Myslim, ze takove projekty mnoho sanci nemaji kvuli vysokym transakcnim nakladum, ktere nakonec zvysi cenu reklamy natolik, ze se to nevyplati. Aby se beznemu uzivateli mobilu s necim takovym vyplatilo vubec obtezovat, musi z toho podle me mit aspon 100 - 150 Kc mesicne. I kdyby nekdo dokazal sehnat 30 reklam mesicne na jednoho uzivatele (coz hodne pochybuju, pokud ma mit smysl presne cileni, tak jedna reklama pujde tak na 1 % registrovanych, tj. musite sehnat a administrativne zpracovat 100 reklam denne), tak musite koncovemu uzivateli vyplatit 3-5 Kc za jednu SMS. Pridejte nezbytne naklady (vcetne toho, co musite souponut operatorovi), nejaky zisk a musite prodavat jednu reklamni SMSku za nejakych 5-8 Kc. No a to je prave ta cena, za kterou uz se to prakticky nikomu nevyplati koupit (muze stejnou cilovku sehnat levneji jinak), tj. nesezene se tech 30 reklam mesicne na uzivatele a cela sit se rozpadne... vse by mohlo fungovat pouze za predpokladu, ze sit bude prodavat jednu SMS za max. cca 2-3 Kc, otazka ovsem je, jak motivovat uzivatele k tomu, aby cetli jednu reklamu denne, kdyz za to dostanou jen symbolicke penize. Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz P.S. I kdyby cela ta myslenka fungovala, tak uz to tak jako tak existuje na www.mobiljam.cz :-) > -----Original Message----- > From: Zdenek Cendra - SuperSMS.cz [mailto:mumie@supersms.cz] > Sent: Monday, June 03, 2002 8:20 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Ma dnes sanci prijem placene SMS reklamy? > > > Prijemne dopoledne, > mel bych k Vam otazecku ohledne realnosti zivota projektu, > jenz bude platit > zaregistrovanym clenum za prijem SMS zprav na jejich mobilni telefony. > > Teze je takovato: > > Uzivatel se zaregistruje, vyplni o sobe nekolik klicovych > udaju, jenz jsou > pro cileni SMS reklamy nezbytne, pricemz po teto registraci > mu zacnou obcas > chodit SMS zpravy s tim, ze za kazdou prijatou zpravu dostane > jistou sumu > penez, jenz se mu casem (az se mu na virtualnim uctu) > nahromadi dostatecna > castka, prevede v kredit a v pripade pausalu posle na ucet. > > Vyse zmineny zpusob reklamy je myslen predevsim pro vysoce > cilenou reklamu > dle polohy mobilniho telefonu. > > Priklad: Zenska si otevre nove kadernictvi na Male strane ... Prijde, > objedna si u nas SMS reklamu pro vsechny damy a pani, jenz > maji prijem nad > 10 000,-/mesic a rostou jim vlasy, pricemz jsou prave v okolo Male > strany.... Kdyz k ni nekdo prijde s SMSkou o jejim > kadernictvi, dostane 10% > slevu ... ok, ale co kdyz Vam prijde reklama na kadernika, > ale vy jste se > zrovna vcera nechal "osmikat" ... inu, nepujdete ke > kadernikovi znovu (i > kdyz nekteri jedinci toho schopni jsou :-), ale date kontrolni soucet > zname/znamemu, jenz je zarostly od hlavy k pate .... tim, ze > on zajde ke > kadernikovi dostane slevu 10% a vy jakozto prostrednik - > dealer - dostanete > dalsich 5% z platby, jenz on za upravu vlasu dostane ... > > Vyse uvedeny priklad predpoklada obrat v radech desetikorun, > kteryzto nemusi > byt prilis zajimavy, ale pri podobnych procentech u osobniho pocitace, > lednicky, pracky, sekacky nebo auta se zacina jiz jednat o > celkem zajimave > castky ... > > Myslite si, ze podobna sluzba zalozena na cilene reklame podle polohy > mobiliniho telefonu (technicke reseni nereste - to je > vyresene) ma dnes > realnou sanci na zivot priblizne pri 400 000 - 500 000 > aktivnich mobilnich > telefonech a 30 - 40 reklamach za mesic ... > > Diky za kazdy postreh ... > > Zdeněk M. Cendra > E-mail: zdenek.cendra@superhosting.cz > Tel: 0608/829843 > ICQ: 68184401 > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST