Re: Ma dnes sanci prijem placene SMS reklamy?

From: cgc (cgc.corp@seznam.cz)
Date: 03. 06. 2002, 09:30 CEST


Ale co to je ten mobiljam.cz
Vzdyt to neni ani v obch. rejstriku?


----- Original Message -----
From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, June 03, 2002 8:40 AM
Subject: RE: Ma dnes sanci prijem placene SMS reklamy?


Myslim, ze takove projekty mnoho sanci nemaji kvuli vysokym transakcnim
nakladum, ktere nakonec zvysi cenu reklamy natolik, ze se to nevyplati. Aby
se beznemu uzivateli mobilu s necim takovym vyplatilo vubec obtezovat, musi
z toho podle me mit aspon 100 - 150 Kc mesicne. I kdyby nekdo dokazal sehnat
30 reklam mesicne na jednoho uzivatele (coz hodne pochybuju, pokud ma mit
smysl presne cileni, tak jedna reklama pujde tak na 1 % registrovanych, tj.
musite sehnat a administrativne zpracovat 100 reklam denne), tak musite
koncovemu uzivateli vyplatit 3-5 Kc za jednu SMS. Pridejte nezbytne naklady
(vcetne toho, co musite souponut operatorovi), nejaky zisk a musite prodavat
jednu reklamni SMSku za nejakych 5-8 Kc. No a to je prave ta cena, za kterou
uz se to prakticky nikomu nevyplati koupit (muze stejnou cilovku sehnat
levneji jinak), tj. nesezene se tech 30 reklam mesicne na uzivatele a cela
sit se rozpadne... vse by mohlo fungovat pouze za predpokladu, ze sit bude
prodavat jednu SMS za max. cca 2-3 Kc, otazka ovsem je, jak motivovat
uzivatele k tomu, aby cetli jednu reklamu denne, kdyz za to dostanou jen
symbolicke penize.

Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
Atlas.cz

P.S. I kdyby cela ta myslenka fungovala, tak uz to tak jako tak existuje na
www.mobiljam.cz :-)



> -----Original Message-----
> From: Zdenek Cendra - SuperSMS.cz [mailto:mumie@supersms.cz]
> Sent: Monday, June 03, 2002 8:20 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Ma dnes sanci prijem placene SMS reklamy?
>
>
> Prijemne dopoledne,
> mel bych k Vam otazecku ohledne realnosti zivota projektu,
> jenz bude platit
> zaregistrovanym clenum za prijem SMS zprav na jejich mobilni telefony.
>
> Teze je takovato:
>
> Uzivatel se zaregistruje, vyplni o sobe nekolik klicovych
> udaju, jenz jsou
> pro cileni SMS reklamy nezbytne, pricemz po teto registraci
> mu zacnou obcas
> chodit SMS zpravy s tim, ze za kazdou prijatou zpravu dostane
> jistou sumu
> penez, jenz se mu casem (az se mu na virtualnim uctu)
> nahromadi dostatecna
> castka, prevede v kredit a v pripade pausalu posle na ucet.
>
> Vyse zmineny zpusob reklamy je myslen predevsim pro vysoce
> cilenou reklamu
> dle polohy mobilniho telefonu.
>
> Priklad: Zenska si otevre nove kadernictvi na Male strane ... Prijde,
> objedna si u nas SMS reklamu pro vsechny damy a pani, jenz
> maji prijem nad
> 10 000,-/mesic a rostou jim vlasy, pricemz jsou prave v okolo Male
> strany.... Kdyz k ni nekdo prijde s SMSkou o jejim
> kadernictvi, dostane 10%
> slevu ... ok, ale co kdyz Vam prijde reklama na kadernika,
> ale vy jste se
> zrovna vcera nechal "osmikat" ... inu, nepujdete ke
> kadernikovi znovu (i
> kdyz nekteri jedinci toho schopni jsou :-), ale date kontrolni soucet
> zname/znamemu, jenz je zarostly od hlavy k pate .... tim, ze
> on zajde ke
> kadernikovi dostane slevu 10%  a vy jakozto prostrednik -
> dealer - dostanete
> dalsich 5% z platby, jenz on za upravu vlasu dostane ...
>
> Vyse uvedeny priklad predpoklada obrat v radech desetikorun,
> kteryzto nemusi
> byt prilis zajimavy, ale pri podobnych procentech u osobniho pocitace,
> lednicky, pracky, sekacky nebo auta se zacina jiz jednat o
> celkem zajimave
> castky ...
>
> Myslite si, ze podobna sluzba zalozena na cilene reklame podle polohy
> mobiliniho telefonu (technicke reseni nereste - to je
> vyresene) ma dnes
> realnou sanci na zivot priblizne pri 400 000 - 500 000
> aktivnich mobilnich
> telefonech a 30 - 40 reklamach za mesic ...
>
> Diky za kazdy postreh ...
>
> Zdeněk M. Cendra
> E-mail: zdenek.cendra@superhosting.cz
> Tel: 0608/829843
> ICQ: 68184401
>
>
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST