GE Sticky ad & more

From: Petr.Stuchlik@idnes.cz
Date: 03. 05. 2002, 15:36 CEST


Dobry den,

osobne reklamu na Penize.Seznam uz nevidim, ale mozna tam jeste setrvacnosti dobihala. Diky za upozorneni, predal jsem je do obch. oddeleni Seznamu.

Tato kampan bezela nejen na Fincentru, ale na celem ekonomicko-financnim zpravodajstvi iDNES (Audit: iDNES EKO+Fincentrum). Pri priblizne pul milionu impresi byla CR tesne pod 1%, coz je podle mne prekvapivy uspech, zvazite-li, ze se tocila bez omezeni na uzivatele (cappingu). Zajimavym cislem je pocet kliknuti a pocet UIP, ktere reklama oslovila - z nej vyplyva, ze na banner kliknulo priblizne 10% unikatnich uzivatelu, kteri jej videli. Coz je hodne vysoke cislo.

Dani za tyto vysledky je hodne vysoka agresivita formatu - proste lidi to obtezovalo, a to byl na EKO iDNES mensi prouzek nez na Seznamu. Sam si myslim, ze na format nektery lide klikali v marne nadeji, ze se jej tim zbavi... Rozdil oproti active pilotu Hi-medii je detailni, ale pro uzivatelsky komfort dost podstatny - pokud si spravne pamatuji (bezelo to na Fincentru asi pred rokem), active pilot se pri rolovani strankou (clankem) drzi u spodniho okraje a neskace jako GE Sticky ad, ktery pri cteni ctenare rusil. 

K druhemu mailu Petra Hanische - na Fincentru a P.Seznam bezi napriklad celorocni exklusivni promo internetoveho bankovnictvi - jak lze intuitivne predpokladat, vice lidi klikne na banner na P.Seznam, protoze ctenari P.Seznam jsou obecne spise mene bonitni cilovka, ktera obecne vic klika na bannery. Otazka ovsem je, jaky tito lide (i kdyz je jich vic) prinesou GE business. ANALOGICKA ZKUSENOST: Na Fincentru i P.Seznam bezi stejny modul na on-line uzavirani stavebniho sporeni ci penz. pripojisteni - z obou mist tecou klienti v pomeru cca 1:1, ale klienti ze Seznamu uzaviraji smlouvy na nizsi castky a vubec jsou mene ziskovi nez klienti z iDNES / Fincentra. Myslim, ze u GE to bude podobne.

Petr Stuchlík, MAFRA/Fincentrum
http://ekonomika.idnes.cz
http://www.fincentrum.cz



> -----Original Message-----
> From: Martin Svarovsky [mailto:martin.svarovsky@ileo.cz] 
> Sent: Friday, May 03, 2002 2:42 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: penize.seznam.cz
> 
> 
> V tomto pripade zde spojitost s Fincentrem neni - pro nej byl banner
> vytvaren a distribuovan zvlast.
> Co se tyce ucinnosti: mate na mysli CTR? Tento udaj jeste k dispozici
> neni, ovsem pokud bude zajimavy, radi jej zverejnime :) Pokud ne tak
> taky :)
> Spise bych si ale pockal na zhodnoceni ucinnosti klientem - 
> soutez mela
> prinest nove zakazniky, tak uvidime.
> Jinak dekuji Lukasovi Cyprovi za upozorneni ze banner jeste bezi - je
> chyba, ze jsme si nezkontrolovali jeho stazeni, v tomto pripade dost
> neprijemna, nicmene nyni je jiz vse v poradku a banner tam 
> NENI (coz se
> ovsem neda rict o tech cca 300 radcich zbytecneho JS kodu).
> 
> S pozdravem
> Martin Svárovský 
> 
> > 
> > Pokud vim tak tahle reklama bezela pred casem i na Fincentru, 
> > a protoze stranky Penize.seznam jsou vytvareny prave ve 
> > spolupraci s Fincetrem, tak je tu mozna nejaka spojitost, 
> > mozna taky ne. Nicmene tenhle typ banneru se mi jevi jako 
> > velmi zajimavy, neprekazi pri cteni obsahu stranky a navic je 
> > vyrazny a mozna bude i ucinny. Celkem by me zajimala 
> > ucinnost. Co se tyce tohoto typu banneru tak tusim ze 
> > Hi-media tento typ ma ve svem portfoliu uz delsi dobu a 
> > nazyva to activ pilot, i kdyz ma jine rozmery. 
> > Co se tyce neaktualnosti banneru to je vec jina, je sice 
> > smutne kdyz takto vyrazna reklama prichazi vnivec, nicmene i 
> > tak ma svou hodnotu jako brand adv., ale asi to neni ucel 
> > teto reklamy, ta ma spise za ukol privest lidi k soutezi, coz 
> > v tuto chvili neplni.
> > 
> > Petr Hanisch
> > www.aliaweb.cz
> > 
> 
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:23 CEST