Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: Rehak, Tomas (tomas.rehak@omd.cz)
Date: 25. 06. 2002, 12:30 CEST


Váľení přátelé,

v této diskusi dosud chybí jedna podstatná věc, trocha nadhledu. 

Neľijeme ve vzduchoprázdnu. Internet je jedním z 5-6 základních mediatypů
(TV, tisk, radio, outdoor, kino)... a je mezi nimi benjamínkem. První
smlouvu se serverem uzavřela mediálka v Čechách v roce 1996 a přistupovala k
ní jako k reklamě na krabičkách od sirek (okrajově). 

Myslím, ľe celý trh můľe být rád, ľe dnes uľ existují Klofandové a mDigitaly
u větąiny velkejch mediálek. Ti "nevděční" Klofandové totiľ za internet
kopou !!! a snaľí se přesunout čím dál větąí kousek z mediálních rozpočtů
(tedy z televize, tisku). Jsem přesvědčen, ľe právě oni mohou za to, ľe
celkově je na internetu uľ ne pár milionů, jako v dobách, kdy zde vládla
jedno mediazastoupení s názvem Mediální Internetová Agentura :o). Trh se
vesele přesouvá od desítek ke stovkám milionů, jak si to medium zaslouľí. 

Kaľdej nedostane stejně, ale podle toho jak se bude snaľit, jak bude dobrej
a jak to umí prodat. Mediálky a jejich internetový oddělení maj sakra tvrdej
chlebík... bojujou s gigantickými mediatypy, neznalostí kolegů i klientů,
neochotou a s tím, čemu se říká síla zvyku. O síle televize nikdo
nepochybuje... o internetu je potřeba teprve přesvědčit. 

Tomáą Řehák
OMD Interactive Director



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST