ALE TO VAM NEMUZE BYT FUK !!!!!!!!!! Pak se nedivte, ze jste tam kde jste. Uloha kazdeho z nich je naprosto odlisna .... dokud to nepochopite, tak ztracite cas. Medialka: NAKOUPI 1. co nejlevneji (nevyhodneji) pro sebe (klienta) 2. s prihlednutim ke kvalite .. nemuze to byt uplna sragora Mediazastupitelstvi: snazi se PRODAT 1. to co ma ve svem portfoliu a dnes bohuzel uz ne jen to Proc?: Protoze, kdyz byla doba o ktere jsem psal a bylo treba ze strany serveru podrzet mediazastupitelstvi proti tlaku medialek, tak servery za sustenim penez a ted nemaji nikoho, kdo by se za ne postavil a jak jsem napsal MUSI KAZDY SAM !! NE U AGENTUR, ALE U KLIENTU !!! Vysledek?: 1) Horsi kvalita internetove reklamy (jednotna administrace ma nepopiratelne prednosti) 2) cenova valka (mmimocenikove slevy klientum) 3) znechuceni inzerentu nad tim bordelem Omlouvam se za silne vyrazy ______________________________________________________________ > Od: Martin Bartoň <martin@cdr.cz> > Komu: "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Tue, 25 Jun 2002 11:00:19 +0200 > Předmět: Re: medialky vs "nezavedene" servery > > Podivejte, pane Klofanda, > > nam, provozovatelum serveru je suma fuk, jestli si reklamu zada > medialka, nebo media zastupitelstvi. Rozdil je to mozna pro vas. > Ale o tom tu prece vubec nebyla rec, a stale utikate od jiz nekolikrat > nadhozeneho problemu. > > Co kdybychom opustili tema medialka a mediazastupitelstvi a venovali > se otazce, jak se vlastne reklama v techto institucich (abych nebyl > narcen ze spatneho pojmenovani) mezi servery rozdeluje? Me by to > opravdu moc zajimalo. Zkuste nam vyvratit tezi, ze je treba u vas mit > kamose, chodit s vama na pivo, a ze nejdulezitejsi je opravdu zajem > klienta a zasazeni co nejvetsiho poctu jeho moznych zakazniku za co > nejmene penez. > > Martin Barton > CD-R server s.r.o. > http://www.cdr.cz > http://www.freemusic.cz > > > > Vazeny pane > > rozhodne si nemyslim, ze by to bylo ve vysledku jedno... > > rec o rozdilu mozna nebyla, ale vetsina lidi (casto i provozovatele > > serveru) si zrejme stale neuvedomuji rozdil > > neplette si prosim pojmy s dojmy!!! > > rovnez si nemyslim, ze by si mediazastupitelstvi jakkoliv rozhazovalo > > reklamu s medialkou, to je absurdni > > dle Vas nesmyslne...to je Vas osobni nazor... > > > Martin Klofanda > > mDigital > > > > > > Martin Bartoň > > <martin@cdr.cz To: "Martin.Klofanda@mindshareworld.com" <reklama@nawebu.cz> > > > cc: > > Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery > > 25.06.2002 > > 10:00 > > Please respond > > to reklama > > > > > > > > No, mozna se pleteme, ale ono je to ve vysledku vlastne jedno, ze? > > Jaksi nebyla rec o rozdilu mezi medialkou a medialnim zastoupenim > > (muzeme z vlastni zkusenosti hovorit o obojem). Jadro pudla prece neni > > v pojmenovani, ale o tom, jak si reklamu po Internetu rozhazuji. Podle > > meho casto velmi nesmyslne. Mozna byste nas mohl vyvest z omylu, ktery > > zde nadnesl v predchozi diskusi kolega z GSM4U a pan Vanhara. Nebo ze > > by to snad byla pravda? > > > Martin Barton > > CD-R server s.r.o. > > http://www.cdr.cz > > http://www.freemusic.cz > > >> Panove > > >> zrejme si pletete medialky (Mediacom, Starcom, Mindshare...) a medialni > >> zastupitelstvi (ARBOmedia, M.I.A., Hi-media..) > > >> Martin Klofanda > >> mDigital > > >> Mindshare Czech Republic > > > > > > > >> > > -------------------------------------------------------------- ------------ > >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------- ------------ > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > -------------------------------------------------------------- ------------ > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------- Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST