Re: Jak na lhare

From: Yo.cz (admin@yo.cz)
Date: 29. 05. 2002, 17:21 CEST


Bohuzel , zejmena vycislit skodu v nejake realne castke ktera je rozhodujici
je velmi komplikovane a velmi tezko prokazatelne
Vasek Pericevic
----- Original Message -----
From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, May 29, 2002 5:16 PM
Subject: Re: Jak na lhare


> Souhlasím - pokud se tedy ono tvrzení, které tady pána tak rozčililo, se
> skládá v tom, že někdo říká, že je "nejlepší", tak zde bohužel asi nelze
> nijak postupovat (samozřejmě mu můžete posílat různé dopisy, aby dokázal,
v
> čem je nejlepší, podobně si můžete se stejnou účinností jít stěžovat na
páté
> nástupiště atd.). Pravděpodobně byste nevyhrál spor, ani kdyby dotyčný byl
> celkem prokazatelně NEJHORŠÍ.
> Aby něco mohlo být klasifikováno soudem jako nekalosoutěžní chování, musí
to
> být mnohem konkrétnější, věcnější, zaměřené přímo proti vám: například
> parazitování na vaší značce, ohánění se vaším jménem, provádění přímo
> srovnávací reklamy, která bude prokazatelně nepravdivá atd. Na vás je
> důkazní povinnost v případném sporu, takže uvažte, jestli jste toto
schopen
> dokázat; dále, pokud z toho máte něco mít, ještě musíte dokázat (nikoli
> napsat na kus papíru a mávat s ním), jak velká škoda vám byla způsobena,
což
> bývá ještě větší oříšek než prokázat vlastní nekalosoutěžní chování.
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, May 29, 2002 4:45 PM
> Subject: RE: Jak na lhare
>
>
> > Dam konkretni priklad: V Annonci se doctete neco ve smyslu, ze jsou
> nejvetsi
> > inzertni stranky na internetu.
> > Na iDnes jsem zahledl neco podobneho.
> > Co je ale nejvetsi? Nejnavstevovanejsi nebo s nejvetsim poctem inzeratu?
> > Pokud nejnavstevovanejsi: pocet unikatnich uzivatelu? navstev? stranek?
za
> > den? mesic? a nebo rok?
> > Pokud nejvice inzeratu: Za den nebo celkem?
> > Nase inzertni stranky jsou nejspise vetsi ve vsech parametrech mimo
poctu
> > inzeratu, ale do sporu se asi poustet nebudeme.
> > Mimo to by se mohl ozvat Seznam a secist svou radkovou inzerci. Bude na
> tom
> > jiste take lepe nez Annonce nebo idnes - minimalne v navstevnosti.
> > Ostatne audituje se pouze navstevnost a ne pocty clanku nebo inzeratu.
> > Takze vzkaz pro neznameho citat z mertovy pisnicky - pravda je omamna
> > kvetina...
> > Jiri Pallas
> > www.Seznamka.cz
> >
> >
> >
> >
> > -----Original Message-----
> > From: HledámPráci.cz [mailto:caboun@hledampraci.cz]
> > Sent: Wednesday, May 29, 2002 4:16 PM
> > To: reklama@nawebu.cz; rozcarovany@email.cz
> > Subject: RE: Jak na lhare
> >
> >
> > Otázkou je, co znamena "jasne lzive informace". Pokud jde o  "lziva
> > tvrzeni", ktera muzete podlozit informacemi neutralni strany /napriklad
> > nezavislym auditem shlednutých stran/, tak je samozrejme mozna soudni
> > obrana.
> > Osobne bych se snazil vse zverejnit na svem serveru, na odbornych www /
i
> > mnohe z nas by zajimalo o jaky server jde/. Rozhodne bych kontaktoval
> > klienty a situaci jim vysvetli ze pohledu Vaseho serveru.
> >
> > Petr Čaboun
> > HledamPraci.cz
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Pan Rozcarovany [mailto:rozcarovany@email.cz]
> > Sent: Wednesday, May 29, 2002 3:57 PM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: Jak na lhare
> >
> >
> > Dobry den vsem,
> >
> > nejakym zpusobem participuji na jednom ceskem serveru. Nyni mi jeden z
> > nasich inzerentu zaslal email, v kterem nas konkurencni web ukazuje jak
je
> > nejlepsi atd. Vse by bylo OK, kdyby v tom dokumentu nebylo prime
srovnani
> > webu pusobicich v teto oblasti podano s jasne lzivymi informacemi.
> >
> > Zkuste mi doporucit, jak bych mel proti takovemuto chovani postupovat.
> >
> > S diky
> >
> > Pan Rozcarovany
> >
> >
>
____________________________________________________________________________
> > __
> > Kalendář Email.CZ - dokonalá organizace Vašeho času:
> > http://kalendar.email.cz
> >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
> > ---
> > Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> > Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002
> >
> > ---
> > Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> > Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002
> >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST