RE: medialky vs "nezavedene" servery

From: Jiri Pallas (jiri@pallas.cz)
Date: 25. 06. 2002, 13:11 CEST


Muzete upresnit ta sofistikovana data?
Jiri Pallas


-----Original Message-----
From: Martin.Klofanda@mindshareworld.com
[mailto:Martin.Klofanda@mindshareworld.com]
Sent: Tuesday, June 25, 2002 11:35 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery


Vazeny pane Barton

nemluvil bych o zadnem rozdelovani...
planujeme...a to predevsim na zaklade:
sofistikovanych dat z vyzkumu internetu, obchodnich podminek......vse se
zajmem o max. prinos pro klienta

Martin Klofanda
mDigital




                    Martin Bartọ
                    <martin@cdr.cz       To:
"Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz>
                    >                    cc:
                                         Subject:     Re: medialky vs
"nezavedene" servery
                    25.06.2002
                    11:00
                    Please respond
                    to reklama






Podivejte, pane Klofanda,

nam,  provozovatelum  serveru  je  suma  fuk,  jestli  si reklamu zada
medialka,   nebo   media   zastupitelstvi. Rozdil je to mozna pro vas.
Ale o tom tu prece vubec nebyla rec, a stale utikate od jiz nekolikrat
nadhozeneho problemu.

Co  kdybychom  opustili tema medialka a mediazastupitelstvi a venovali
se  otazce,  jak  se vlastne reklama v techto institucich (abych nebyl
narcen  ze  spatneho  pojmenovani)  mezi  servery  rozdeluje? Me by to
opravdu  moc zajimalo. Zkuste nam vyvratit tezi, ze je treba u vas mit
kamose,  chodit  s  vama na pivo, a ze nejdulezitejsi je opravdu zajem
klienta  a  zasazeni  co nejvetsiho poctu jeho moznych zakazniku za co
nejmene penez.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz


>                     Please respond

>                     to reklama







> No,  mozna  se  pleteme,  ale ono je to ve vysledku vlastne jedno, ze?
> Jaksi  nebyla  rec  o  rozdilu  mezi medialkou a medialnim zastoupenim
> (muzeme z vlastni zkusenosti hovorit o obojem). Jadro pudla prece neni
> v pojmenovani, ale o tom, jak si reklamu po Internetu rozhazuji. Podle
> meho casto velmi nesmyslne. Mozna byste nas mohl vyvest z omylu, ktery
> zde  nadnesl v predchozi diskusi kolega z GSM4U a pan Vanhara. Nebo ze
> by to snad byla pravda?

> Martin Barton
> CD-R server s.r.o.
> http://www.cdr.cz
> http://www.freemusic.cz

>> Panove

>> zrejme si pletete medialky (Mediacom, Starcom, Mindshare...) a medialni
>> zastupitelstvi (ARBOmedia, M.I.A., Hi-media..)

>> Martin Klofanda
>> mDigital

>> Mindshare Czech Republic






>>
>
--------------------------------------------------------------------------
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/


>
--------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/






>
--------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/






--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST