>reklamky nenabizi, ze by si k nam neco urcite dali atd. Proste ze strany >inzerentu by i zajem byl (taky si sami lecos sezenem), ale reklamky a >media zastupitelstvi to uplne ignoruji. A stejne jako kolega z GSM4U to >proste nechapu. Moje zkusenost je, ze v CR je podnikani vzdy zalozeno vice na tom mit kamarady na spravnych mistech nez na kvalite vaseho produktu. Az zacnete chodit se spravnymi lidmi z na pivo, tak nejake kampane dostanete. Jestli vam tento zpusob podnikani nevyhovuje (tak jako me) tak mate smulu. Ja jsem se z toho duvodu rozhodl podnikat radeji v USA, kde je kladen mnohem vetsi duraz na to "co nabizite" nez na to "koho znate". Aktivity, ktere mame v CR resime vlastnim zpusobem. Bannery napr. prodavame za zhruba 7-10,-Kc za 1000 impresi (misto 250-500 za 1000 impresi). Nasli jsme si velke mnozstvi novych zakazniku, ktere jsou spise mensimi firmami, objednaji za 1-3 tisice Kc, ale oceni hodnotu, kterou dostanou za sve penize. (Navic objednavaji pravidelne a casto). S pozdravem, John Vanhara http://www.eastbiz.com http://www.fazole.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST