Vsadil bych se, že CP o tom ani nemukne. Proč by to dělali? Jiří Pallas www.Zamestnani.cz -----Original Message----- From: HledámPráci.cz [mailto:caboun@hledampraci.cz] Sent: Thursday, May 30, 2002 5:08 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu? Naprosto souhlasim s p. Frycem. Pokud nekdo spusti na domene volnamista.cz pesonalni server, CP to zcela jiste nenecha bez odezvy ve vsech svych mediich. A take jde o nazvy obecne a bezne uzivane. Petr Čaboun -----Original Message----- From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o. [mailto:ondrej.fryc@bilezbozi.cz] Sent: Thursday, May 30, 2002 4:57 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu? Pane Hlavenko, prosím probuďte se. Nikomu nezakazujeme používat slovní spojení "bílé zboží". Dělá to vetšina našich konkurentů a vedeme s nimi velmi korektní vztahy. Nám vadí, že se někdo vydává za nás, je to tak těžké pochopit??? Až bude existovat někdo, kdo bude vydávat knížky jako "Computer-Press a.s.", bude Vám to asi jedno. Ochrannou známku jste si taky registrovali jenom tak, pro srandu králíkům. Ochranná známka navíc přesně definuje, pro co je zaregistrovaná, takže Vaše poznámka o agentuře "dobrý den" je trochu mimo. OF -------------------------------------- Hlavenka Jiri, 30 May 2002 16:41: > Jen bych dodal, že je to oblast, kde rozdíly jsou skutečně jemné a rozhodně > nelze používat argumenty "tak se tedy podívejte na Volkswagen". > Pokud se tady používalo slovo "Léčiva, s.r.o.": je to obecné slovo, firma > vznikla transformací ze státního podniku (jestli se nepletu), už tento název > "nešlo nepovolit", ale dnes by zřejmě úřad pro ochranu duševního vlastnictví > zřejmě (můj názor, úřad může mít jiný) už podobný název nepovolil chránit > ochrannou známkou. > Rozdíl mezi Volkswagenem a Bílým zbožím je ten, že zatímco když chci hledat > někde auto, hledám auto nebo konkrétní značku (výrobce), a tím může být > Volkswagen. Soudný člověk, pokud hledá něco o autech obecně nebo i o > konkrétním modelu (nepocházejícím od VW), zcela jistě NEHLEDÁ slovo > Volkswagen. > Ale pokud někde hledám, například v obchodě s rozsáhlým sortimentem, pračku > či ledničku, hledám tento "odkaz" (ceduli), nebo se prodavačky zeptám, kde > mají bílé zboží. Proto mě urputné bránění názvu Bílé zboží - pokud jste si > takto přímo "vyžádal" můj názor - připadá trochu divné, podobně jako > kdybychom my chtěli zakazovat jiným, aby si do názvu svého časopisu o > počítačích dávali slovo "Computer", protože náš časopis o computerech se tak > jmenuje. Rovněž za zcestný argument považuji to, že zakazujete ostatním > používat spojení "bílé zboží" (budete chtít strhnout i ty cedule v > supermarketech), "protože se tak jmenujete", jak sám říkáte. V Pelhřimově > sídlí agentura a ta se jmenuje, věřte nebo nevěřte, "Dobrý den!". To mám > kvůli ní teď všechny lidi zdravit "Nazdar!"? > > > ----- Original Message ----- > From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, May 30, 2002 4:13 PM > Subject: RE: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu? > > > Pokud se nepletu, tak jste vaše ochranné známka nezní "bílé zboží", ne? > Jak jste dospel k tomu, ze v titluku odkazu ma byt nazev firmy? Podle me v > titulku odkazu (stejne jako v URL i popisu) maji byt relevantni nejcasteji > hledana klicova slova. Pokud lide, kteri chteji nakoupit bile zbozi, > nejcasteji hledaji vyraz "bile zbozi" nebo nejakou jeho cast, musel by byt > provozovatel stranek idiot, kdyby jako titulek stranky do vyhledavace nedal > "bile zbozi". Podobne naprosto logicky da "bilezbozi" nebo "bile-zbozi" do > domeny. > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz > Atlas.cz > > > > > -----Original Message----- > > From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o. > > [mailto:ondrej.fryc@bilezbozi.cz] > > Sent: Thursday, May 30, 2002 3:58 PM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu? > > > > > > Dobrá tedy. Kdyz uz me tedy vyzyvate verejne, odpovim take > > verejne, a mozna to s touto > > konferenci i trochu souvisi. Ackoli vetsina katalogu odkazy > > jiz alespon trochu upravila, > > podivejte se treba sem: > > > > http://search.quick.cz/ftxt_katalog.asp?ftxt_query=b%EDl%E9+zb > > o%9E%ED&typ=2 > > > > Zajimave, ne? Zadne firmy "Bile-zbozi.com s.r.o." ani "Bile > > Zbozi Ostrava" neexistují. > > Ostravák měl dokonce i logo "bile zbozi" na svem serveru > > bilezbozi.com - po doruceni zaloby > > jej nahradil jej logem "bily svet". > > > > Pokud pomineme dalsi skutecnosti (jako ze nam Ostravak > > skutecne stahnul databazi zbozi), > > oba dva podnikatele se proste vydavaji za nas. Nechapu, proc > > by jinak zadavali odkazy i na > > sebe (A-Audio nebo Bily Svet) i zamenitelne s nami (Bile > > zbozi). V titulku odkazu by mel byt > > nazev firmy, ne? > > > > Argument, ze jsme si meli zaregistrovat vsechny podobne > > odkazy je dosti nesmyslny. To > > bychom si museli registrovat nejenom ".com" (coz uznavam byla > > chyba), ale i biz, info, au, > > vu, tv a desitky dalsich i s pomlckou i bez pomlcky. Od toho > > mame institut ochrannych > > znamek - nam je jedno, jestli si pro zakazniky z Tuvalu > > otevre nekdo e-shop bilezbozi.tv ... > > ale pro ceske zakazniky to udelat nesmi, protoze je to > > zamenitelne s nasi ochrannou znamkou. > > Proto ochranne znamky take existuji. Ochrannou znamku mame, > > opakuji uz podesate, proto, > > ze se tak JMENUJEME, nikoli, ze prodavame bile zbozi. Bile > > zbozi prodava i spousta nasich > > jinych konkurentu - namatkou obchodni dum, korunka, eva > > atd... to je uplne normalni. Nikdo > > z nasich serioznich konkurentu vsak nerika, "Jsme firma Bile Zbozi". > > > > Dovedete si predstavit, co by se stalo, kdyby v realnem svete > > nekdo zacal prodavat léky jako > > firma "Léčiva, s.r.o"? Dovedete si představit, že by někdo > > prodával auta s názvem Volks- > > Wagen? > > > > Ondrej Fryc > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002 -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST