Re: Jak na lhare

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 30. 05. 2002, 09:13 CEST


Já jsem nikoho nejmenoval a nikoho neoslovoval, jen popisoval naše
zkušenosti se spory v nekalosoutěžní oblasti, což myslím může být pro
účastníky této konference užitečné (nedávno povolená srovnávací reklama je
živnou půdou pro tyto různé útoky na konkurenci).


----- Original Message -----
From: "Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o." <ondrej.fryc@bilezbozi.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, May 30, 2002 8:48 AM
Subject: Re: Jak na lhare


Pane Hlavenko, věřím, že jsem to vysvětloval již dostatečně na to, aby
většina lidí pochopila o čem to je. Tato diskuse však není o tom, kdo se
vydává za naši pobočku, nebo jak my bojujeme s konkurencí, takže prosím,
upusťte od zbytečných štípanců - případné nejasnosti komukoli rád
vysvětlím v soukromém mailu.

OF

--------------------------------------
Hlavenka Jiri,  29 May 2002 22:40:

> na Internetu platí úplně stejná pravidla jako všude jinde; snad jenom
soudci
> s tím mají míň zkušeností, ale mění se to (využívají se soudní znalci
atd.).
> Třeba v reálném světě, kdybychom založili časopis "Automobil" a někdo jiný
> by spustil časopis "Auto - Mobil", tak bych jej za to nežaloval, protože
mě
> to připadá trochu trapné - jak jinak se časák o autech má jmenovat, než
aby
> tam bylo slovo "auto" nebo "moto" nebo tak nějak.
> (jinak nic ve zlém, nechť každý bojuje s konkurencí jak umí).
>
> ----- Original Message -----
> From: "Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o." <ondrej.fryc@bilezbozi.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, May 29, 2002 9:55 PM
> Subject: Re: Jak na lhare
>
>
> Jo tak s nekalou konkurenci a vecmi okolo mame rozsahle zkusenosti. Soud
> se potahne minimalne dva roky, budete muset nejmene desetkrat na druhy
> konec republiky a zaplatite majlant pravnikum a soudum. Ale smele do
> toho, treba se jednou podari z Internetu udelat normalni business kanal s
> normalnimi pravidly... jenom bacha (az se budete podepisovat a budete
> dostatecne konkretni) aby vas nekdo neoznacil za hystericke. S tim mame
> take zkusenosti :-))
>
> Ondrej Fryc
>
>
> --------------------------------------
> Miroslav Kucera,  29 May 2002 16:13:
>
> > Zdravim,
> >
> > normalne to rozmaznete na internetu, Marek Antos
> > nebo Daniel Docekal, spise ale Marek vam jiste
> > vyjde vstric :))
> >
> > S pratelskym pozdravem
> > Miroslav Kucera, odborny redaktor
> > [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]
> >
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Pan Rozcarovany" <rozcarovany@email.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Wednesday, May 29, 2002 3:56 PM
> > Subject: Jak na lhare
> >
> >
> > Dobry den vsem,
> >
> > nejakym zpusobem participuji na jednom ceskem serveru. Nyni mi jeden z
> > nasich inzerentu zaslal email, v kterem nas konkurencni web ukazuje jak
je
> > nejlepsi atd. Vse by bylo OK, kdyby v tom dokumentu nebylo prime
srovnani
> > webu pusobicich v teto oblasti podano s jasne lzivymi informacemi.
> >
> > Zkuste mi doporucit, jak bych mel proti takovemuto chovani postupovat.
> >
> > S diky
> >
> > Pan Rozcarovany
> >
> >
>
____________________________________________________________________________
> > __
> > Kalendář Email.CZ - dokonalá organizace Vašeho času:
> > http://kalendar.email.cz
> >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
> >
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST