RE: medialky vs "nezavedene" servery

From: Martin.Klofanda@mindshareworld.com
Date: 25. 06. 2002, 11:01 CEST


nazyvejte to jak chcete...
ano, rozhodne se mate kazdy tyden pripominat a bombardovat nas novinkami a
aktualnimi nabidkami jako Vasi nekteri kolegove jejichz telefonni cisla,
jmena, adresy znam z pameti bez vlastniho pricineni a co vic, objevuji se i
ve snech... (8-----)))
mozna tomu nebudete verit, ale opravdu jsme za posledniho pul roku nemeli
nic na ciste technicky profilovaneho uzivatele, kterym Vas ctenar bezesporu
je...
no a jestli si myslite, ze je to o alkoholu....to snad ne.....

Martin Klofanda
mDigital



                                                                                                                   
                    "Petr Murmak"                                                                                  
                    <petr@cdr.cz>        To:     <reklama@nawebu.cz>                                               
                                         cc:                                                                       
                    25.06.2002           Subject:     RE: medialky vs "nezavedene" servery                         
                    10:31                                                                                          
                    Please respond                                                                                 
                    to reklama                                                                                     
                                                                                                                   
                                                                                                                   




> Panove
>
> zrejme si pletete medialky (Mediacom, Starcom, Mindshare...)
> a medialni zastupitelstvi (ARBOmedia, M.I.A., Hi-media..)
>
Nerekl bych. Nezajem panuje jak na strane medialek, tak na strane
medianich zastupitelstvi. Vzdyt i my sme spolu pred cca pul rokem
hovorili a Vy jste mi rekl, ze o nas vite, mate nas media list, ze jsme
zajimavi a jakmile budete neco mit, tak se ozvete. A ono nic. Proc? Mame
se kazdy tyden pripominat? Nebo problem je nekde jinde? Nebo jste za pul
roku nemeli zadnou reklamu na technicky orientovaneho ctenare?

A abych to upresnil, tak na strane medialek to vypada, ze zajem je, ale
efekt zadny. To medialni zastupitelstvi rovnou reknou, ze zajem nemaji.
My jsme kdysi byli vyhradne zastupovani M.I.A., ale vzhledem k tomu, ze
jsme si dokazali za rok sehnat vice reklamy, nez kolik nam sehnali oni
(to stacilo jen tak tak na dva mesice provozu), tak jsme od teto
"spoluprace" odstoupili. I presto, ze se od te doby dosti drasticky
zmenila nase pozice (nastesti k lepsimu), tak to stejne jak medialni
zastupitelstvi, tak medialky nezajima. Proste nezajem z jejich strany
pokracuje.

Mozna kdybychom zacali chodit na to pivo, tak by se situace zlepsila,
ale muj kolega bydli daleko od Prahy a ja alkohol nepiju. To je ale pech
:(

Petr Murmak
CD-R server s.r.o.
www.cdr.cz, www.freemusic.cz


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST