Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?

From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o. (ondrej.fryc@bilezbozi.cz)
Date: 30. 05. 2002, 22:31 CEST


Takže pokud se Váš konkurent na volnamista.cz bude u klientů vydávat za 
Vás, bude Vám to zřejmě vadit. Tak co se divíte, že to vadí nám?  

Takových příkladů by se dalo najít... levnaauta.cz prodávají levná auta, 
Mobil.info aneb denní zpravodajství ze světa telekomunikací......

OF

--------------------------------------
Hlavenka Jiri,  30 May 2002 18:38:

> Naše firma shání trvale zaměstnance, kteří dovedou předpovídat budoucnost a
> "zcela jistě" vědí, co se v budoucnu stane, takže se přihlaste.
> 
> Pokud někdo na doméně volnamista.cz spustí personální server, nemůžeme s tím
> mnoho dělat, pokud obšem například nebude zjevně imitovat naši grafiku či
> jinak přímo porušovat autorská práva, nebo pokud se nebude u našich klientů
> vydávat za nás. Je to podobné jako tady udával pan Pallas se seznamkami, s
> různými chatovacími servery, inzertními servery, smskovými servery - všechny
> se jmenují podobně a dělají podobnou činnost. Když chcete provozovat
> inzertní server, tak to musí mít slovní souvislost s podnikáním a nikdo vás
> za to nenapadne; těžko se můžete pojmenovat "Zahradnictví Hlaváček" a
> provozovat magazín o digitálních foťácích.
> 
> ----- Original Message -----
> From: "HledámPráci.cz" <caboun@hledampraci.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, May 30, 2002 5:07 PM
> Subject: RE: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?
> 
> 
> > Naprosto souhlasim s p. Frycem. Pokud nekdo spusti na domene volnamista.cz
> > pesonalni server, CP to zcela jiste nenecha bez odezvy ve vsech svych
> > mediich. A take jde o nazvy obecne a bezne uzivane.
> >
> > Petr Čaboun
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o.
> > [mailto:ondrej.fryc@bilezbozi.cz]
> > Sent: Thursday, May 30, 2002 4:57 PM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?
> >
> >
> > Pane Hlavenko, prosím probuďte se. Nikomu nezakazujeme používat slovní
> > spojení "bílé zboží". Dělá to vetšina našich konkurentů a vedeme s nimi
> > velmi korektní vztahy. Nám vadí, že se někdo vydává za nás, je to tak
> těžké
> > pochopit???
> >
> > Až bude existovat někdo, kdo bude vydávat knížky jako "Computer-Press
> > a.s.", bude Vám to asi jedno. Ochrannou známku jste si taky registrovali
> > jenom tak, pro srandu králíkům. Ochranná známka navíc přesně definuje,
> > pro co je zaregistrovaná, takže Vaše poznámka o agentuře "dobrý den" je
> > trochu mimo.
> >
> > OF
> >
> > --------------------------------------
> > Hlavenka Jiri,  30 May 2002 16:41:
> >
> > > Jen bych dodal, že je to oblast, kde rozdíly jsou skutečně jemné a
> > rozhodně
> > > nelze používat argumenty "tak se tedy podívejte na Volkswagen".
> > > Pokud se tady používalo slovo "Léčiva, s.r.o.": je to obecné slovo,
> firma
> > > vznikla transformací ze státního podniku (jestli se nepletu), už tento
> > název
> > > "nešlo nepovolit", ale dnes by zřejmě úřad pro ochranu duševního
> > vlastnictví
> > > zřejmě (můj názor, úřad může mít jiný) už podobný název nepovolil
> chránit
> > > ochrannou známkou.
> > > Rozdíl mezi Volkswagenem a Bílým zbožím je ten, že zatímco když chci
> > hledat
> > > někde auto, hledám auto nebo konkrétní značku (výrobce), a tím může být
> > > Volkswagen. Soudný člověk, pokud hledá něco o autech obecně nebo i o
> > > konkrétním modelu (nepocházejícím od VW), zcela jistě NEHLEDÁ slovo
> > > Volkswagen.
> > > Ale pokud někde hledám, například v obchodě s rozsáhlým sortimentem,
> > pračku
> > > či ledničku, hledám tento "odkaz" (ceduli), nebo se prodavačky zeptám,
> kde
> > > mají bílé zboží.  Proto mě urputné bránění názvu Bílé zboží - pokud jste
> > si
> > > takto přímo "vyžádal" můj názor - připadá trochu divné, podobně jako
> > > kdybychom my chtěli zakazovat jiným, aby si do názvu svého časopisu o
> > > počítačích dávali slovo "Computer", protože náš časopis o computerech se
> > tak
> > > jmenuje. Rovněž za zcestný argument považuji to, že zakazujete ostatním
> > > používat spojení "bílé zboží" (budete chtít strhnout i ty cedule v
> > > supermarketech), "protože se tak jmenujete", jak sám říkáte. V
> Pelhřimově
> > > sídlí agentura a ta se jmenuje, věřte nebo nevěřte, "Dobrý den!". To mám
> > > kvůli ní teď všechny lidi zdravit "Nazdar!"?
> > >
> > >
> > > ----- Original Message -----
> > > From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
> > > To: <reklama@nawebu.cz>
> > > Sent: Thursday, May 30, 2002 4:13 PM
> > > Subject: RE: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?
> > >
> > >
> > > Pokud se nepletu, tak jste vaše ochranné známka nezní "bílé zboží", ne?
> > > Jak jste dospel k tomu, ze v titluku odkazu ma byt nazev firmy? Podle me
> v
> > > titulku odkazu (stejne jako v URL i popisu) maji byt relevantni
> nejcasteji
> > > hledana klicova slova. Pokud lide, kteri chteji nakoupit bile zbozi,
> > > nejcasteji hledaji vyraz "bile zbozi" nebo nejakou jeho cast, musel by
> byt
> > > provozovatel stranek idiot, kdyby jako titulek stranky do vyhledavace
> > nedal
> > > "bile zbozi". Podobne naprosto logicky da "bilezbozi" nebo "bile-zbozi"
> do
> > > domeny.
> > > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
> > > Atlas.cz
> > >
> > >
> > >
> > > > -----Original Message-----
> > > > From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o.
> > > > [mailto:ondrej.fryc@bilezbozi.cz]
> > > > Sent: Thursday, May 30, 2002 3:58 PM
> > > > To: reklama@nawebu.cz
> > > > Subject: Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?
> > > >
> > > >
> > > > Dobrá tedy. Kdyz uz me tedy vyzyvate verejne, odpovim take
> > > > verejne, a mozna to s touto
> > > > konferenci i trochu souvisi. Ackoli vetsina katalogu odkazy
> > > > jiz alespon trochu upravila,
> > > > podivejte se treba sem:
> > > >
> > > > http://search.quick.cz/ftxt_katalog.asp?ftxt_query=b%EDl%E9+zb
> > > > o%9E%ED&typ=2
> > > >
> > > > Zajimave, ne? Zadne firmy "Bile-zbozi.com s.r.o." ani "Bile
> > > > Zbozi Ostrava" neexistují.
> > > > Ostravák měl dokonce i logo "bile zbozi" na svem serveru
> > > > bilezbozi.com - po doruceni zaloby
> > > > jej nahradil jej logem "bily svet".
> > > >
> > > > Pokud pomineme dalsi skutecnosti (jako ze nam Ostravak
> > > > skutecne stahnul databazi zbozi),
> > > > oba dva podnikatele se proste vydavaji za nas. Nechapu, proc
> > > > by jinak zadavali odkazy i na
> > > > sebe (A-Audio nebo Bily Svet) i zamenitelne s nami (Bile
> > > > zbozi). V titulku odkazu by mel byt
> > > > nazev firmy, ne?
> > > >
> > > > Argument, ze jsme si meli zaregistrovat vsechny podobne
> > > > odkazy je dosti nesmyslny. To
> > > > bychom si museli registrovat nejenom ".com" (coz uznavam byla
> > > > chyba), ale i biz, info, au,
> > > > vu, tv a desitky dalsich i s pomlckou i bez pomlcky. Od toho
> > > > mame institut ochrannych
> > > > znamek - nam je jedno, jestli si pro zakazniky z Tuvalu
> > > > otevre nekdo e-shop bilezbozi.tv ...
> > > > ale pro ceske zakazniky to udelat nesmi, protoze je to
> > > > zamenitelne s nasi ochrannou znamkou.
> > > > Proto ochranne znamky take existuji. Ochrannou znamku mame,
> > > > opakuji uz podesate, proto,
> > > > ze se tak JMENUJEME, nikoli, ze prodavame bile zbozi. Bile
> > > > zbozi prodava i spousta nasich
> > > > jinych konkurentu - namatkou obchodni dum, korunka, eva
> > > > atd... to je uplne normalni. Nikdo
> > > > z nasich serioznich konkurentu vsak nerika, "Jsme firma Bile Zbozi".
> > > >
> > > > Dovedete si predstavit, co by se stalo, kdyby v realnem svete
> > > > nekdo zacal prodavat léky jako
> > > > firma "Léčiva, s.r.o"? Dovedete si představit, že by někdo
> > > > prodával auta s názvem Volks-
> > > > Wagen?
> > > >
> > > > Ondrej Fryc
> > >
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> > >
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> > >
> > >
> >
> >
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
> > ---
> > Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> > Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002
> >
> > ---
> > Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> > Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002
> >
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST