Naše firma shání trvale zaměstnance, kteří dovedou předpovídat budoucnost a "zcela jistě" vědí, co se v budoucnu stane, takže se přihlaste. Pokud někdo na doméně volnamista.cz spustí personální server, nemůžeme s tím mnoho dělat, pokud obšem například nebude zjevně imitovat naši grafiku či jinak přímo porušovat autorská práva, nebo pokud se nebude u našich klientů vydávat za nás. Je to podobné jako tady udával pan Pallas se seznamkami, s různými chatovacími servery, inzertními servery, smskovými servery - všechny se jmenují podobně a dělají podobnou činnost. Když chcete provozovat inzertní server, tak to musí mít slovní souvislost s podnikáním a nikdo vás za to nenapadne; těžko se můžete pojmenovat "Zahradnictví Hlaváček" a provozovat magazín o digitálních foťácích. ----- Original Message ----- From: "HledámPráci.cz" <caboun@hledampraci.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, May 30, 2002 5:07 PM Subject: RE: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu? > Naprosto souhlasim s p. Frycem. Pokud nekdo spusti na domene volnamista.cz > pesonalni server, CP to zcela jiste nenecha bez odezvy ve vsech svych > mediich. A take jde o nazvy obecne a bezne uzivane. > > Petr Čaboun > > -----Original Message----- > From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o. > [mailto:ondrej.fryc@bilezbozi.cz] > Sent: Thursday, May 30, 2002 4:57 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu? > > > Pane Hlavenko, prosím probuďte se. Nikomu nezakazujeme používat slovní > spojení "bílé zboží". Dělá to vetšina našich konkurentů a vedeme s nimi > velmi korektní vztahy. Nám vadí, že se někdo vydává za nás, je to tak těžké > pochopit??? > > Až bude existovat někdo, kdo bude vydávat knížky jako "Computer-Press > a.s.", bude Vám to asi jedno. Ochrannou známku jste si taky registrovali > jenom tak, pro srandu králíkům. Ochranná známka navíc přesně definuje, > pro co je zaregistrovaná, takže Vaše poznámka o agentuře "dobrý den" je > trochu mimo. > > OF > > -------------------------------------- > Hlavenka Jiri, 30 May 2002 16:41: > > > Jen bych dodal, že je to oblast, kde rozdíly jsou skutečně jemné a > rozhodně > > nelze používat argumenty "tak se tedy podívejte na Volkswagen". > > Pokud se tady používalo slovo "Léčiva, s.r.o.": je to obecné slovo, firma > > vznikla transformací ze státního podniku (jestli se nepletu), už tento > název > > "nešlo nepovolit", ale dnes by zřejmě úřad pro ochranu duševního > vlastnictví > > zřejmě (můj názor, úřad může mít jiný) už podobný název nepovolil chránit > > ochrannou známkou. > > Rozdíl mezi Volkswagenem a Bílým zbožím je ten, že zatímco když chci > hledat > > někde auto, hledám auto nebo konkrétní značku (výrobce), a tím může být > > Volkswagen. Soudný člověk, pokud hledá něco o autech obecně nebo i o > > konkrétním modelu (nepocházejícím od VW), zcela jistě NEHLEDÁ slovo > > Volkswagen. > > Ale pokud někde hledám, například v obchodě s rozsáhlým sortimentem, > pračku > > či ledničku, hledám tento "odkaz" (ceduli), nebo se prodavačky zeptám, kde > > mají bílé zboží. Proto mě urputné bránění názvu Bílé zboží - pokud jste > si > > takto přímo "vyžádal" můj názor - připadá trochu divné, podobně jako > > kdybychom my chtěli zakazovat jiným, aby si do názvu svého časopisu o > > počítačích dávali slovo "Computer", protože náš časopis o computerech se > tak > > jmenuje. Rovněž za zcestný argument považuji to, že zakazujete ostatním > > používat spojení "bílé zboží" (budete chtít strhnout i ty cedule v > > supermarketech), "protože se tak jmenujete", jak sám říkáte. V Pelhřimově > > sídlí agentura a ta se jmenuje, věřte nebo nevěřte, "Dobrý den!". To mám > > kvůli ní teď všechny lidi zdravit "Nazdar!"? > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Thursday, May 30, 2002 4:13 PM > > Subject: RE: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu? > > > > > > Pokud se nepletu, tak jste vaše ochranné známka nezní "bílé zboží", ne? > > Jak jste dospel k tomu, ze v titluku odkazu ma byt nazev firmy? Podle me v > > titulku odkazu (stejne jako v URL i popisu) maji byt relevantni nejcasteji > > hledana klicova slova. Pokud lide, kteri chteji nakoupit bile zbozi, > > nejcasteji hledaji vyraz "bile zbozi" nebo nejakou jeho cast, musel by byt > > provozovatel stranek idiot, kdyby jako titulek stranky do vyhledavace > nedal > > "bile zbozi". Podobne naprosto logicky da "bilezbozi" nebo "bile-zbozi" do > > domeny. > > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz > > Atlas.cz > > > > > > > > > -----Original Message----- > > > From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o. > > > [mailto:ondrej.fryc@bilezbozi.cz] > > > Sent: Thursday, May 30, 2002 3:58 PM > > > To: reklama@nawebu.cz > > > Subject: Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu? > > > > > > > > > Dobrá tedy. Kdyz uz me tedy vyzyvate verejne, odpovim take > > > verejne, a mozna to s touto > > > konferenci i trochu souvisi. Ackoli vetsina katalogu odkazy > > > jiz alespon trochu upravila, > > > podivejte se treba sem: > > > > > > http://search.quick.cz/ftxt_katalog.asp?ftxt_query=b%EDl%E9+zb > > > o%9E%ED&typ=2 > > > > > > Zajimave, ne? Zadne firmy "Bile-zbozi.com s.r.o." ani "Bile > > > Zbozi Ostrava" neexistují. > > > Ostravák měl dokonce i logo "bile zbozi" na svem serveru > > > bilezbozi.com - po doruceni zaloby > > > jej nahradil jej logem "bily svet". > > > > > > Pokud pomineme dalsi skutecnosti (jako ze nam Ostravak > > > skutecne stahnul databazi zbozi), > > > oba dva podnikatele se proste vydavaji za nas. Nechapu, proc > > > by jinak zadavali odkazy i na > > > sebe (A-Audio nebo Bily Svet) i zamenitelne s nami (Bile > > > zbozi). V titulku odkazu by mel byt > > > nazev firmy, ne? > > > > > > Argument, ze jsme si meli zaregistrovat vsechny podobne > > > odkazy je dosti nesmyslny. To > > > bychom si museli registrovat nejenom ".com" (coz uznavam byla > > > chyba), ale i biz, info, au, > > > vu, tv a desitky dalsich i s pomlckou i bez pomlcky. Od toho > > > mame institut ochrannych > > > znamek - nam je jedno, jestli si pro zakazniky z Tuvalu > > > otevre nekdo e-shop bilezbozi.tv ... > > > ale pro ceske zakazniky to udelat nesmi, protoze je to > > > zamenitelne s nasi ochrannou znamkou. > > > Proto ochranne znamky take existuji. Ochrannou znamku mame, > > > opakuji uz podesate, proto, > > > ze se tak JMENUJEME, nikoli, ze prodavame bile zbozi. Bile > > > zbozi prodava i spousta nasich > > > jinych konkurentu - namatkou obchodni dum, korunka, eva > > > atd... to je uplne normalni. Nikdo > > > z nasich serioznich konkurentu vsak nerika, "Jsme firma Bile Zbozi". > > > > > > Dovedete si predstavit, co by se stalo, kdyby v realnem svete > > > nekdo zacal prodavat léky jako > > > firma "Léčiva, s.r.o"? Dovedete si představit, že by někdo > > > prodával auta s názvem Volks- > > > Wagen? > > > > > > Ondrej Fryc > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > --- > Příchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002 > > --- > Odchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002 > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST