>>Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak >>proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi >>umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud >>neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu. > Ale oni umi prodat. Maji ctenare (teda aspon to tvrdi). > Napriklad TV Nova si naprimo taky proda minimum reklamy, vetsina jde pres > agentury. A take nikdo netvrdi, ze Nova neumi prodat. > Umi, samozrejme ze umi prodat. Ma prece divaky... Ano, tak nejak to citim i ja. > A jeste podotknu, ze kdyby Nova chtela za 30 sekundovy sot 10 milionu, > tak taky skoro zadny neproda. A stejne je to s cenikovou reklamou na Internetu: > 500 za 1000 impresi skoro nikdo neda, ale 10kc/1000 na srackovych, 20-50kc/1000 > na specializovanych serverech by dal kde kdo. A nemusely by se tady resit veci jako > "a co je medialka" a "ti zadavatele reklamy jsou blbi" atd. atd., protoze kazdy by mel > reklamy dost. Zde ale souhlasit nemohu. My zkouseli i tento zpusob, a nejak se neosvedcil. Ale i tak mame ceny nastaveny tak, ze se vyplati prave i malym firmam. Je navic celkem komicke, ze u nas inzeruji prave takove firmy, a ty vetsi, ktere holt maji ty reklamky, velmi sporadicky. Tak, a nyni mi reknete, kde je tedy chyba! Martin Bartọ CD-R server > Nebo taky ne, ale dokud se to nezkusi, tak se to nebude vedet... > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST