Re: dokazovani kamapani

From: cgc (cgc.corp@seznam.cz)
Date: 24. 06. 2002, 20:42 CEST


No napsal jste to zcela presne, a PAK TO TAKE TAK U NAS VYPADA.
banda kamaradicku tu vesele vladne



----- Original Message -----
From: <info@eastbiz.com>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, June 24, 2002 8:27 PM
Subject: Re: dokazovani kamapani


> >reklamky nenabizi, ze by si k nam neco urcite dali atd. Proste ze strany
> >inzerentu by i zajem byl (taky si sami lecos sezenem), ale reklamky a
> >media zastupitelstvi to uplne ignoruji. A stejne jako kolega z GSM4U to
> >proste nechapu.
>
> Moje zkusenost je, ze v CR je podnikani vzdy zalozeno vice na tom mit
> kamarady na spravnych mistech nez na kvalite vaseho produktu. Az zacnete
> chodit se spravnymi lidmi z na pivo, tak nejake kampane dostanete. Jestli
> vam tento zpusob podnikani nevyhovuje (tak jako me) tak mate smulu.
>
> Ja jsem se z toho duvodu rozhodl podnikat radeji v USA, kde je kladen
mnohem
> vetsi duraz na to "co nabizite" nez na to "koho znate".
>
> Aktivity, ktere mame v CR resime vlastnim zpusobem. Bannery napr.
prodavame
> za zhruba 7-10,-Kc za 1000 impresi (misto 250-500 za 1000 impresi). Nasli
> jsme si velke mnozstvi novych zakazniku, ktere jsou spise mensimi firmami,
> objednaji za 1-3 tisice Kc, ale oceni hodnotu, kterou dostanou za sve
> penize. (Navic objednavaji pravidelne a casto).
>
>
> S pozdravem,
>
> John Vanhara
> http://www.eastbiz.com
> http://www.fazole.cz
>
>
>
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST