Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: Rehak, Tomas (tomas.rehak@omd.cz)
Date: 25. 06. 2002, 12:30 CEST


Vážení přátelé,

v této diskusi dosud chybí jedna podstatná věc, trocha nadhledu. 

Nežijeme ve vzduchoprázdnu. Internet je jedním z 5-6 základních mediatypů
(TV, tisk, radio, outdoor, kino)... a je mezi nimi benjamínkem. První
smlouvu se serverem uzavřela mediálka v Čechách v roce 1996 a přistupovala k
ní jako k reklamě na krabičkách od sirek (okrajově). 

Myslím, že celý trh může být rád, že dnes už existují Klofandové a mDigitaly
u většiny velkejch mediálek. Ti "nevděční" Klofandové totiž za internet
kopou !!! a snaží se přesunout čím dál větší kousek z mediálních rozpočtů
(tedy z televize, tisku). Jsem přesvědčen, že právě oni mohou za to, že
celkově je na internetu už ne pár milionů, jako v dobách, kdy zde vládla
jedno mediazastoupení s názvem Mediální Internetová Agentura :o). Trh se
vesele přesouvá od desítek ke stovkám milionů, jak si to medium zaslouží. 

Každej nedostane stejně, ale podle toho jak se bude snažit, jak bude dobrej
a jak to umí prodat. Mediálky a jejich internetový oddělení maj sakra tvrdej
chlebík... bojujou s gigantickými mediatypy, neznalostí kolegů i klientů,
neochotou a s tím, čemu se říká síla zvyku. O síle televize nikdo
nepochybuje... o internetu je potřeba teprve přesvědčit. 

Tomáš Řehák
OMD Interactive Director



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST