No napsal jste to zcela presne, a PAK TO TAKE TAK U NAS VYPADA. banda kamaradicku tu vesele vladne ----- Original Message ----- From: <info@eastbiz.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, June 24, 2002 8:27 PM Subject: Re: dokazovani kamapani > >reklamky nenabizi, ze by si k nam neco urcite dali atd. Proste ze strany > >inzerentu by i zajem byl (taky si sami lecos sezenem), ale reklamky a > >media zastupitelstvi to uplne ignoruji. A stejne jako kolega z GSM4U to > >proste nechapu. > > Moje zkusenost je, ze v CR je podnikani vzdy zalozeno vice na tom mit > kamarady na spravnych mistech nez na kvalite vaseho produktu. Az zacnete > chodit se spravnymi lidmi z na pivo, tak nejake kampane dostanete. Jestli > vam tento zpusob podnikani nevyhovuje (tak jako me) tak mate smulu. > > Ja jsem se z toho duvodu rozhodl podnikat radeji v USA, kde je kladen mnohem > vetsi duraz na to "co nabizite" nez na to "koho znate". > > Aktivity, ktere mame v CR resime vlastnim zpusobem. Bannery napr. prodavame > za zhruba 7-10,-Kc za 1000 impresi (misto 250-500 za 1000 impresi). Nasli > jsme si velke mnozstvi novych zakazniku, ktere jsou spise mensimi firmami, > objednaji za 1-3 tisice Kc, ale oceni hodnotu, kterou dostanou za sve > penize. (Navic objednavaji pravidelne a casto). > > > S pozdravem, > > John Vanhara > http://www.eastbiz.com > http://www.fazole.cz > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST