Pane Hlavenko, věřím, že jsem to vysvětloval již dostatečně na to, aby většina lidí pochopila o čem to je. Tato diskuse však není o tom, kdo se vydává za naši pobočku, nebo jak my bojujeme s konkurencí, takže prosím, upusťte od zbytečných štípanců - případné nejasnosti komukoli rád vysvětlím v soukromém mailu. OF -------------------------------------- Hlavenka Jiri, 29 May 2002 22:40: > na Internetu platí úplně stejná pravidla jako všude jinde; snad jenom soudci > s tím mají míň zkušeností, ale mění se to (využívají se soudní znalci atd.). > Třeba v reálném světě, kdybychom založili časopis "Automobil" a někdo jiný > by spustil časopis "Auto - Mobil", tak bych jej za to nežaloval, protože mě > to připadá trochu trapné - jak jinak se časák o autech má jmenovat, než aby > tam bylo slovo "auto" nebo "moto" nebo tak nějak. > (jinak nic ve zlém, nechť každý bojuje s konkurencí jak umí). > > ----- Original Message ----- > From: "Ondrej Fryc - bilezbozi.cz s.r.o." <ondrej.fryc@bilezbozi.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Wednesday, May 29, 2002 9:55 PM > Subject: Re: Jak na lhare > > > Jo tak s nekalou konkurenci a vecmi okolo mame rozsahle zkusenosti. Soud > se potahne minimalne dva roky, budete muset nejmene desetkrat na druhy > konec republiky a zaplatite majlant pravnikum a soudum. Ale smele do > toho, treba se jednou podari z Internetu udelat normalni business kanal s > normalnimi pravidly... jenom bacha (az se budete podepisovat a budete > dostatecne konkretni) aby vas nekdo neoznacil za hystericke. S tim mame > take zkusenosti :-)) > > Ondrej Fryc > > > -------------------------------------- > Miroslav Kucera, 29 May 2002 16:13: > > > Zdravim, > > > > normalne to rozmaznete na internetu, Marek Antos > > nebo Daniel Docekal, spise ale Marek vam jiste > > vyjde vstric :)) > > > > S pratelskym pozdravem > > Miroslav Kucera, odborny redaktor > > [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ] > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Pan Rozcarovany" <rozcarovany@email.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Wednesday, May 29, 2002 3:56 PM > > Subject: Jak na lhare > > > > > > Dobry den vsem, > > > > nejakym zpusobem participuji na jednom ceskem serveru. Nyni mi jeden z > > nasich inzerentu zaslal email, v kterem nas konkurencni web ukazuje jak je > > nejlepsi atd. Vse by bylo OK, kdyby v tom dokumentu nebylo prime srovnani > > webu pusobicich v teto oblasti podano s jasne lzivymi informacemi. > > > > Zkuste mi doporucit, jak bych mel proti takovemuto chovani postupovat. > > > > S diky > > > > Pan Rozcarovany > > > > > ____________________________________________________________________________ > > __ > > Kalendář Email.CZ - dokonalá organizace Vašeho času: > > http://kalendar.email.cz > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST