> rad bych se zeptal kritickeho publika Reklamy na webu, co > rika na i-Layer Burinky Stavebni sporitelny CS na strankach > http://ekonomika.iDNES.cz (marketingove jej oznacujeme jako > "Aktivni burinka" :) > > V zadani bylo vytvorit reklamu, ktera UPOUTA, ale zaroven > NEOBTEZUJE. Domnivam se, ze se nam to (konecne :) podarilo, > ale rad bych se utvrdil v tom, ze je to cesta spravnym > smerem... K pripadnym pripominkam zde pritomnych > programatoru, ze se jim to nezobrazuje v Linux Webbrowser > 0.8, predem uvadim, ze vse je optimalizovano pro IE 5.0+, coz > je browser, ktery pouziva 95% uzivatelu ekonomiky iDNES :) > > Petr Stuchlik, iDNES Fincentrum > Dobry den, zcela kriticky si myslim, ze bylo dosazeno primarne druheho cile, tj. ze reklama neobtezuje. Tedy: ne vic nez klasicke bannery. To upoutani je problematictejsi: tedy, upouta vic nez banner - coz by se dalo jako dosazeni cile specifikovat, nicmene si myslim ze neupouta dostatecne - ja to aspon musel hledat, nasel jsem to na 3. pokus. Problem je IMHO v tom, ze se vychazi z klasickeho banneru, v ocekavatelnem miste stranky - a sypajici se penize se objevi na prilis kratkou dobu az v okamziku, kdy jsem se ctenim stranky jinde. Pustil bych je driv na delsi dobu - to uzivatele - aspon myslim - nestihne stejne otravit. Jinak provedeni je moc hezke, ciste, az na jiz zminovanou nesourodost grafiky prasatka a domecku. Malicko to pripomina panacky na Centru - tam se penize sypaly z tiskarny penez pres skoro celou stranku do skladu. Ta kampan byla ovsem MNOHEM agresivnejsi a odpurce si jiste nasla. Jeste mala poznamka k pouzitelnosti browseru: radeji bych se v tomto pripade vyhnul slovu "optimalizovana" a pouzil bych "urcena jen pro..." - vami pouzity termin bych si bezne vylozil tak, ze v jinych prohlizecich to vypada o neco hure - v tomhle pripade to ale neni videt vubec. Coz nemeni nic na tom, ze nektere kampane se tak, jak jsou vymysleny, daji realizovat jen s IE 5.0, a ze je tedy tato varianta plne postacujici. Martin Svarovsky
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST