> naprosto souhlasim s prispevkem pana Illicha. Me osobne jeste napadlo, > ze by bylo mozne timto zpusobem napriklad i vydirat. > Predstavte si hypotetickou situaci, ze si nekdo da velice citlivy Moc cerne bych to nevidel. Ten zpusob, ktery jsem popisoval, se vyborne hodi na rozlisovani chovani (1) na urovni serveru... (2) Trochu obtizneji se daji zpracovavat udaje typu vyhledavana slova (ty jsou v URL takze je reklamni kod zjisti) - vime presne, co dany clovek hleda - pak bychom mohli mit u kazdeho banneru seznam slov a cilit je podle shody s vyhledavacim profilem uzivatelem. (3) Udaje typu jmeno nebo inzerat do seznamky uz takhle zpracovat temer nejdou, a to proto, ze vetsina formularu s temito udaji pouziva metodu POST (namisto GET), takze se tyhle informace k reklamnimu systemu uz nedostanou. --- Tyhle metody jsou vhodne na profilovani skupin a cileni na ne, napr. "chci poslat tenhle banner hracum pocitacovych her". Na individualni cileni typu "tenhle banner ukazujte porad dokola panum Snajdrovi a Kapalinovi :)" automatizovana metoda nestaci, i kdyz je to docela vtipna myslenka, kterou by bylo take zajimave vyresit & nabidnout. Preji pekny den, Michal Illich
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST