RE: Ma dnes sanci prijem placene SMS reklamy?

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 03. 06. 2002, 08:40 CEST


Myslim, ze takove projekty mnoho sanci nemaji kvuli vysokym transakcnim nakladum, ktere nakonec zvysi cenu reklamy natolik, ze se to nevyplati. Aby se beznemu uzivateli mobilu s necim takovym vyplatilo vubec obtezovat, musi z toho podle me mit aspon 100 - 150 Kc mesicne. I kdyby nekdo dokazal sehnat 30 reklam mesicne na jednoho uzivatele (coz hodne pochybuju, pokud ma mit smysl presne cileni, tak jedna reklama pujde tak na 1 % registrovanych, tj. musite sehnat a administrativne zpracovat 100 reklam denne), tak musite koncovemu uzivateli vyplatit 3-5 Kc za jednu SMS. Pridejte nezbytne naklady (vcetne toho, co musite souponut operatorovi), nejaky zisk a musite prodavat jednu reklamni SMSku za nejakych 5-8 Kc. No a to je prave ta cena, za kterou uz se to prakticky nikomu nevyplati koupit (muze stejnou cilovku sehnat levneji jinak), tj. nesezene se tech 30 reklam mesicne na uzivatele a cela sit se rozpadne... vse by mohlo fungovat pouze za predpokladu, ze sit bude prodavat jednu SMS za max. cca 2-3 Kc, otazka ovsem je, jak motivovat uzivatele k tomu, aby cetli jednu reklamu denne, kdyz za to dostanou jen symbolicke penize.

Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
Atlas.cz

P.S. I kdyby cela ta myslenka fungovala, tak uz to tak jako tak existuje na www.mobiljam.cz :-)



> -----Original Message-----
> From: Zdenek Cendra - SuperSMS.cz [mailto:mumie@supersms.cz] 
> Sent: Monday, June 03, 2002 8:20 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Ma dnes sanci prijem placene SMS reklamy?
> 
> 
> Prijemne dopoledne,
> mel bych k Vam otazecku ohledne realnosti zivota projektu, 
> jenz bude platit
> zaregistrovanym clenum za prijem SMS zprav na jejich mobilni telefony.
> 
> Teze je takovato:
> 
> Uzivatel se zaregistruje, vyplni o sobe nekolik klicovych 
> udaju, jenz jsou
> pro cileni SMS reklamy nezbytne, pricemz po teto registraci 
> mu zacnou obcas
> chodit SMS zpravy s tim, ze za kazdou prijatou zpravu dostane 
> jistou sumu
> penez, jenz se mu casem (az se mu na virtualnim uctu) 
> nahromadi dostatecna
> castka, prevede v kredit a v pripade pausalu posle na ucet.
> 
> Vyse zmineny zpusob reklamy je myslen predevsim pro vysoce 
> cilenou reklamu
> dle polohy mobilniho telefonu.
> 
> Priklad: Zenska si otevre nove kadernictvi na Male strane ... Prijde,
> objedna si u nas SMS reklamu pro vsechny damy a pani, jenz 
> maji prijem nad
> 10 000,-/mesic a rostou jim vlasy, pricemz jsou prave v okolo Male
> strany.... Kdyz k ni nekdo prijde s SMSkou o jejim 
> kadernictvi, dostane 10%
> slevu ... ok, ale co kdyz Vam prijde reklama na kadernika, 
> ale vy jste se
> zrovna vcera nechal "osmikat" ... inu, nepujdete ke 
> kadernikovi znovu (i
> kdyz nekteri jedinci toho schopni jsou :-), ale date kontrolni soucet
> zname/znamemu, jenz je zarostly od hlavy k pate .... tim, ze 
> on zajde ke
> kadernikovi dostane slevu 10%  a vy jakozto prostrednik - 
> dealer - dostanete
> dalsich 5% z platby, jenz on za upravu vlasu dostane ...
> 
> Vyse uvedeny priklad predpoklada obrat v radech desetikorun, 
> kteryzto nemusi
> byt prilis zajimavy, ale pri podobnych procentech u osobniho pocitace,
> lednicky, pracky, sekacky nebo auta se zacina jiz jednat o 
> celkem zajimave
> castky ...
> 
> Myslite si, ze podobna sluzba zalozena na cilene reklame podle polohy
> mobiliniho telefonu (technicke reseni nereste - to je 
> vyresene) ma dnes
> realnou sanci na zivot priblizne pri 400 000 - 500 000 
> aktivnich mobilnich
> telefonech a 30 - 40 reklamach za mesic ...
> 
> Diky za kazdy postreh ...
> 
> Zdeněk M. Cendra
> E-mail: zdenek.cendra@superhosting.cz
> Tel: 0608/829843
> ICQ: 68184401
> 
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST