Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 30. 05. 2002, 18:38 CEST


Naše firma shání trvale zaměstnance, kteří dovedou předpovídat budoucnost a
"zcela jistě" vědí, co se v budoucnu stane, takže se přihlaste.

Pokud někdo na doméně volnamista.cz spustí personální server, nemůžeme s tím
mnoho dělat, pokud obšem například nebude zjevně imitovat naši grafiku či
jinak přímo porušovat autorská práva, nebo pokud se nebude u našich klientů
vydávat za nás. Je to podobné jako tady udával pan Pallas se seznamkami, s
různými chatovacími servery, inzertními servery, smskovými servery - všechny
se jmenují podobně a dělají podobnou činnost. Když chcete provozovat
inzertní server, tak to musí mít slovní souvislost s podnikáním a nikdo vás
za to nenapadne; těžko se můžete pojmenovat "Zahradnictví Hlaváček" a
provozovat magazín o digitálních foťácích.

----- Original Message -----
From: "HledámPráci.cz" <caboun@hledampraci.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, May 30, 2002 5:07 PM
Subject: RE: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?


> Naprosto souhlasim s p. Frycem. Pokud nekdo spusti na domene volnamista.cz
> pesonalni server, CP to zcela jiste nenecha bez odezvy ve vsech svych
> mediich. A take jde o nazvy obecne a bezne uzivane.
>
> Petr Čaboun
>
> -----Original Message-----
> From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o.
> [mailto:ondrej.fryc@bilezbozi.cz]
> Sent: Thursday, May 30, 2002 4:57 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?
>
>
> Pane Hlavenko, prosím probuďte se. Nikomu nezakazujeme používat slovní
> spojení "bílé zboží". Dělá to vetšina našich konkurentů a vedeme s nimi
> velmi korektní vztahy. Nám vadí, že se někdo vydává za nás, je to tak
těžké
> pochopit???
>
> Až bude existovat někdo, kdo bude vydávat knížky jako "Computer-Press
> a.s.", bude Vám to asi jedno. Ochrannou známku jste si taky registrovali
> jenom tak, pro srandu králíkům. Ochranná známka navíc přesně definuje,
> pro co je zaregistrovaná, takže Vaše poznámka o agentuře "dobrý den" je
> trochu mimo.
>
> OF
>
> --------------------------------------
> Hlavenka Jiri,  30 May 2002 16:41:
>
> > Jen bych dodal, že je to oblast, kde rozdíly jsou skutečně jemné a
> rozhodně
> > nelze používat argumenty "tak se tedy podívejte na Volkswagen".
> > Pokud se tady používalo slovo "Léčiva, s.r.o.": je to obecné slovo,
firma
> > vznikla transformací ze státního podniku (jestli se nepletu), už tento
> název
> > "nešlo nepovolit", ale dnes by zřejmě úřad pro ochranu duševního
> vlastnictví
> > zřejmě (můj názor, úřad může mít jiný) už podobný název nepovolil
chránit
> > ochrannou známkou.
> > Rozdíl mezi Volkswagenem a Bílým zbožím je ten, že zatímco když chci
> hledat
> > někde auto, hledám auto nebo konkrétní značku (výrobce), a tím může být
> > Volkswagen. Soudný člověk, pokud hledá něco o autech obecně nebo i o
> > konkrétním modelu (nepocházejícím od VW), zcela jistě NEHLEDÁ slovo
> > Volkswagen.
> > Ale pokud někde hledám, například v obchodě s rozsáhlým sortimentem,
> pračku
> > či ledničku, hledám tento "odkaz" (ceduli), nebo se prodavačky zeptám,
kde
> > mají bílé zboží.  Proto mě urputné bránění názvu Bílé zboží - pokud jste
> si
> > takto přímo "vyžádal" můj názor - připadá trochu divné, podobně jako
> > kdybychom my chtěli zakazovat jiným, aby si do názvu svého časopisu o
> > počítačích dávali slovo "Computer", protože náš časopis o computerech se
> tak
> > jmenuje. Rovněž za zcestný argument považuji to, že zakazujete ostatním
> > používat spojení "bílé zboží" (budete chtít strhnout i ty cedule v
> > supermarketech), "protože se tak jmenujete", jak sám říkáte. V
Pelhřimově
> > sídlí agentura a ta se jmenuje, věřte nebo nevěřte, "Dobrý den!". To mám
> > kvůli ní teď všechny lidi zdravit "Nazdar!"?
> >
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Thursday, May 30, 2002 4:13 PM
> > Subject: RE: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?
> >
> >
> > Pokud se nepletu, tak jste vaše ochranné známka nezní "bílé zboží", ne?
> > Jak jste dospel k tomu, ze v titluku odkazu ma byt nazev firmy? Podle me
v
> > titulku odkazu (stejne jako v URL i popisu) maji byt relevantni
nejcasteji
> > hledana klicova slova. Pokud lide, kteri chteji nakoupit bile zbozi,
> > nejcasteji hledaji vyraz "bile zbozi" nebo nejakou jeho cast, musel by
byt
> > provozovatel stranek idiot, kdyby jako titulek stranky do vyhledavace
> nedal
> > "bile zbozi". Podobne naprosto logicky da "bilezbozi" nebo "bile-zbozi"
do
> > domeny.
> > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
> > Atlas.cz
> >
> >
> >
> > > -----Original Message-----
> > > From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o.
> > > [mailto:ondrej.fryc@bilezbozi.cz]
> > > Sent: Thursday, May 30, 2002 3:58 PM
> > > To: reklama@nawebu.cz
> > > Subject: Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?
> > >
> > >
> > > Dobrá tedy. Kdyz uz me tedy vyzyvate verejne, odpovim take
> > > verejne, a mozna to s touto
> > > konferenci i trochu souvisi. Ackoli vetsina katalogu odkazy
> > > jiz alespon trochu upravila,
> > > podivejte se treba sem:
> > >
> > > http://search.quick.cz/ftxt_katalog.asp?ftxt_query=b%EDl%E9+zb
> > > o%9E%ED&typ=2
> > >
> > > Zajimave, ne? Zadne firmy "Bile-zbozi.com s.r.o." ani "Bile
> > > Zbozi Ostrava" neexistují.
> > > Ostravák měl dokonce i logo "bile zbozi" na svem serveru
> > > bilezbozi.com - po doruceni zaloby
> > > jej nahradil jej logem "bily svet".
> > >
> > > Pokud pomineme dalsi skutecnosti (jako ze nam Ostravak
> > > skutecne stahnul databazi zbozi),
> > > oba dva podnikatele se proste vydavaji za nas. Nechapu, proc
> > > by jinak zadavali odkazy i na
> > > sebe (A-Audio nebo Bily Svet) i zamenitelne s nami (Bile
> > > zbozi). V titulku odkazu by mel byt
> > > nazev firmy, ne?
> > >
> > > Argument, ze jsme si meli zaregistrovat vsechny podobne
> > > odkazy je dosti nesmyslny. To
> > > bychom si museli registrovat nejenom ".com" (coz uznavam byla
> > > chyba), ale i biz, info, au,
> > > vu, tv a desitky dalsich i s pomlckou i bez pomlcky. Od toho
> > > mame institut ochrannych
> > > znamek - nam je jedno, jestli si pro zakazniky z Tuvalu
> > > otevre nekdo e-shop bilezbozi.tv ...
> > > ale pro ceske zakazniky to udelat nesmi, protoze je to
> > > zamenitelne s nasi ochrannou znamkou.
> > > Proto ochranne znamky take existuji. Ochrannou znamku mame,
> > > opakuji uz podesate, proto,
> > > ze se tak JMENUJEME, nikoli, ze prodavame bile zbozi. Bile
> > > zbozi prodava i spousta nasich
> > > jinych konkurentu - namatkou obchodni dum, korunka, eva
> > > atd... to je uplne normalni. Nikdo
> > > z nasich serioznich konkurentu vsak nerika, "Jsme firma Bile Zbozi".
> > >
> > > Dovedete si predstavit, co by se stalo, kdyby v realnem svete
> > > nekdo zacal prodavat léky jako
> > > firma "Léčiva, s.r.o"? Dovedete si představit, že by někdo
> > > prodával auta s názvem Volks-
> > > Wagen?
> > >
> > > Ondrej Fryc
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
> ---
> Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002
>
> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST