktery bude hojne navstevovany a nebude to, hmm, jak to rict,
server  se  zavadnymi informacemi (rekneme). Zaroven tu mate definici,
co neni srackovy server.

Debata  tu  neni  o  tom,  kolik  je  na  netu  penez,  ale jak (podle
nekterych) se rozdeluji (jsou tu nazory, ze ne zcela v mezich normalni
souteze).  My  se  tu  ptame,  jak  tech  par  korun  reklami agentury
rozdeluji.

A vesele mi to rozhodne neprijde.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz


> Vazeni panove,
> Vase nazory jsou opravdu mnohdy vesele.
> Opravdu si myslite, ze existuje nejaky navod,
> podle ktereho dostanete na vas server reklamu?

> Predstavte si, kdyby ten navod dostal kazdy server.
> Vsichni by ho pouzili. Myslite ze je na trhu tolik
> penez, aby zadavatele uzivili vsechny dane servery?
> Kdyby ano, zacaly by vznikat dalsi a dalsi servery,
> takze by opet byl prebytek serveru, jako je i ted.
> Nektere servery (pokud jsou stvoreny za ucelem zit ze zisku
> z reklamy) pak krachnou, trh se procisti
> a tak to pujde dal a dal.

> Take jsem nekde slysel pojem "srackove servery".
> Mohl bych prosim dostat jejich definici?
> Jak se pozna, ze prave ten vas server neni srackovy?

> Diky

> Honza

> --------------------
> Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz 




> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST