Ucinnost banneru okolo 1% je vcelku slusna, potazmo, kdyby kazda reklama mela mit ucinnost okolo jednoho procenta bylo by to fajn. Byli by spokojeni predevsim nasi klienti a samozrejme i my :-) Zminovany activ pilot - je prakticky jedno kde se banner drzi, nebot se to da velice snadno opravit tak aby se pruh, ctverec drzel u konkretni pozice, at to je spodni okraj, at je to horni okraj ci jinde. Rozdil v dynamice posunu je asi nejmarkantnejsim, avsak take asi jedinym rozdilem. Je pravda, ze dynamicky posun se muze jevit jako agresivnejsi a tim i hure prijatelny pro kohokoliv. Kdybychom vsak resili jen tyto problemy tykajici se novych formatu reklamy, bylo by to fajn, ne ? :-) Co se tyce porovnani ucinnosti kampane na Fin. a na S. tak je asi logicke ze cilovka je trochu rozdilna, z toho prameni i rozdilnost v pristupu k reklame. Cisla ktera tu zaznela jsou zajimava, je krasne videt na techto konkretnich kapmanich, jak je nutne odlisovat cilovou skupinu. Ac by se zdalo, ze jde o podobnou skupinu (jak rikaji nemci nämlich group), tak jejich chovani je naprosto odlisne. na tomto prikladu je videt jak moc na interentu chybi jednotna soc.demografie Petr Hanisch > -----Původní zpráva----- > Od: Petr.Stuchlik@idnes.cz [mailto:Petr.Stuchlik@idnes.cz] > Odesláno: 3. května 2002 15:36 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: GE Sticky ad & more > > > Dobry den, > > osobne reklamu na Penize.Seznam uz nevidim, ale mozna tam > jeste setrvacnosti dobihala. Diky za upozorneni, predal jsem > je do obch. oddeleni Seznamu. > > Tato kampan bezela nejen na Fincentru, ale na celem > ekonomicko-financnim zpravodajstvi iDNES (Audit: iDNES > EKO+Fincentrum). Pri priblizne pul milionu impresi byla CR > tesne pod 1%, coz je podle mne prekvapivy uspech, zvazite-li, > ze se tocila bez omezeni na uzivatele (cappingu). Zajimavym > cislem je pocet kliknuti a pocet UIP, ktere reklama oslovila > - z nej vyplyva, ze na banner kliknulo priblizne 10% > unikatnich uzivatelu, kteri jej videli. Coz je hodne vysoke cislo. > > Dani za tyto vysledky je hodne vysoka agresivita formatu - > proste lidi to obtezovalo, a to byl na EKO iDNES mensi > prouzek nez na Seznamu. Sam si myslim, ze na format nektery > lide klikali v marne nadeji, ze se jej tim zbavi... Rozdil > oproti active pilotu Hi-medii je detailni, ale pro > uzivatelsky komfort dost podstatny - pokud si spravne > pamatuji (bezelo to na Fincentru asi pred rokem), active > pilot se pri rolovani strankou (clankem) drzi u spodniho > okraje a neskace jako GE Sticky ad, ktery pri cteni ctenare rusil. > > K druhemu mailu Petra Hanische - na Fincentru a P.Seznam bezi > napriklad celorocni exklusivni promo internetoveho > bankovnictvi - jak lze intuitivne predpokladat, vice lidi > klikne na banner na P.Seznam, protoze ctenari P.Seznam jsou > obecne spise mene bonitni cilovka, ktera obecne vic klika na > bannery. Otazka ovsem je, jaky tito lide (i kdyz je jich vic) > prinesou GE business. ANALOGICKA ZKUSENOST: Na Fincentru i > P.Seznam bezi stejny modul na on-line uzavirani stavebniho > sporeni ci penz. pripojisteni - z obou mist tecou klienti v > pomeru cca 1:1, ale klienti ze Seznamu uzaviraji smlouvy na > nizsi castky a vubec jsou mene ziskovi nez klienti z iDNES / > Fincentra. Myslim, ze u GE to bude podobne. > > Petr Stuchlík, MAFRA/Fincentrum > http://ekonomika.idnes.cz > http://www.fincentrum.cz > > > > > -----Original Message----- > > From: Martin Svarovsky [mailto:martin.svarovsky@ileo.cz] > > Sent: Friday, May 03, 2002 2:42 PM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: RE: penize.seznam.cz > > > > > > V tomto pripade zde spojitost s Fincentrem neni - pro nej byl banner > > vytvaren a distribuovan zvlast. > > Co se tyce ucinnosti: mate na mysli CTR? Tento udaj jeste k > dispozici > > neni, ovsem pokud bude zajimavy, radi jej zverejnime :) Pokud ne tak > > taky :) > > Spise bych si ale pockal na zhodnoceni ucinnosti klientem - > > soutez mela > > prinest nove zakazniky, tak uvidime. > > Jinak dekuji Lukasovi Cyprovi za upozorneni ze banner jeste > bezi - je > > chyba, ze jsme si nezkontrolovali jeho stazeni, v tomto pripade dost > > neprijemna, nicmene nyni je jiz vse v poradku a banner tam > > NENI (coz se > > ovsem neda rict o tech cca 300 radcich zbytecneho JS kodu). > > > > S pozdravem > > Martin Svárovský > > > > > > > > Pokud vim tak tahle reklama bezela pred casem i na Fincentru, > > > a protoze stranky Penize.seznam jsou vytvareny prave ve > > > spolupraci s Fincetrem, tak je tu mozna nejaka spojitost, > > > mozna taky ne. Nicmene tenhle typ banneru se mi jevi jako > > > velmi zajimavy, neprekazi pri cteni obsahu stranky a navic je > > > vyrazny a mozna bude i ucinny. Celkem by me zajimala > > > ucinnost. Co se tyce tohoto typu banneru tak tusim ze > > > Hi-media tento typ ma ve svem portfoliu uz delsi dobu a > > > nazyva to activ pilot, i kdyz ma jine rozmery. > > > Co se tyce neaktualnosti banneru to je vec jina, je sice > > > smutne kdyz takto vyrazna reklama prichazi vnivec, nicmene i > > > tak ma svou hodnotu jako brand adv., ale asi to neni ucel > > > teto reklamy, ta ma spise za ukol privest lidi k soutezi, coz > > > v tuto chvili neplni. > > > > > > Petr Hanisch > > > www.aliaweb.cz > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------- > > ------------ > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:23 CEST