Souhlasím - pokud se tedy ono tvrzení, které tady pána tak rozčililo, se skládá v tom, ľe někdo říká, ľe je "nejlepąí", tak zde bohuľel asi nelze nijak postupovat (samozřejmě mu můľete posílat různé dopisy, aby dokázal, v čem je nejlepąí, podobně si můľete se stejnou účinností jít stěľovat na páté nástupiątě atd.). Pravděpodobně byste nevyhrál spor, ani kdyby dotyčný byl celkem prokazatelně NEJHOR©Í. Aby něco mohlo být klasifikováno soudem jako nekalosoutěľní chování, musí to být mnohem konkrétnějąí, věcnějąí, zaměřené přímo proti vám: například parazitování na vaąí značce, ohánění se vaąím jménem, provádění přímo srovnávací reklamy, která bude prokazatelně nepravdivá atd. Na vás je důkazní povinnost v případném sporu, takľe uvaľte, jestli jste toto schopen dokázat; dále, pokud z toho máte něco mít, jeątě musíte dokázat (nikoli napsat na kus papíru a mávat s ním), jak velká ąkoda vám byla způsobena, coľ bývá jeątě větąí oříąek neľ prokázat vlastní nekalosoutěľní chování. ----- Original Message ----- From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, May 29, 2002 4:45 PM Subject: RE: Jak na lhare > Dam konkretni priklad: V Annonci se doctete neco ve smyslu, ze jsou nejvetsi > inzertni stranky na internetu. > Na iDnes jsem zahledl neco podobneho. > Co je ale nejvetsi? Nejnavstevovanejsi nebo s nejvetsim poctem inzeratu? > Pokud nejnavstevovanejsi: pocet unikatnich uzivatelu? navstev? stranek? za > den? mesic? a nebo rok? > Pokud nejvice inzeratu: Za den nebo celkem? > Nase inzertni stranky jsou nejspise vetsi ve vsech parametrech mimo poctu > inzeratu, ale do sporu se asi poustet nebudeme. > Mimo to by se mohl ozvat Seznam a secist svou radkovou inzerci. Bude na tom > jiste take lepe nez Annonce nebo idnes - minimalne v navstevnosti. > Ostatne audituje se pouze navstevnost a ne pocty clanku nebo inzeratu. > Takze vzkaz pro neznameho citat z mertovy pisnicky - pravda je omamna > kvetina... > Jiri Pallas > www.Seznamka.cz > > > > > -----Original Message----- > From: HledámPráci.cz [mailto:caboun@hledampraci.cz] > Sent: Wednesday, May 29, 2002 4:16 PM > To: reklama@nawebu.cz; rozcarovany@email.cz > Subject: RE: Jak na lhare > > > Otázkou je, co znamena "jasne lzive informace". Pokud jde o "lziva > tvrzeni", ktera muzete podlozit informacemi neutralni strany /napriklad > nezavislym auditem shlednutých stran/, tak je samozrejme mozna soudni > obrana. > Osobne bych se snazil vse zverejnit na svem serveru, na odbornych www / i > mnohe z nas by zajimalo o jaky server jde/. Rozhodne bych kontaktoval > klienty a situaci jim vysvetli ze pohledu Vaseho serveru. > > Petr Čaboun > HledamPraci.cz > > -----Original Message----- > From: Pan Rozcarovany [mailto:rozcarovany@email.cz] > Sent: Wednesday, May 29, 2002 3:57 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Jak na lhare > > > Dobry den vsem, > > nejakym zpusobem participuji na jednom ceskem serveru. Nyni mi jeden z > nasich inzerentu zaslal email, v kterem nas konkurencni web ukazuje jak je > nejlepsi atd. Vse by bylo OK, kdyby v tom dokumentu nebylo prime srovnani > webu pusobicich v teto oblasti podano s jasne lzivymi informacemi. > > Zkuste mi doporucit, jak bych mel proti takovemuto chovani postupovat. > > S diky > > Pan Rozcarovany > > ____________________________________________________________________________ > __ > Kalendář Email.CZ - dokonalá organizace Vaąeho času: > http://kalendar.email.cz > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > --- > Příchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002 > > --- > Odchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002 > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST