Jak? Velmi proste prikladem. Sice nevim, koho vy zastupujete, ale ja myslim mohu hovorit konkretne. My mame dobrou spolupraci s HP. Sice ne v reklame ale v informacich a pristupu k exklusivnimu zbozi. A zde je prave ten priklad. HP reklama se toci na hodne serverech, ale u nas ne. Ptali jsme se HP proc tomu tak je, bo nas to zajimalo. Odpoved byla prosta. Nase reklamni agentura vas nenabizi. Oni by u nas i radi inzerci meli, ale bohuzel. No a ted mi reknete: 1) Je mozne, aby reklamni agentura mohla nas server neznat, kdyz (rekneme) patri mezi tri nejvetsi o vypocetni technice a je (dejme tomu) do 30-teho mista v navsteve vsech serveru v republice? 2) Je mozne, ze by byly jine servery (mimo Zive, kde jsem tusim tu reklamu videl), kde by byla cilova skupina cilenejsi (reklamu HP jsem videl i jinde, ale bohuzel uz se nevzpomenu, mozna nam to tu reklamka HP ozivi)? Kdyz ano, pak bych tedy chtel vedet ktere. 3) Jak je mozne, ze 1,5 milionu impresi mesicne jeste (az na jednu vyjimku) nepritahlo ani jednu reklamku, preztoze kazdy pulrok dostavaji nas Media list, jsme v iDotu, SPIRu, SVITu atd. Jsme pruhle s.r.ocko, dluhy nemame, obsah take neni zavadny, naopak. Přeji hezky den. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz >>Zkuste nam vyvratit tezi, ze je treba u vas mit >>kamose, chodit s vama na pivo, a ze nejdulezitejsi je opravdu zajem >>klienta a zasazeni co nejvetsiho poctu jeho moznych zakazniku za co >>nejmene penez. > Omlouvam se za svoji zvedavost, ale mohl byste nam dat KONKRETNI priklad, > jak by takoveto "vyvracovani teze" zhruba tak melo vypadat ? > Dekuji > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST