Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: telnet@centrum.cz
Date: 25. 06. 2002, 11:34 CEST


ALE TO VAM NEMUZE BYT FUK !!!!!!!!!!
Pak se nedivte, ze jste tam kde jste.
Uloha kazdeho z nich je naprosto odlisna .... dokud to 
nepochopite, tak ztracite cas.

Medialka: NAKOUPI
1. co nejlevneji (nevyhodneji) pro sebe (klienta)         
2. s prihlednutim ke kvalite .. nemuze to byt uplna sragora

Mediazastupitelstvi: snazi se PRODAT
1. to co ma ve svem portfoliu a dnes bohuzel uz ne jen to

Proc?:
Protoze, kdyz byla doba o ktere jsem psal a bylo treba ze strany 
serveru podrzet mediazastupitelstvi proti tlaku medialek, tak 
servery za sustenim penez a ted nemaji nikoho, kdo by se za ne 
postavil a jak jsem napsal MUSI KAZDY SAM !! NE U AGENTUR, ALE U 
KLIENTU !!!

Vysledek?:
1) Horsi kvalita internetove reklamy (jednotna administrace ma 
nepopiratelne prednosti)
2) cenova valka (mmimocenikove slevy klientum)
3) znechuceni inzerentu nad tim bordelem

Omlouvam se za silne vyrazy

______________________________________________________________
> Od: Martin Barto˛ <martin@cdr.cz>
> Komu: "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz>
> CC: 
> Datum: Tue, 25 Jun 2002 11:00:19 +0200
> P°edmýt: Re: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery
>
> Podivejte, pane Klofanda,
> 
> nam,  provozovatelum  serveru  je  suma  fuk,  jestli  si 
reklamu zada
> medialka,   nebo   media   zastupitelstvi. Rozdil je to mozna 
pro vas.
> Ale o tom tu prece vubec nebyla rec, a stale utikate od jiz 
nekolikrat
> nadhozeneho problemu.
> 
> Co  kdybychom  opustili tema medialka a mediazastupitelstvi a 
venovali
> se  otazce,  jak  se vlastne reklama v techto institucich 
(abych nebyl
> narcen  ze  spatneho  pojmenovani)  mezi  servery  rozdeluje? 
Me by to
> opravdu  moc zajimalo. Zkuste nam vyvratit tezi, ze je treba u 
vas mit
> kamose,  chodit  s  vama na pivo, a ze nejdulezitejsi je 
opravdu zajem
> klienta  a  zasazeni  co nejvetsiho poctu jeho moznych 
zakazniku za co
> nejmene penez.
> 
> Martin Barton
> CD-R server s.r.o.
> http://www.cdr.cz
> http://www.freemusic.cz
> 
> 
> > Vazeny pane
> > rozhodne si nemyslim, ze by to bylo ve vysledku jedno...
> > rec o rozdilu mozna nebyla, ale vetsina lidi (casto i 
provozovatele
> > serveru) si zrejme stale neuvedomuji rozdil
> > neplette si prosim pojmy s dojmy!!!
> > rovnez si nemyslim, ze by si mediazastupitelstvi jakkoliv 
rozhazovalo
> > reklamu s medialkou, to je absurdni
> > dle Vas nesmyslne...to je Vas osobni nazor...
> 
> > Martin Klofanda
> > mDigital
> 
> 
> 
>                                                                 
                                                   
> >                     Martin 
Barto˛                                                            
                      
> >                     <martin@cdr.cz       
To:     "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" 
<reklama@nawebu.cz>          
> >                     >                    
cc:                                                               
        
> >                                          Subject:     Re: 
medialky vs "nezavedene" servery                         
> >                     
25.06.2002                                                        
                             
> >                     
10:00                                                             
                             
> >                     Please 
respond                                                           
                      
> >                     to 
reklama                                                           
                          
>                                                                 
                                                   
>                                                                 
                                                   
> 
> 
> 
> 
> > No,  mozna  se  pleteme,  ale ono je to ve vysledku vlastne 
jedno, ze?
> > Jaksi  nebyla  rec  o  rozdilu  mezi medialkou a medialnim 
zastoupenim
> > (muzeme z vlastni zkusenosti hovorit o obojem). Jadro pudla 
prece neni
> > v pojmenovani, ale o tom, jak si reklamu po Internetu 
rozhazuji. Podle
> > meho casto velmi nesmyslne. Mozna byste nas mohl vyvest z 
omylu, ktery
> > zde  nadnesl v predchozi diskusi kolega z GSM4U a pan 
Vanhara. Nebo ze
> > by to snad byla pravda?
> 
> > Martin Barton
> > CD-R server s.r.o.
> > http://www.cdr.cz
> > http://www.freemusic.cz
> 
> >> Panove
> 
> >> zrejme si pletete medialky (Mediacom, Starcom, Mindshare...) 
a medialni
> >> zastupitelstvi (ARBOmedia, M.I.A., Hi-media..)
> 
> >> Martin Klofanda
> >> mDigital
> 
> >> Mindshare Czech Republic
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> >>
> > --------------------------------------------------------------
------------
> >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> > http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> > --------------------------------------------------------------
------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> > --------------------------------------------------------------
------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 


--------------------
«ena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST