RE: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?

From: Jiri Pallas (jiri@pallas.cz)
Date: 30. 05. 2002, 17:13 CEST


Vsadil bych se, že CP o tom ani nemukne. Proč by to dělali?
Jiří Pallas
www.Zamestnani.cz


-----Original Message-----
From: HledámPráci.cz [mailto:caboun@hledampraci.cz]
Sent: Thursday, May 30, 2002 5:08 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?


Naprosto souhlasim s p. Frycem. Pokud nekdo spusti na domene volnamista.cz
pesonalni server, CP to zcela jiste nenecha bez odezvy ve vsech svych
mediich. A take jde o nazvy obecne a bezne uzivane.

Petr Čaboun

-----Original Message-----
From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o.
[mailto:ondrej.fryc@bilezbozi.cz]
Sent: Thursday, May 30, 2002 4:57 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?


Pane Hlavenko, prosím probuďte se. Nikomu nezakazujeme používat slovní
spojení "bílé zboží". Dělá to vetšina našich konkurentů a vedeme s nimi
velmi korektní vztahy. Nám vadí, že se někdo vydává za nás, je to tak těžké
pochopit???

Až bude existovat někdo, kdo bude vydávat knížky jako "Computer-Press
a.s.", bude Vám to asi jedno. Ochrannou známku jste si taky registrovali
jenom tak, pro srandu králíkům. Ochranná známka navíc přesně definuje,
pro co je zaregistrovaná, takže Vaše poznámka o agentuře "dobrý den" je
trochu mimo.

OF

--------------------------------------
Hlavenka Jiri,  30 May 2002 16:41:

> Jen bych dodal, že je to oblast, kde rozdíly jsou skutečně jemné a
rozhodně
> nelze používat argumenty "tak se tedy podívejte na Volkswagen".
> Pokud se tady používalo slovo "Léčiva, s.r.o.": je to obecné slovo, firma
> vznikla transformací ze státního podniku (jestli se nepletu), už tento
název
> "nešlo nepovolit", ale dnes by zřejmě úřad pro ochranu duševního
vlastnictví
> zřejmě (můj názor, úřad může mít jiný) už podobný název nepovolil chránit
> ochrannou známkou.
> Rozdíl mezi Volkswagenem a Bílým zbožím je ten, že zatímco když chci
hledat
> někde auto, hledám auto nebo konkrétní značku (výrobce), a tím může být
> Volkswagen. Soudný člověk, pokud hledá něco o autech obecně nebo i o
> konkrétním modelu (nepocházejícím od VW), zcela jistě NEHLEDÁ slovo
> Volkswagen.
> Ale pokud někde hledám, například v obchodě s rozsáhlým sortimentem,
pračku
> či ledničku, hledám tento "odkaz" (ceduli), nebo se prodavačky zeptám, kde
> mají bílé zboží.  Proto mě urputné bránění názvu Bílé zboží - pokud jste
si
> takto přímo "vyžádal" můj názor - připadá trochu divné, podobně jako
> kdybychom my chtěli zakazovat jiným, aby si do názvu svého časopisu o
> počítačích dávali slovo "Computer", protože náš časopis o computerech se
tak
> jmenuje. Rovněž za zcestný argument považuji to, že zakazujete ostatním
> používat spojení "bílé zboží" (budete chtít strhnout i ty cedule v
> supermarketech), "protože se tak jmenujete", jak sám říkáte. V Pelhřimově
> sídlí agentura a ta se jmenuje, věřte nebo nevěřte, "Dobrý den!". To mám
> kvůli ní teď všechny lidi zdravit "Nazdar!"?
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, May 30, 2002 4:13 PM
> Subject: RE: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?
>
>
> Pokud se nepletu, tak jste vaše ochranné známka nezní "bílé zboží", ne?
> Jak jste dospel k tomu, ze v titluku odkazu ma byt nazev firmy? Podle me v
> titulku odkazu (stejne jako v URL i popisu) maji byt relevantni nejcasteji
> hledana klicova slova. Pokud lide, kteri chteji nakoupit bile zbozi,
> nejcasteji hledaji vyraz "bile zbozi" nebo nejakou jeho cast, musel by byt
> provozovatel stranek idiot, kdyby jako titulek stranky do vyhledavace
nedal
> "bile zbozi". Podobne naprosto logicky da "bilezbozi" nebo "bile-zbozi" do
> domeny.
> Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
> Atlas.cz
>
>
>
> > -----Original Message-----
> > From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o.
> > [mailto:ondrej.fryc@bilezbozi.cz]
> > Sent: Thursday, May 30, 2002 3:58 PM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu?
> >
> >
> > Dobrá tedy. Kdyz uz me tedy vyzyvate verejne, odpovim take
> > verejne, a mozna to s touto
> > konferenci i trochu souvisi. Ackoli vetsina katalogu odkazy
> > jiz alespon trochu upravila,
> > podivejte se treba sem:
> >
> > http://search.quick.cz/ftxt_katalog.asp?ftxt_query=b%EDl%E9+zb
> > o%9E%ED&typ=2
> >
> > Zajimave, ne? Zadne firmy "Bile-zbozi.com s.r.o." ani "Bile
> > Zbozi Ostrava" neexistují.
> > Ostravák měl dokonce i logo "bile zbozi" na svem serveru
> > bilezbozi.com - po doruceni zaloby
> > jej nahradil jej logem "bily svet".
> >
> > Pokud pomineme dalsi skutecnosti (jako ze nam Ostravak
> > skutecne stahnul databazi zbozi),
> > oba dva podnikatele se proste vydavaji za nas. Nechapu, proc
> > by jinak zadavali odkazy i na
> > sebe (A-Audio nebo Bily Svet) i zamenitelne s nami (Bile
> > zbozi). V titulku odkazu by mel byt
> > nazev firmy, ne?
> >
> > Argument, ze jsme si meli zaregistrovat vsechny podobne
> > odkazy je dosti nesmyslny. To
> > bychom si museli registrovat nejenom ".com" (coz uznavam byla
> > chyba), ale i biz, info, au,
> > vu, tv a desitky dalsich i s pomlckou i bez pomlcky. Od toho
> > mame institut ochrannych
> > znamek - nam je jedno, jestli si pro zakazniky z Tuvalu
> > otevre nekdo e-shop bilezbozi.tv ...
> > ale pro ceske zakazniky to udelat nesmi, protoze je to
> > zamenitelne s nasi ochrannou znamkou.
> > Proto ochranne znamky take existuji. Ochrannou znamku mame,
> > opakuji uz podesate, proto,
> > ze se tak JMENUJEME, nikoli, ze prodavame bile zbozi. Bile
> > zbozi prodava i spousta nasich
> > jinych konkurentu - namatkou obchodni dum, korunka, eva
> > atd... to je uplne normalni. Nikdo
> > z nasich serioznich konkurentu vsak nerika, "Jsme firma Bile Zbozi".
> >
> > Dovedete si predstavit, co by se stalo, kdyby v realnem svete
> > nekdo zacal prodavat léky jako
> > firma "Léčiva, s.r.o"? Dovedete si představit, že by někdo
> > prodával auta s názvem Volks-
> > Wagen?
> >
> > Ondrej Fryc
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST