Souhlasím - pokud se tedy ono tvrzení, které tady pána tak rozčililo, se skládá v tom, že někdo říká, že je "nejlepší", tak zde bohužel asi nelze nijak postupovat (samozřejmě mu můžete posílat různé dopisy, aby dokázal, v čem je nejlepší, podobně si můžete se stejnou účinností jít stěžovat na páté nástupiště atd.). Pravděpodobně byste nevyhrál spor, ani kdyby dotyčný byl celkem prokazatelně NEJHORŠÍ. Aby něco mohlo být klasifikováno soudem jako nekalosoutěžní chování, musí to být mnohem konkrétnější, věcnější, zaměřené přímo proti vám: například parazitování na vaší značce, ohánění se vaším jménem, provádění přímo srovnávací reklamy, která bude prokazatelně nepravdivá atd. Na vás je důkazní povinnost v případném sporu, takže uvažte, jestli jste toto schopen dokázat; dále, pokud z toho máte něco mít, ještě musíte dokázat (nikoli napsat na kus papíru a mávat s ním), jak velká škoda vám byla způsobena, což bývá ještě větší oříšek než prokázat vlastní nekalosoutěžní chování. ----- Original Message ----- From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, May 29, 2002 4:45 PM Subject: RE: Jak na lhare > Dam konkretni priklad: V Annonci se doctete neco ve smyslu, ze jsou nejvetsi > inzertni stranky na internetu. > Na iDnes jsem zahledl neco podobneho. > Co je ale nejvetsi? Nejnavstevovanejsi nebo s nejvetsim poctem inzeratu? > Pokud nejnavstevovanejsi: pocet unikatnich uzivatelu? navstev? stranek? za > den? mesic? a nebo rok? > Pokud nejvice inzeratu: Za den nebo celkem? > Nase inzertni stranky jsou nejspise vetsi ve vsech parametrech mimo poctu > inzeratu, ale do sporu se asi poustet nebudeme. > Mimo to by se mohl ozvat Seznam a secist svou radkovou inzerci. Bude na tom > jiste take lepe nez Annonce nebo idnes - minimalne v navstevnosti. > Ostatne audituje se pouze navstevnost a ne pocty clanku nebo inzeratu. > Takze vzkaz pro neznameho citat z mertovy pisnicky - pravda je omamna > kvetina... > Jiri Pallas > www.Seznamka.cz > > > > > -----Original Message----- > From: HledámPráci.cz [mailto:caboun@hledampraci.cz] > Sent: Wednesday, May 29, 2002 4:16 PM > To: reklama@nawebu.cz; rozcarovany@email.cz > Subject: RE: Jak na lhare > > > Otázkou je, co znamena "jasne lzive informace". Pokud jde o "lziva > tvrzeni", ktera muzete podlozit informacemi neutralni strany /napriklad > nezavislym auditem shlednutých stran/, tak je samozrejme mozna soudni > obrana. > Osobne bych se snazil vse zverejnit na svem serveru, na odbornych www / i > mnohe z nas by zajimalo o jaky server jde/. Rozhodne bych kontaktoval > klienty a situaci jim vysvetli ze pohledu Vaseho serveru. > > Petr Čaboun > HledamPraci.cz > > -----Original Message----- > From: Pan Rozcarovany [mailto:rozcarovany@email.cz] > Sent: Wednesday, May 29, 2002 3:57 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Jak na lhare > > > Dobry den vsem, > > nejakym zpusobem participuji na jednom ceskem serveru. Nyni mi jeden z > nasich inzerentu zaslal email, v kterem nas konkurencni web ukazuje jak je > nejlepsi atd. Vse by bylo OK, kdyby v tom dokumentu nebylo prime srovnani > webu pusobicich v teto oblasti podano s jasne lzivymi informacemi. > > Zkuste mi doporucit, jak bych mel proti takovemuto chovani postupovat. > > S diky > > Pan Rozcarovany > > ____________________________________________________________________________ > __ > Kalendář Email.CZ - dokonalá organizace Vašeho času: > http://kalendar.email.cz > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > --- > Příchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002 > > --- > Odchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.363 / Virová báze: 201 - datum vydání: 21.5.2002 > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST