RE: GE Sticky ad & more

From: Petr Hanisch (Petr.Hanisch@AliaWeb.cz)
Date: 03. 05. 2002, 15:55 CEST


Ucinnost banneru okolo 1% je vcelku slusna, potazmo, kdyby kazda reklama mela mit ucinnost okolo jednoho procenta bylo by to fajn. Byli by spokojeni predevsim nasi klienti a samozrejme i my :-)

Zminovany activ pilot -  je prakticky jedno kde se banner drzi, nebot se to da velice snadno opravit tak aby se pruh, ctverec drzel u konkretni pozice, at to je spodni okraj, at je to horni okraj ci jinde. Rozdil v dynamice posunu je asi nejmarkantnejsim, avsak take asi jedinym rozdilem. Je pravda, ze dynamicky posun se muze jevit jako agresivnejsi a tim i hure prijatelny pro kohokoliv. Kdybychom vsak resili jen tyto problemy tykajici se novych formatu reklamy, bylo by to fajn, ne ? :-)

Co se tyce porovnani ucinnosti kampane na Fin. a na S. tak je asi logicke ze cilovka je trochu rozdilna, z toho prameni i rozdilnost v pristupu k reklame. Cisla ktera tu zaznela jsou zajimava, je krasne videt na techto konkretnich kapmanich, jak je nutne odlisovat cilovou skupinu. Ac by se zdalo, ze jde o podobnou skupinu (jak rikaji nemci nämlich group), tak jejich chovani je naprosto odlisne. na tomto prikladu je videt jak moc na interentu chybi jednotna soc.demografie

Petr Hanisch



> -----Původní zpráva-----
> Od: Petr.Stuchlik@idnes.cz [mailto:Petr.Stuchlik@idnes.cz]
> Odesláno: 3. května 2002 15:36
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Předmět: GE Sticky ad & more
> 
> 
> Dobry den,
> 
> osobne reklamu na Penize.Seznam uz nevidim, ale mozna tam 
> jeste setrvacnosti dobihala. Diky za upozorneni, predal jsem 
> je do obch. oddeleni Seznamu.
> 
> Tato kampan bezela nejen na Fincentru, ale na celem 
> ekonomicko-financnim zpravodajstvi iDNES (Audit: iDNES 
> EKO+Fincentrum). Pri priblizne pul milionu impresi byla CR 
> tesne pod 1%, coz je podle mne prekvapivy uspech, zvazite-li, 
> ze se tocila bez omezeni na uzivatele (cappingu). Zajimavym 
> cislem je pocet kliknuti a pocet UIP, ktere reklama oslovila 
> - z nej vyplyva, ze na banner kliknulo priblizne 10% 
> unikatnich uzivatelu, kteri jej videli. Coz je hodne vysoke cislo.
> 
> Dani za tyto vysledky je hodne vysoka agresivita formatu - 
> proste lidi to obtezovalo, a to byl na EKO iDNES mensi 
> prouzek nez na Seznamu. Sam si myslim, ze na format nektery 
> lide klikali v marne nadeji, ze se jej tim zbavi... Rozdil 
> oproti active pilotu Hi-medii je detailni, ale pro 
> uzivatelsky komfort dost podstatny - pokud si spravne 
> pamatuji (bezelo to na Fincentru asi pred rokem), active 
> pilot se pri rolovani strankou (clankem) drzi u spodniho 
> okraje a neskace jako GE Sticky ad, ktery pri cteni ctenare rusil. 
> 
> K druhemu mailu Petra Hanische - na Fincentru a P.Seznam bezi 
> napriklad celorocni exklusivni promo internetoveho 
> bankovnictvi - jak lze intuitivne predpokladat, vice lidi 
> klikne na banner na P.Seznam, protoze ctenari P.Seznam jsou 
> obecne spise mene bonitni cilovka, ktera obecne vic klika na 
> bannery. Otazka ovsem je, jaky tito lide (i kdyz je jich vic) 
> prinesou GE business. ANALOGICKA ZKUSENOST: Na Fincentru i 
> P.Seznam bezi stejny modul na on-line uzavirani stavebniho 
> sporeni ci penz. pripojisteni - z obou mist tecou klienti v 
> pomeru cca 1:1, ale klienti ze Seznamu uzaviraji smlouvy na 
> nizsi castky a vubec jsou mene ziskovi nez klienti z iDNES / 
> Fincentra. Myslim, ze u GE to bude podobne.
> 
> Petr Stuchlík, MAFRA/Fincentrum
> http://ekonomika.idnes.cz
> http://www.fincentrum.cz
> 
> 
> 
> > -----Original Message-----
> > From: Martin Svarovsky [mailto:martin.svarovsky@ileo.cz] 
> > Sent: Friday, May 03, 2002 2:42 PM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: RE: penize.seznam.cz
> > 
> > 
> > V tomto pripade zde spojitost s Fincentrem neni - pro nej byl banner
> > vytvaren a distribuovan zvlast.
> > Co se tyce ucinnosti: mate na mysli CTR? Tento udaj jeste k 
> dispozici
> > neni, ovsem pokud bude zajimavy, radi jej zverejnime :) Pokud ne tak
> > taky :)
> > Spise bych si ale pockal na zhodnoceni ucinnosti klientem - 
> > soutez mela
> > prinest nove zakazniky, tak uvidime.
> > Jinak dekuji Lukasovi Cyprovi za upozorneni ze banner jeste 
> bezi - je
> > chyba, ze jsme si nezkontrolovali jeho stazeni, v tomto pripade dost
> > neprijemna, nicmene nyni je jiz vse v poradku a banner tam 
> > NENI (coz se
> > ovsem neda rict o tech cca 300 radcich zbytecneho JS kodu).
> > 
> > S pozdravem
> > Martin Svárovský 
> > 
> > > 
> > > Pokud vim tak tahle reklama bezela pred casem i na Fincentru, 
> > > a protoze stranky Penize.seznam jsou vytvareny prave ve 
> > > spolupraci s Fincetrem, tak je tu mozna nejaka spojitost, 
> > > mozna taky ne. Nicmene tenhle typ banneru se mi jevi jako 
> > > velmi zajimavy, neprekazi pri cteni obsahu stranky a navic je 
> > > vyrazny a mozna bude i ucinny. Celkem by me zajimala 
> > > ucinnost. Co se tyce tohoto typu banneru tak tusim ze 
> > > Hi-media tento typ ma ve svem portfoliu uz delsi dobu a 
> > > nazyva to activ pilot, i kdyz ma jine rozmery. 
> > > Co se tyce neaktualnosti banneru to je vec jina, je sice 
> > > smutne kdyz takto vyrazna reklama prichazi vnivec, nicmene i 
> > > tak ma svou hodnotu jako brand adv., ale asi to neni ucel 
> > > teto reklamy, ta ma spise za ukol privest lidi k soutezi, coz 
> > > v tuto chvili neplni.
> > > 
> > > Petr Hanisch
> > > www.aliaweb.cz
> > > 
> > 
> > 
> > --------------------------------------------------------------
> > ------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> > http://reklama.nawebu.cz/
> > 
> > 
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:23 CEST