Vážení přátelé, v této diskusi dosud chybí jedna podstatná věc, trocha nadhledu. Nežijeme ve vzduchoprázdnu. Internet je jedním z 5-6 základních mediatypů (TV, tisk, radio, outdoor, kino)... a je mezi nimi benjamínkem. První smlouvu se serverem uzavřela mediálka v Čechách v roce 1996 a přistupovala k ní jako k reklamě na krabičkách od sirek (okrajově). Myslím, že celý trh může být rád, že dnes už existují Klofandové a mDigitaly u většiny velkejch mediálek. Ti "nevděční" Klofandové totiž za internet kopou !!! a snaží se přesunout čím dál větší kousek z mediálních rozpočtů (tedy z televize, tisku). Jsem přesvědčen, že právě oni mohou za to, že celkově je na internetu už ne pár milionů, jako v dobách, kdy zde vládla jedno mediazastoupení s názvem Mediální Internetová Agentura :o). Trh se vesele přesouvá od desítek ke stovkám milionů, jak si to medium zaslouží. Každej nedostane stejně, ale podle toho jak se bude snažit, jak bude dobrej a jak to umí prodat. Mediálky a jejich internetový oddělení maj sakra tvrdej chlebík... bojujou s gigantickými mediatypy, neznalostí kolegů i klientů, neochotou a s tím, čemu se říká síla zvyku. O síle televize nikdo nepochybuje... o internetu je potřeba teprve přesvědčit. Tomáš Řehák OMD Interactive Director
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST