Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: Martin Bartọ (martin@cdr.cz)
Date: 25. 06. 2002, 14:37 CEST


>>Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak
>>proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi 
>>umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud 
>>neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu.

> Ale oni umi prodat. Maji ctenare (teda aspon to tvrdi).
> Napriklad TV Nova si naprimo taky proda minimum reklamy, vetsina jde pres
> agentury. A take nikdo netvrdi, ze Nova neumi prodat.
> Umi, samozrejme ze umi prodat. Ma prece divaky...
Ano, tak nejak to citim i ja.
> A jeste podotknu, ze kdyby Nova chtela za 30 sekundovy sot 10 milionu,
> tak taky skoro zadny neproda. A stejne je to s cenikovou reklamou na Internetu:
> 500 za 1000 impresi skoro nikdo neda, ale 10kc/1000 na srackovych, 20-50kc/1000 
> na specializovanych serverech by dal kde kdo. A nemusely by se tady resit veci jako
> "a co je medialka" a "ti zadavatele reklamy jsou blbi" atd. atd., protoze kazdy by mel
> reklamy dost. 
Zde  ale  souhlasit  nemohu.  My  zkouseli  i tento zpusob, a nejak se
neosvedcil.  Ale  i tak mame ceny nastaveny tak, ze se vyplati prave i
malym  firmam. Je navic celkem komicke, ze u nas inzeruji prave takove
firmy, a ty vetsi, ktere holt maji ty reklamky, velmi sporadicky.

Tak, a nyni mi reknete, kde je tedy chyba!

Martin Bartọ

CD-R server

> Nebo taky ne, ale dokud se to nezkusi, tak se to nebude vedet...



> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST