Váľení přátelé, v této diskusi dosud chybí jedna podstatná věc, trocha nadhledu. Neľijeme ve vzduchoprázdnu. Internet je jedním z 5-6 základních mediatypů (TV, tisk, radio, outdoor, kino)... a je mezi nimi benjamínkem. První smlouvu se serverem uzavřela mediálka v Čechách v roce 1996 a přistupovala k ní jako k reklamě na krabičkách od sirek (okrajově). Myslím, ľe celý trh můľe být rád, ľe dnes uľ existují Klofandové a mDigitaly u větąiny velkejch mediálek. Ti "nevděční" Klofandové totiľ za internet kopou !!! a snaľí se přesunout čím dál větąí kousek z mediálních rozpočtů (tedy z televize, tisku). Jsem přesvědčen, ľe právě oni mohou za to, ľe celkově je na internetu uľ ne pár milionů, jako v dobách, kdy zde vládla jedno mediazastoupení s názvem Mediální Internetová Agentura :o). Trh se vesele přesouvá od desítek ke stovkám milionů, jak si to medium zaslouľí. Kaľdej nedostane stejně, ale podle toho jak se bude snaľit, jak bude dobrej a jak to umí prodat. Mediálky a jejich internetový oddělení maj sakra tvrdej chlebík... bojujou s gigantickými mediatypy, neznalostí kolegů i klientů, neochotou a s tím, čemu se říká síla zvyku. O síle televize nikdo nepochybuje... o internetu je potřeba teprve přesvědčit. Tomáą Řehák OMD Interactive Director
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST