Muzete upresnit ta sofistikovana data?
Jiri Pallas
-----Original Message-----
From: Martin.Klofanda@mindshareworld.com
[mailto:Martin.Klofanda@mindshareworld.com]
Sent: Tuesday, June 25, 2002 11:35 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery
Vazeny pane Barton
nemluvil bych o zadnem rozdelovani...
planujeme...a to predevsim na zaklade:
sofistikovanych dat z vyzkumu internetu, obchodnich podminek......vse se
zajmem o max. prinos pro klienta
Martin Klofanda
mDigital
Martin Bartọ
<martin@cdr.cz To:
"Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz>
> cc:
Subject: Re: medialky vs
"nezavedene" servery
25.06.2002
11:00
Please respond
to reklama
Podivejte, pane Klofanda,
nam, provozovatelum serveru je suma fuk, jestli si reklamu zada
medialka, nebo media zastupitelstvi. Rozdil je to mozna pro vas.
Ale o tom tu prece vubec nebyla rec, a stale utikate od jiz nekolikrat
nadhozeneho problemu.
Co kdybychom opustili tema medialka a mediazastupitelstvi a venovali
se otazce, jak se vlastne reklama v techto institucich (abych nebyl
narcen ze spatneho pojmenovani) mezi servery rozdeluje? Me by to
opravdu moc zajimalo. Zkuste nam vyvratit tezi, ze je treba u vas mit
kamose, chodit s vama na pivo, a ze nejdulezitejsi je opravdu zajem
klienta a zasazeni co nejvetsiho poctu jeho moznych zakazniku za co
nejmene penez.
Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz
> Please respond
> to reklama
> No, mozna se pleteme, ale ono je to ve vysledku vlastne jedno, ze?
> Jaksi nebyla rec o rozdilu mezi medialkou a medialnim zastoupenim
> (muzeme z vlastni zkusenosti hovorit o obojem). Jadro pudla prece neni
> v pojmenovani, ale o tom, jak si reklamu po Internetu rozhazuji. Podle
> meho casto velmi nesmyslne. Mozna byste nas mohl vyvest z omylu, ktery
> zde nadnesl v predchozi diskusi kolega z GSM4U a pan Vanhara. Nebo ze
> by to snad byla pravda?
> Martin Barton
> CD-R server s.r.o.
> http://www.cdr.cz
> http://www.freemusic.cz
>> Panove
>> zrejme si pletete medialky (Mediacom, Starcom, Mindshare...) a medialni
>> zastupitelstvi (ARBOmedia, M.I.A., Hi-media..)
>> Martin Klofanda
>> mDigital
>> Mindshare Czech Republic
>>
>
--------------------------------------------------------------------------
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
>
--------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
>
--------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST