Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 29. 03. 2002, 09:01 CET


Ale pane Pallasi, tolik nenávisti a spíny v jednom mailu. Proc ta slova
"slepice po flusu" ci "spolcil s partickou" atd.? Je vás to dustojné,
dospelého cloveka s takovou reputací z minulosti?


----- Original Message -----
From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, March 29, 2002 8:55 AM
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu


Setrete slovy pane Suku. Mimo Seznamky mame take Bazary a Byty po kterych
jde pan Hlavenka jako slepice po flusu. Pokud to nesledujete, tak se spolcil
se partickou, ktery provozuje jakousi zrcadlovou kopii vseho co delame my s
vyjimkou jejich vlajkove lodi, ktera pro zmenu kopiruje xko vcetne jmena. To
ze se jejich navstevnost od zahajeni spoluprace s CP a integrovani do Zive a
Mobilmanie zmensuje je pouze vyrazem toho, ze kdyz dva delaji totez neni
totez.
Mimo to vas chci upozornit, ze jsem myslici clovek, ktery ma obcas potrebu
vyjadrit vlastni nazory. To co jsem v teto diskusi psal muze shledavat
paranoinim pouze paranoik.
Mimo to panu Hlavenkovi pouze nahravate na smec. Vyuziti pristupu k  datum
probiha uplne jinak nez honenim nejake baby s lednickou.

Jiri Pallas
www.Seznamka.cz
www.Rande.cz
www.Bazar.cz
www.Byty.cz
www.Antikvariat.cz
www.BlaBla.cz
www.Nacerno.cz
http://auto.bazar.cz
http://mobil.bazar.cz
http://pc.bazar.cz
http://cd.bazar.cz
http://zbrane.bazar.cz
http://zvirata.bazar.cz
http://chat.seznamka.cz




----- Original Message -----
From: <suk@centrum.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, March 29, 2002 1:29 AM
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu


> Pane Hlavenko,
> dovolim si nesouhlasit :
> 1) vyuzitelnost tech dat muze byt napr. - budete mit zajem (pripadne Vas
> oslovi nejaky financne silny partner) pro ovladnuti trhu s bilym zbozim
(viz
> muj minuly prispevek) - vy budete mit data o pani Novakove, ktera si u Vas
> koupila knizku a zjistite, ze ta sama pani Novakova si minuly tyden
> brouzdala po nejakem shopu a prohlizela si lednicku - myslite, ze je to
> nevyuzitelna informace?? :-) (stejny pripad lze vztahovat napr. na prodej
> letenek, zajezdu, sportovnich potreb atd...)
> 2) nemyslim si, ze portaly maji v tomto smeru lepsi moznosti nez vymenne
> systemy (velke vymenne systemy :-) - ty totiz vetsinou "sdruzuji" i
> portaly - at tak ci tak - obcas oba hlavni hrace na nasem malinkem trhu
> pouzivaji vsechny nase portaly = myslim, ze mate mnohem vice dat (= a tim
> padem i sirsi obsah srovnani)
> 3) ohledne racionalite a iracionalite - viz bod c.1 - ano, pokud bude mit
> pan Hlavenka dostatecny kapital (silneho partnera) a bude chtit ovladnout
> nejaky "hodne vyhodnou" cast trhu (prodej napr. jiz zminovaneho bileho
> zbozi) - tak me, jako provozovateli shopu to jiste MUZE uskodit (nebavime
se
> zde o seznamce, tak ma z Vas asi pan Pallas opravdu paranoiu vice nez
> zrejmou - ale to asi bude vice vec osobni, ze? :-)
> Preji prijemny den a Vesele Velikonoce :-)
> SuK
>
> ----- Original Message -----
> From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, March 28, 2002 11:53 AM
> Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
>
>
> > Technicky to mozné je - technicky je jiste mozné postavit lod velkou
jako
> > vez a letet s ní k Jupiteru. Nedeláme to, protoze máme jiné veci na
práci,
> > predevsím slouzit nasim uzivatelum. Myslím, ze se zde stejne jako Jirí
> > Pallas opájíte technickými moznostmi Internetu, jenomze pravý svet (i
> > byznys) je úplne jinde. Je tu predevsím nekolik vecí:
> >
> > a) udané moznosti jsou financne nárocné. Nevím, zda jste databázista
(pan
> > Pallas je a je výborný, proto me práve jeho pripomínky zarázejí! Moc
dobre
> > ví, jak to je nárocné, a nemusí se skromne skrývat za humanitní vzdelání
> > :-), ale delat kombinaci nekolika databází, z nichz jedna má stovky
> miliónu
> > záznamu a dalsí milióny az desítky miliónu, na ruzné vzájemné pruniky...
> > brrr. Tohle jsou výdaje v miliónech korun na zelezo i software.
> >
> > b) i kdybychom tento data mining provedli, tak se dozvíme veci s
naprosto
> > MIZIVOU komercní vyuzitelností. Zjistíme napríklad, ze si Jana Nováková
z
> > Tábora u nás koupila knihu "Spice Girls po dvaceti letech" A SOUCASNE
byl
> > clovek se stejnou IP adresou vcera na seznamce a prosel si 6 inzerátu, z
> > toho u peti strávil 3 sekundy a u sestého minutu. Pak jeste byla vcera
> > jednom na Seznamu, kde si otevrela mailovou schránku.
> > Proste výsledkem by byly záznamy TOHOTO druhu: desetitisíce ci statisíce
> > takovýchto kombinací, JEDNOTLIVÝCH záznamu. To je komercne zcela
> > nevyuzitelné, protoze jde o desetitisíce zcela odlisných jednotlivých
> > záznamu, na které je nemozné napasovat nejaké vzorce typu "a techto 50
000
> > lidí oslovím tak a tak, protoze mají chut si koupit to a to". Je to
> > nezaskatulkovatelné podle jasných kritérií.
> >
> > c) Internet jeste bohuzel poskytuje hodne "rozostrené a casem se stále
> více
> > rozostrující" záznamy. Lidé mení providery, preinstalovávají a mení
> > pocítace, mení svoje IP, jsou za firewally, pak zase nejsou za
firewally,
> > mazou si cookie atd. Nedostanete se tak na vysoké procento exaktnosti
> > zacílení a stále se to v prubehu casu "rozjízdí". Po roce je vám 80%
> > nasbíraných údaju k nicemu.
> >
> >
> > Jeste bych k tomu dodal: nikdo jiný nez portály nemá lepsí výchozí
pozici
> > pro takovéto stítkování a "pronásledování" jednotlivých uzivatelu,
protoze
> > portály agregují vsechny sluzby u sebe, lidé jsou u nich registrovaní na
> > freemailech a jinde, a zejména, presnost cílení je pro ne klícová kvuli
> > reklame. Kdyby DOKÁZALI cílit podle socioprofesních profilu svých
> uzivatelu,
> > prodají nekolikanásobne více inzerce nez nyní, tedy je to pro ne v
> podstate
> > otázka bytí a nebytí. Jenomze to NEDOKÁZOU, nedokáze to ani Yahoo ci
MSN,
> > nedokáze to Atlas, ne dostatecne. cílení reklamy je porád neco jako
> strelba
> > brokovnicí na 200 m vzdáleného vrabce. Jeden brok se mozná trefí, ale 99
> > dalsích se vyplýtvá.
> >
> > (Jeste záverem k té racionalite a iracionalite podnikání. Zde mají
> predevsím
> > padat otázky jako "a uskodí me, kdyz bude Hlavenka vedet, ze ten, kdo
byl
> > vcera na Seznamce, si u nej koupil cédécko?". Jenomze to zde nepadá -
zato
> > paranoida vládne. Stací, ze je nejaká mizivá sance, ze bych se to
dozvedel
> > (ó jaká hruza!) a je to duvod k nespolupracování).
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Miroslav Kucera" <miroslav.kucera@mobilmedia.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Thursday, March 28, 2002 11:22 AM
> > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
> >
> >
> > > Sam ujrcite vice, ze neni problem "data" sparovat,
> > > treba po registraci na Vltave. Pak krome obligatnich
> > > udaju jako IP, system atd. take vite, kdo se jak jmenuje,
> > > kde bydli, co tento clovek nakupuje, jake stranky si prohlizi a nemusi
> > > to byt ani vase weby, staci, kdyz je tam vas reklamni system.
> > > To mel zrejme pan Pallas na mysli - u BB toto moc nehrozi,
> > > protoze neprovozuje zadne jine webove stranky.
> > >
> > > " i kdybychom delali nejaké rozsáhlé analýzy logu systému (coz
nedeláme,
> > > | na to proste není cas, aby se s tím vubec nekdo patlal a programoval
> to,
> > > jde
> > > | o deset miliónu záznamu denne!), "
> > >
> > > Jde o deset milionu zaznamu denne. Ale to prece neni duvod,
> > > proc byste to nemohli delat. Staci si vypichnout konkretniho
> > > cloveka, a hle - uz misto deseti milionu zaznamu denne tu mame
> > > nekolik malo zaznamu od konkrezniho cloveka a nerikejte, ze je to
> slozite
> > :)
> > >
> > > S pratelskym pozdravem
> > > Miroslav Kucera, odborny redaktor
> > > [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]
> > >
> > >
> > > ----- Original Message -----
> > > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> > > To: <reklama@nawebu.cz>
> > > Sent: Thursday, March 28, 2002 11:02 AM
> > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
> > >
> > >
> > > | Aha, tak prominte. Pod pojmem "kompletní informace o uzivatelích" si
> > > | SKUTECNE predstavuji neco jiného, nez jaký má operacní systém. Já
mám
> > > | napríklad místo operacního systému mozek, mám jméno a príjmení,
nekde
> > > | pracuji, bydlím, mám nákupní zvyky a podobne. Vasi uzivatelé se
zrejme
> > > | vyznacují IP adresou telecomu nebo tiscali a pouzívají Windows 98
nebo
> > 95;
> > > | takze i kdybychom delali nejaké rozsáhlé analýzy logu systému (coz
> > > nedeláme,
> > > | na to proste není cas, aby se s tím vubec nekdo patlal a programoval
> to,
> > > jde
> > > | o deset miliónu záznamu denne!), tak bychom v dusledku vedeli nejaká
> > > | statistická císla, která stejne tak známe z iDotu: tolik a tolik
> procent
> > > | lidí je od toho a toho providera, tolik má taková Windows a tolik
zase
> > > jiná.
> > >
> > >
> > >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST