nezlobte se, ale nic Vam shanet nebudu....ani za DVD vypalovacku ani
cokoliv jineho..
jisty mesicni prijem Vam nezaruci nikdo a nikde, to asi zijete v trochu
jine dobe...
pekny den
Martin Klofanda
mDigital
Martin Bartoň
<martin@cdr.cz To: "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz>
> cc:
Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery
25.06.2002
11:27
Please respond
to reklama
Tak vam to pane Klofanda reknu jeste jinak. Kdyz mi sezenete medialni
zastupitelstvi, ktere nam zaruci jisty prumerny mesicni prijem,
dostanete ode mne DVD vypalovacku (abych zustal v oboru). Ja takove
neznam. Zaroven vam ale mohu odsouhlasit, ze ani nas nikdo nebchazel a
hory doly nenabizel. To my jsme se museli vnutit. Ovsem kdyz vam MIA
sezene za rok reklamu za 40kKc s vyhradnim zastoupenim, musite si
rici, ze je asi neco spatne, ne?
Jinak se budu opakovat, ze nam, provozovatelm obsahu, je uplne jedno,
kdo si tu reklamu zada. My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi
ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si mysleli, ze reklamni agentury
a zastupitelstvi delaji totez. Jak muzeme potvrdit z vlastni
zkusenosti, neni tomu tak.
Přeji hezky den.
Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz
Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz
> Vazeny pane
> nezlobte se, ale ulohou medialek rozhodne neni starat se o servery...to
si
> asi trochu pletete role
> rovnez si nejsem vedom, ze by nejaka medialka zacala obchazet servery a
> nabizet hory doly..
> a verte tomu, ze jsou i medialky, ktere komunikuji se 150 servery....
> Martin Klofanda
> mDigital
> <telnet@centru
> m.cz> To: <reklama@nawebu.cz>
> cc:
> 25.06.2002 Subject: Re: medialky vs
"nezavedene" servery
> 10:30
> Please respond
> to reklama
> Ale to je snad stara znama pisnicka ............
> Povim Vam jeden takov pribeh pro ty co to neznaji:
> Bylo nebylo, existovala tady pred 3 roky cca 3
> mediazastupitelstvi. Kazde melo cca 30-50 serveru a vetsinou se
> neco malo dostalo na kazdy z nich. Ale servery nechtely cekat ...
> chtely mit hned a spoustu a bez sveho vlastniho pricineni ....
> Na druhe strane tady byla strana medialnich agentur .. tehdy cca
> 4-5 aktivnejsich na netu (podle portfolia klientu) ty se zacaly o
> internet zajimat a co nevidi ... ze by nam tady melo vyrust par
> subjektu? Kdo s nima pak bude vyjednavat? A co kdyz se dohodnou
> na nejake obchodni politice? Co budeme delat?
> Rozbijeme to :?)))) A tak zacala jedna medialka po druhe obchazet
> servery a nabizet hory doly .. a protoze jsou to medialky, ktere
> usmernuji tok penez klienta, tak sem tam slibum dostaly. Ale co
> serverum nedoslo? Ze takova medialka ve vetsine pripadu nebude
> ochotna komunikovat se 150 subjkty jednoho mediatypu a tak se
> pomalu zuzila jejich komunikace jenom na 20-40 serveru .. ostatni
> maji smulu.
> Co z toho plyne?
> KDO SE ZE SERVERU O SEBE NEPOSTARA SAM, TOMU NIC NEPOMUZE A MUZE
> ZAPOMENOUT NA NEJAKE ZAJIMAVEJSI PENIZE Z REKLAMY !!!!!!!!
> Nezbyva Vam nic jineho nez obchazet firmy, ktere mohou zajimat
> Vasi uzivatele a nabizet svuj reklamni prostor primo. Cesta
> mediazastupitelstvi je oslabena tak, ze bude trvat min rok az
> dva, nez se z toho vyhrabou, takze ani odtud moc pomoci neprijde.
> Omlouvam se, ze jsem se tak rozepsal nebude se to opakovat :?)
> S pozdravem Vas
> Boris
> --------------------
> Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz
>
--------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
>
--------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST