Pokud se nepletu, tak jste vaše ochranné známka nezní "bílé zboží", ne? Jak jste dospel k tomu, ze v titluku odkazu ma byt nazev firmy? Podle me v titulku odkazu (stejne jako v URL i popisu) maji byt relevantni nejcasteji hledana klicova slova. Pokud lide, kteri chteji nakoupit bile zbozi, nejcasteji hledaji vyraz "bile zbozi" nebo nejakou jeho cast, musel by byt provozovatel stranek idiot, kdyby jako titulek stranky do vyhledavace nedal "bile zbozi". Podobne naprosto logicky da "bilezbozi" nebo "bile-zbozi" do domeny. Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz > -----Original Message----- > From: Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o. > [mailto:ondrej.fryc@bilezbozi.cz] > Sent: Thursday, May 30, 2002 3:58 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Neco.cz aneb rozuzleni pripadu? > > > Dobrá tedy. Kdyz uz me tedy vyzyvate verejne, odpovim take > verejne, a mozna to s touto > konferenci i trochu souvisi. Ackoli vetsina katalogu odkazy > jiz alespon trochu upravila, > podivejte se treba sem: > > http://search.quick.cz/ftxt_katalog.asp?ftxt_query=b%EDl%E9+zb > o%9E%ED&typ=2 > > Zajimave, ne? Zadne firmy "Bile-zbozi.com s.r.o." ani "Bile > Zbozi Ostrava" neexistují. > Ostravák měl dokonce i logo "bile zbozi" na svem serveru > bilezbozi.com - po doruceni zaloby > jej nahradil jej logem "bily svet". > > Pokud pomineme dalsi skutecnosti (jako ze nam Ostravak > skutecne stahnul databazi zbozi), > oba dva podnikatele se proste vydavaji za nas. Nechapu, proc > by jinak zadavali odkazy i na > sebe (A-Audio nebo Bily Svet) i zamenitelne s nami (Bile > zbozi). V titulku odkazu by mel byt > nazev firmy, ne? > > Argument, ze jsme si meli zaregistrovat vsechny podobne > odkazy je dosti nesmyslny. To > bychom si museli registrovat nejenom ".com" (coz uznavam byla > chyba), ale i biz, info, au, > vu, tv a desitky dalsich i s pomlckou i bez pomlcky. Od toho > mame institut ochrannych > znamek - nam je jedno, jestli si pro zakazniky z Tuvalu > otevre nekdo e-shop bilezbozi.tv ... > ale pro ceske zakazniky to udelat nesmi, protoze je to > zamenitelne s nasi ochrannou znamkou. > Proto ochranne znamky take existuji. Ochrannou znamku mame, > opakuji uz podesate, proto, > ze se tak JMENUJEME, nikoli, ze prodavame bile zbozi. Bile > zbozi prodava i spousta nasich > jinych konkurentu - namatkou obchodni dum, korunka, eva > atd... to je uplne normalni. Nikdo > z nasich serioznich konkurentu vsak nerika, "Jsme firma Bile Zbozi". > > Dovedete si predstavit, co by se stalo, kdyby v realnem svete > nekdo zacal prodavat léky jako > firma "Léčiva, s.r.o"? Dovedete si představit, že by někdo > prodával auta s názvem Volks- > Wagen? > > Ondrej Fryc
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST